11.7 C
València
Divendres, 23 gener, 2026

Nou atesos per inhalació de fum en l’incendi d’una vivenda de Benimàmet, València

L'incendi es va iniciar a la quarta planta de l'edifici

Imatge d’arxiu d’un incendi en un edifici  | Twitter

 

Nou persones, entre elles dos xiquets, han sigut ateses per inhalació de fum en l’incendi registrat en una vivenda en el carrer de l’Arquitecte Gilabert de la Ciutat de València, en el barri de Benimàmet, segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU).

 

Cap a les 21.30 d’este dijous es va alertar del foc als servicis d’emergències i, fins al lloc, es van desplaçar dos ambulàncies de Suport Vital Bàsic i una altra ambulància convencional  de Transport no Assistit.

 

Els efectius mèdics van assistir a un total de nou persones per inhalació de fum i tots ells van ser traslladats a l’Hospital Arnau de Vilanova de València. Es tracta de quatre hòmens de 40 i 56 anys, tres dones de 30 i 80 anys i dos xiquets de 10 i 12 anys. El seu estat no ha transcendit.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La creació d’empreses creix un 22,9% en la Comunitat Valenciana en el quart trimestre de 2025

La Comunitat Valenciana va registrar 4.514 noves societats en el quart trimestre de 2025, segon major avanç autonòmic i quasi deu punts per damunt de la mitjana nacional.

Sis detinguts a Alzira, Cullera i Nàquera pel cultiu i distribució de drogues

La Guàrdia Civil ha detingut a sis persones amb vincles familiars a Alzira, Cullera i Nàquera per la seua relació amb dos plantacions de marihuana i per blanqueig de capitals. L'operació Zander es va iniciar després d'una denúncia per tràfic de drogues en una vivenda d'Alzira.

93-89: el Bayern castiga el València amb defensa i els ex ‘taronja’ Lucic i Dimitrijevic

El Bayern es va imposar 93-89 al València a Munic amb Lucic i Dimitrijevic al comandament. La defensa agressiva i el contraatac van castigar el 27% en triples dels visitants.

Identificades les 45 víctimes de l’accident de Adamuz

S'han identificat les 45 persones mortes en el sinistre ferroviari de Adamuz i s'han completat totes les autòpsies. La majoria es va confirmar per petjades i part per ADN.

Pluges febles, neu des de 500-700 m el dissabte i vent fort a l’interior el diumenge

El cap de setmana es presenta amb cels nuvolosos i ruixats febles. El dissabte baixa la cota de neu a 500-700 m i el diumenge el vent de l'oest deixarà ratxes molt fortes a l'interior.

Es desactiva l’alerta groga per vent en la Comunitat Valenciana

Emergències ha donat per finalitzada l'alerta groga per vent i no queden avisos actius en la Comunitat Valenciana. Els últims avisos a Castelló, València i Alacant també han cessat.

Els sindicats mèdics convoquen una setmana de vaga al mes des del 16 de febrer

El Comité de Vaga anuncia un atur indefinit articulat en setmanes mensuals des del 16 de febrer. Protesten per l'estatut marc i exigixen una regulació específica.

CGT convoca tres dies de vaga ferroviària i reclama un canvi immediat

CGT convoca una vaga del 9 a l'11 de febrer i se suma a l'atur dels maquinistes de Semaf per a prioritzar la seguretat després dels accidents. Transports considera que l'atur no és necessari i obri la via del diàleg.