17 C
València
Dijous, 6 novembre, 2025

Aurah Ruiz és acusada d’assetjament contra la seua exparella, Jesé

 

Els problemes se li acumulen a Aurah Ruiz. Després de què entrara en la casa de ‘GH VIP 6’ i mostrata a tot el país el mal moment que viu amb el seu fill, fruit de la seua relació amb el futbolista Jesé i a causa de la seua malaltia, la canària s’ha d’afrontar ara a un altre episodi que no és de bon gust per a ningú.

 

Concretament, segons ha publicat ‘Canarias 7’, la Fiscalia Provincial de Las Palmas ha acusat a Aurah de cometre un delicte d’assetjament sobre el futbolista.

  

 

Un assetjament a través de les xarxes socials

Tal com es desprén de l’escrit fiscal, des de gener fins a juliol del 2018, la canària hauria estat assetjant de forma continuada al pare del seu fill amb l’objectiu de reclamar-li més diners per a la seua cura i de, al mateix, passar més temps amb ell. Va arribar a tal punt la seua obsessió que, fins i tot, seguidors d’Aurah li proporcionaven informació sobre la localització exacta del futbolista, fet que va provocar una «situació permanent d’observació i espionatge».

 

Lluny de fer marxa enrere en la seua actitud, la mateixa Aurah havia confirmat en alguna ocasió a través de les xarxes socials que seguiria amb esta intenció sobre el seu ex. Finalment, la defensa de la canària va decidir presentar un recurs al cas, però ha sigut desestimat i haurà de tornar-se a vore les cares amb Jesé en un juí. Per la seua banda, la Fiscalia demana una condemna de 100 dies de treball per a la comunitat o, si es nega, un any i tres mesos de presó.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

“ Posdata; Te Quiero “ #aurahruiz #undiamasundiamenos #blessed #influencer #spain #rojo #sunglasses #timetotime #besoschao

Una publicación compartida por AURA Blessed (@aurah.ruiz) el

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Nominats a LOS40 Music Awards Santander 2025 alliberen tortugues marines rehabilitades en la Garrofera

Danny Ocean, Vicco, Bombai, Chiara Oliver i Enol han participat en la solta de tortugues recuperades per la Fundació Oceanogràfic dins de Junts X La Mar. L'acció ha buscat sensibilitzar sobre la protecció del Mediterrani i connectar la música amb la divulgació científica.

Masiulis elogia a Badio i alerta del ritme del València abans del Zalgiris-València

El tècnic del Zalgiris va ressaltar l'evolució de Papi Badio i va assenyalar que la prioritat serà frenar el triple i la transició d'un València molt agressiu. Va confirmar la baixa de Williams-Goss i va confiar a comptar amb Moses Wright.

El Congrés tanca la sessió més esquinçadora de la comissió de la dana

Després de tres dies de compareixences, la comissió ha escoltat 13 víctimes i ha tancat la seua sessió més dura amb retrets i demandes de reparació. Puchades ha qüestionat els recursos en prevenció i els grups han promés esclarir l'ocorregut, mentres Compromís ha acusat a Mazón d'una mala gestió de l'alerta

Cano assegura que Mazón seguix al comandament i supervisa la gestió del Consell

Marián Cano afirma que, malgrat la renúncia, Carlos Mazón continua en funcions i supervisa la gestió del Consell. La consellera defén la continuïtat de les polítiques i el focus en sostenibilitat i turisme.

Consell retrau al Govern la recuperació parcial de la C-3 pel GP de Cheste

El Consell ha enlletgit que el Govern reactive tard i malament només una part de la C-3 pel Gran Premi de Cheste. La Generalitat ha anunciat un reforç d'autobusos i llançadores nocturnes.

Manor Solomon serà baixa fins al cap de l’aturada de seleccions

El futbolista del Vila-real ha comunicat en xarxes que no jugarà fins al cap de l'aturada per molèsties a l'esquena. No hi ha comunicat mèdic del club i s'unix a altres baixes.

Elx busca tallar la seua mala ratxa davant una Reial Societat en auge

Elx i Reial Societat arriben amb dinàmiques oposades: quatre jornades sense guanyar per als il·licitans i tres victòries seguides per als txuri urdin, encara sense triomfs fora en set mesos.

El PPCV assegura que el relleu de Mazón no es decidirà només a Madrid

El PPCV ha subratllat que el relleu de Carlos Mazón no es decidirà només des de Madrid i que es negociarà a València amb Vox amb discreció. La prioritat, afirma, és mantindre l'estabilitat i la recuperació després de la dana.