Rescaten a un matrimoni i la filla de 5 anys en un incendi en Alacant

Incendi Alacant

L’origen del foc s’ha localitzat en una de les habitacions | Ajuntament d’Alacant

 

Un matrimoni i la seua filla de cinc anys han sigut rescatats pels bombers este diumenge en Alacant. Després de què es produïra un incendi en la casa del costat, la família ha hagut de ser rescatada, tot i que cap ha resultat ferit, segons han informat fonts municipals.

 

Els bombers del Servei de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament de l’Ajuntament d’Alacant (SPEIS) han rebut cap a les 11 hores d’este matí de diumenge l’avís de què s’estava produint un incendi en un habitatge situat en el carrer Cronista Figueres Pacheco, en el barri Verge del Remei.

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, tres dotacions de bombers, dos bombes pesades i un vehicle en altura, amb tretze efectius, a més d’algunes patrulles de la Policia Local, Policia Nacional i efectius sanitaris amb una unitat del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) s’han traslladat cap al lloc dels fets.

 

Els efectius de bombers han comprovat que no hi havia cap persona dins de la casa a on s’ha iniciat l’incendi i l’han extingit per a evitar que arribara a més habitatges. Unes faenes que han durat una hora. L’origen de l’incendi s’ha trobat en una de les habitacions de la casa, que ha quedat totalment calcinada.

 

L’habitatge ha quedat precintat i, més tard, els bombers han fet faenes de ventilació en l’escala i han sanejat els elements que presentaven un major risc dins de la casa. Encara no es coneixen les causes exactes de l’incident, però s’apunta cap al fet de què la casa estava ocupada.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Un club de futbol base investiga un possible espectacle eròtic en una festa amb menors

El CB Bonrepòs i Mirambell ha obert una investigació interna per aclarir si en una celebració del seu equip juvenil en una instal·lació municipal es va fer un espectacle eròtic amb menors presents i ja ha pres mesures cautelars.

Pérez Llorca anuncia una línia rècord de 50 milions per a modernitzar el camp valencià

Juanfran Pérez Llorca anuncia en Carlet la major línia d’ajudes de la història de la Comunitat Valenciana per a modernitzar explotacions agràries, dotada amb 50 milions d’euros i amb especial suport a jóvens i zones rurals.

La castellonenca Sara Monforte continuara al banquet de l’Espanyol fins a 2028

L’entrenadora castellonenca Sara Monforte amplia el seu contracte amb el primer equip femení de l’Espanyol fins al 30 de juny de 2028, després de consolidar el conjunt perico en la Lliga F amb una permanència solvent.

Pérez Llorca demana deixar de costat l’estratègia política i centrar-se en l’educació

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, insta els sindicats docents a no alçar-se de la taula de negociació i defensa que l’acord és possible si es deixen de banda les estratègies polítiques i s’atén el que és important: l’educació pública.

Pérez Llorca insta Diana Morant a centrar-se en presentar els pressupostos d’Espanya

Juanfran Pérez Llorca reprova a Diana Morant que critique els comptes de la Generalitat de 2026 i li reclama que el seu govern presente d’una vegada els pressupostos generals d’Espanya i garantisca una millor financiació per a la Comunitat Valenciana.

La jutgessa de la dana reny als manifestants i els recorda que ja són acusació particular

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la dana insta almenys dos manifestants, personats com a acusació particular, a canalitzar les seues peticions de prova i protestes per via judicial i no amb altaveus davant del jutjat.

Barcala assegura que només queden quatre flecos per a les llicències de les fogueres d’Alacant

L’alcalde d’Alacant, Luis Barcala, garantix que les subvencions a les fogueres ja estan abonades, que les de les barraques es pagaran en els pròxims dies i que les llicències estan pràcticament resoltes, a l’espera de quatre detalls tècnics.

Barcala es ratifica i manté el silenci sobre el cas de Les Naus a la Platja de Sant Joan

L’alcalde d’Alacant, Luis Barcala, reitera que no farà cap declaració sobre el cas de Les Naus, malgrat la comissió municipal i la investigació judicial per les adjudicacions de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan, i participa en l’homenatge a l’enginyer Florentino Regalado.