23.7 C
València
Dilluns, 9 juny, 2025

Yelmo Cines ha venut salsitxes infectades per listèria en 17 multicines d’Espanya

sala Ocine Tarragona

Yelmo Cines ha venut salsitxes infectades amb listèria en 17 multicines | València Diari 

 

- Advertisement -Telegram València Diari

FACUA-Consumidors en Acció ha emés una denúncia a Yelmo Cines per vendre salsitxes infectades amb listeriosi en 17 dels seus 48 multicines. Segons alerten, la marca Casa Westfalia —proveïdora de l’empresa— és una de les companyies afectades pel brot del bacteri que s’ha estés en Alemanya. L’organització demandant va rebre l’avís d’un dels consumidors a través de la plataforma ‘Fíltrala’. Immediatament es van posar en contacte amb Yelmo Cines.

 

L’empresa no ho ha comunicat als clients

La companyia va retirar els productes afectats el passat 3 d’octubre i els va canviar per altres de la Casa Westfalia, però d’un fabricant diferent. No obstant això, en cap moment es va advertir sobre la intoxicació ni sobre quins són exactament els 17 multicines que haurien servit les salsitxes infectades. En el web tampoc figura cap comentari al respecte.

 

FACUA recorda que és primordial, com a responsabilitat corporativa, que qualsevol empresa comunique als seus clients d’una incidència de tal magnitud per qüestions òbvies. I, a més, aconsella als possibles clients que hagen detectat indicis de listèria que vagen a l’hospital l’abans possible. Assegura també que es poden demanar indemnitzacions.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Videojocs en línia: un caldo de cultiu per a l’assetjament sexual i conductes tòxiques

Un estudi revela que el 20% dels jugadors en línia patixen assetjament sexual, afectant especialment dones, comunitat LGBTQIA+ i jugadors majors.

Carlos Mazón exposarà en Les Corts la seua gestió de la DANA i la Conferència de Presidents

El president de la Generalitat, Carlos Mazón, compareixerà en Les Corts per a explicar la gestió de la DANA del 29 d'octubre i els resultats de l'última Conferència de Presidents a Barcelona.

35 Vespas Danyades per la DANA a València Troben Nova Llar a Valladolid

Una col·lecció de 35 motos clàssiques Vespa afectades per inundacions a València es traslladen a un museu a Valladolid. El projecte contempla una exposició i posterior restauració.

Aturs de taxis a València durant la nit de Sant Joan i tots els dissabtes de juliol per la política tarifària

La Federació del Taxi de València convoca aturs nocturns en protesta per la política tarifària. La vaga comença en la nit de Sant Joan i es repetirà tots els dissabtes de juliol.

Ciutadans col·laboren per a desencriptar carta del segle XVI dels Borgia i revelen secrets històrics

La col·laboració ciutadana va permetre desxifrar una carta encriptada del segle XVI vinculada a la família Borgia, revelant temes eclesiàstics i revolucions històriques.

Soledad Sevilla ingressa en la Reial Acadèmia de Belles Arts de Sant Ferran reflexionant sobre l’art i la bellesa

La pintora Soledad Sevilla s'incorpora a la Reial Acadèmia de Sant Ferran amb un discurs que destaca l'art com a experiència estètica i el compromís amb la bellesa transformadora.

Compromís decidix el seu futur dins del grup parlamentari Sumar després de desacords interns

Compromís es reunix per a decidir si continua en el grup Sumar en el Congrés després de desacords sobre la comissió d'investigació de la dana d'octubre.

El català en Valéncia fomenta el castellà

El català a València és més que una llengua; és una part essencial de la nostra identitat. Coneix els desafiaments actuals.