El riu Segura es torna a desbordar al seu pas per Almoradí

Mota Segura Almoradí

Trencament de la mota del Segura en Almoradí | Confederació Hidrogràfica del Segura

 

ACTUALITZAT 13.35 hores. Finalment, no ha sigut necessari evacuar als veïns de la pedania les Heredades, en la localitat alacantina de l’Almoradí en la comarca del Baix Segura. Un dels municipis més afectats per l’episodi de gota freda i que es va quedar aïllat divendres per les inundacions provocades pel desbordament del riu Segura.

 

Evacuen la pedania de les Heredades en l’Almoradí per un nou desbordament del riu Segura

 

Un nou trencament en la mota del riu Segura en la localitat alacantina d’Almoradí (Baix Segura) ha provocat este diumenge l’eixida de les aigües i ha obligat a evacuar la pedania d’Heredades, segons ha informat la Confederació Hidrogràfica del Segura.

 

El nou trencament s’ha produït al costat de l’anterior, en el pont d’Algorfa. Tècnics de la Confederació Hidrogràfica del Segura avaluen la situació per a reparar-la. La Confederació ha demanat màxima precaució en la zona.

 

L’Ajuntament ha detallat que el nou trencament afecta a una zona aigües avall del pont del riu, en el marge esquerre, però «no pareix que vaja a afectar de manera important al terme». No obstant això, ha indicat que per seguretat s’està evacuant als veïns de les Heredades cap a Rojales, ja que l’alberg habilitat no té més capacitat.

 

La localitat d’Almoradí va quedar aïllada després de veure’s bloquejats tots els seus accessos per un trencament en la mota del riu Segura produïda el divendres. La Confederació Hidrogràfica havia avançat este dissabte que els treballs de reparació estaven quasi acabats. Creu Roja, Protecció Civil, l’UME, Guàrdia Civil, Bombers i Policia Local actuen sobre el terreny.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Confinament a Serra d’en Galceran i masies desallotjades per quatre incendis a l’interior de Castelló

Quatre incendis forestals actius a l’interior de Castelló han obligat a confinar Serra d'en Galceran i a desallotjar diverses masies disseminades. La Generalitat ha activat el nivell 2 del Pla Especial Front al Risc d’Incendis Forestals i ha mobilitzat la UME.

Fortes tempestes i pedra en l’interior de Castelló amb 26 l/m² a Castellfort en mitja hora

Castellfort ha registrat 26 litres per metre quadrat en mitja hora i Aemet manté l’avís taronja per tempestes fortes amb granís en l’interior nord de Castelló.

Preso sense fiança el propietari del bar acusat de matar un jove a València

Un jutjat d’instrucció de València ha ordenat presó provisional, comunicada i sense fiança per al propietari del bar ‘La Esquina Tropical’, detingut per la mort d’un jove de 20 anys aquest dimecres. L’home, de 62 anys i nacionalitat colombiana, està investigat per homicidi i un delicte contra la salut pública.

Foios ompli els carrers per homenatjar Ferran Torres, campió del món

Prop de 7.000 veïns de Foios han omplit l’aparcament del camp de futbol municipal per retre un emotiu homenatge a Ferran Torres, golejador en la final del Mundial. L’Ajuntament ha iniciat els tràmits per nomenar-lo Fill Predilecte.

Pego arriba als 40 graus i encapçala les temperatures de la Comunitat

Pego ha registrat hui 40 graus i s’ha situat com el municipi més calorós de la Comunitat Valenciana, mentre que Ontinyent, Xàtiva, Oliva i Bicorp s’han quedat prop d’esta marca. La mínima del dia s’ha donat a Vilafranca del Cid, amb 14,6 graus.

Intercepten deu migrants en arribar en patera a una cala de Benidorm

La Policia Nacional ha detingut deu hòmens d’origen algerià, un possible menor, després d’arribar en patera a la cala del Tío Ximo, a Benidorm.

El CEO de Vodafone Espanya haurà de declarar com a investigat pel cas Finetwork

El Tribunal d’Instància d’Alacant ha citat el conseller delegat de Vodafone Espanya, José Miguel García, a declarar com a investigat l’1 de setembre arran d’una querella per presumpta administració deslleial en l’operació de Finetwork.

Un home es tanca amb sa mare major en un pis del Marítim i la Policia el reduïx sense ferits

La Policia Nacional ha accedit a una vivenda del districte del Marítim de València on un home de 58 anys s’havia atrinxerat amb sa mare de 81 anys i mobilitat reduïda, i ha aconseguit reduir-lo sense danys abans de traslladar-lo a un centre mèdic.
FILMOTECA D'ESTIU