Un quilòmetre de terror en PortAventura World

Halloween ja ha arribat a PortAventura World.

Halloween ja ha arribat a PortAventura World | Laia Solanellas

 

Hora de convocatòria: 20.00 hores. A partir d’esta hora en PortAventura World, Halloween ja estava en marxa. Conegudes criatures com Fètid Adams o Beetlejuice esperaven els afortunats —o no— que havien sigut convocats per a la preestrena de la gran atracció d’esta campanya de Halloween a PortAventura World: ‘La Isla Maldita’. 

 

 

El parc d’atraccions lluïx com mai, i és que Halloween és un dels moments més esperats per als visitants del ressort. Al voltant de 30.000 carabasses, ratpenats, esquelets gegants, teranyines…, tot està cuidat fins a l’últim detall per a que menuts i grans tinguen una experiència inoblidable en PortAventura World.

 

 

«No tot el món ix amb vida de ‘La Isla Maldita!»

Després d’un passeig entre monstres i criatures infernals per l’àrea de la Mediterrània, arriba el moment d’endinsar-se en la gran atracció, ‘La Isla Maldita’, que ha transformat el parc aquàtic, Costa Caribe, en un lloc infernal, tancant de colp en passar l’estiu. Abans, però, l’espectacle inaugural entre ‘celebrities’ com Pablo Carbonell, Octavi Pujades o Luján Argüelles, i allí un primer avís: «No tot el món ix amb vida!».

 

Els primers valents s’endinsen en este passatge del terror únic en Europa, i és que compta amb un recorregut d’un quilòmetre, més d’un centenar de pirates morts que han tornat a la vida, una ambientació per als amants del terror i unes caracteritzacions que posen la pell de gallina a més d’un.

 

Un moment de l'espectacle inaugural de 'La Isla Maldita'.

Un moment de l’espectacle inaugural de ‘La Isla Maldita’. | Laia Solanellas

 

Entre crits, pirotècnia, foc, foscor, sons estridents i laments del més allà, els valents que s’endinsen en este passatge del terror van travessant diferents fases de l’experiència, algunes d’elles a l’aire lliure i d’altres en espais tancats, alguns dels quals laberíntics i a on la por es porta a l’extrem

 

Trenta minuts després, aproximadament, els hàbils visitants aconseguixen eixir de ‘La Isla Maldita’. La fotografia per al record amb dos zombis-pirates més amables no falta. Ara ja sí, ja poden dir que han sobreviscut a este món caòtic i terrorífic.

 

La ‘nineta dels ulls’ de PortAventura World

Este passatge del terror és la nineta dels ulls de Fernando Aldecoa, director general de PortAventura World, i Gianfranco Bollini, director d’espectacles, i es nota quan en parlen d’ell. «És un producte pensat especialment per als amants de la por» assegura Aldecoa.

 

«La suma del Halloween familiar de PortAventura i esta novetat, convertixen el ressort en el que té el millor producte de Halloween de tota Europa». Per la seua banda, Bollini explica molt emocionat que «dins el meu cor feia quatre anys que tenia un somni i el parlava habitualment amb Fernando Aldecoa: fer un recorregut fort per a Halloween. Ara, crear el passatge més llarg, més potent i més terrorífic d’Europa, és el meu regal i el de PortAventura per a vosaltres». Un regal que costarà aproximadament un milió d’euros durant tota la campanya de Halloween, que s’allargarà fins al 17 de novembre.

Últimes notícies

València repetirà com a seu de la Copa del Rei de voleibol en 2027

La Fonteta acollirà de nou la Copa del Rei de voleibol del 4 al 7 de febrer de 2027 i estrenarà la MiniCopa amb equips cadets a Sedaví.

Pérez Llorca promet resoldre el conflicte educatiu i defén que seguirà la negociació amb els docents

Pérez Llorca assegura que el Consell resoldrà el conflicte educatiu que ha derivat en una vaga indefinida del professorat i defén que el diàleg amb sindicats i comunitat educativa continuarà en els pròxims dies.

Les estreles que arriben a la Final Four de l’Eurolliga a Atenes

Vezenkov, Baldwin IV, Hezonja i Montero lideren a Olympiacos, Fenerbahce, Reial Madrid i València Basket en una Final Four marcada pel seu pes ofensiu i el seu impacte en la temporada.

Gemma Martínez serà la nova directora d’El Periódico a partir de l’1 de juny

Premsa Ibèrica nomena a Gemma Martínez nova directora d'El Periódico a partir de l'1 de juny, en substitució d'Albert Sáez, i reforça així la seua aposta pel projecte digital i editorial del diari.

El València Basket perseguix a Atenes el seu gran somni europeu sense pressió i amb estil propi

El València Basket encara la Final Four de l'Eurolliga a Atenes com un repte històric, amb un joc recognoscible, poc pes de la pressió i sense tot just experiència en esta fase.

València Basket i Reial Madrid afronten en l’Eurolliga el seu sèptim dol de la temporada

València Basket i Reial Madrid es mesuren a Atenes en les semifinals de la Final a Quatre de l'Eurolliga, en el qual serà el seu sèptim enfrontament del curs, amb un balanç de 4-2 a favor del conjunt blanc.

Bernabé insta el Consell a escoltar el professorat en plena vaga educativa indefinida

Pilar Bernabé acusa el Consell de governar en contra de la ciutadania i li exigix que atenga les demandes del professorat en vaga, al qual atribuïx la defensa de l'educació pública i la igualtat de l'alumnat.

Llull afronta la seua onzena Final a Quatre amb l’opció d’un pòquer històric amb el Reial Madrid

Sergio Llull disputa la seua onzena Final a Quatre de l'Eurolliga amb l'objectiu de conquistar el seu quart títol amb el Reial Madrid i batre diversos rècords individuals.