16.8 C
València
Divendres, 20 febrer, 2026

Nou atesos per inhalació de fum en l’incendi d’una vivenda de Benimàmet, València

L'incendi es va iniciar a la quarta planta de l'edifici

Imatge d’arxiu d’un incendi en un edifici  | Twitter

 

Nou persones, entre elles dos xiquets, han sigut ateses per inhalació de fum en l’incendi registrat en una vivenda en el carrer de l’Arquitecte Gilabert de la Ciutat de València, en el barri de Benimàmet, segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU).

 

Cap a les 21.30 d’este dijous es va alertar del foc als servicis d’emergències i, fins al lloc, es van desplaçar dos ambulàncies de Suport Vital Bàsic i una altra ambulància convencional  de Transport no Assistit.

 

Els efectius mèdics van assistir a un total de nou persones per inhalació de fum i tots ells van ser traslladats a l’Hospital Arnau de Vilanova de València. Es tracta de quatre hòmens de 40 i 56 anys, tres dones de 30 i 80 anys i dos xiquets de 10 i 12 anys. El seu estat no ha transcendit.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’atac del València Basket repta a la defensa reforçada del Reial Madrid per un lloc en la final

València Basket i Reial Madrid es mesuraran el dissabte en el Roig Arena en una semifinal marcada pel ritme i el triple local enfront del blindatge blanc. Qui impose el seu pla jugarà la final.

L’alcalde d’Alacant denuncia una cacera i defén la legalitat del lloguer d’una VPO

Barcala ha denunciat ser víctima d'una 'cacera' després d'una informació sobre la VPO de la seua esposa i ha defés que el seu lloguer va complir la norma, mentres manté mesures pels Naus.

El Consell aprova ajudes de 80.000 € per a familiars de víctimes i incapacitats per la DANA

El Consell ha aprovat un decret de concessió directa de 80.000 euros per a famílies de morts i persones amb incapacitat absoluta i permanent per la DANA d'octubre de 2024. El tràmit tindrà tres mesos des de la seua publicació en el DOGV i el pagament es realitzarà en un únic abonament.

Dos detinguts després d’una persecució policial amb cotxe per València

Agents de la Policia Local de València van detindre anit a dos hòmens després de sorprendre'ls consumint drogues en un cotxe. Van fugir, van envestir als agents i van acabar xocant amb una furgoneta policial abans de ser arrestats.

Marcelino no perd davant el València com a local des de 2014

El tècnic del Vila-real encadena cinc partits a casa sense perdre davant el València des de 2014, amb marcadors curts. El seu equip rep als de Mestalla este diumenge.

El director general d’Innovació en Emergències demana el seu cessament i la Generalitat estudia relleus

Raúl Quílez ha demanat el seu cessament com a director general d'Innovació en Emergències i la Generalitat estudia renovar la cúpula. El Consell preveu un relleu ordenat sense buits de gestió mentres avança la causa sobre la DANA.

El Consell defén que Barcala ha actuat amb rapidesa i descarta demanar la seua dimissió

El Consell ha recolzat a Luis Barcala per la polèmica de les VPO i no contempla demanar la seua dimissió. Veu legal la VPO adquirida per la seua esposa i trasllada el cas a Policia i Fiscalia mentres reforça els controls.

Investiguen a un menor per una presumpta agressió sexual a una companya en un institut de Vinaròs

La Guàrdia Civil investiga a un menor per un presumpte delicte d'agressió sexual a una companya de la seua mateixa edat en un institut de Vinaròs. El centre va denunciar els fets, ocorreguts el dimarts, i les diligències continuen obertes.