La policia localitza el cotxe de l’exmedallista Blanca Fernández Ochoa

Ejemplo de shortcode con estilo
Blanca Fernández Ochoa va desaparèixer fa una setmana | Cedida   La Policia Nacional ha localitzat este diumenge el cotxe de l’exesquiadora Blanca Fernández Ochoa, desapareguda fa una setmana. Segons explica ‘El Mundo’, la trobada s’ha fet en el Parc Natural Las Dehesas, entre els municipis de Cercedilla i Fuenfría, en la Serra de Madrid. […]
Blanca Fernández Ochoa va desaparèixer fa una setmana

Blanca Fernández Ochoa va desaparèixer fa una setmana | Cedida

 

La Policia Nacional ha localitzat este diumenge el cotxe de l’exesquiadora Blanca Fernández Ochoa, desapareguda fa una setmana. Segons explica ‘El Mundo’, la trobada s’ha fet en el Parc Natural Las Dehesas, entre els municipis de Cercedilla i Fuenfría, en la Serra de Madrid.

 

Una zona molt popular entre els senderistes

Es tracta d’una zona a on molts senderistes aprofiten per a deixar els seus vehicles, abans de començar una de les múltiples rutes de senderisme i ‘tracking’ que oferix la zona. Cal dir que es tracta del segon paratge natural més visitat de la Comunitat de Madrid, tal com apunta el mitjà citat.

 

Desapareguda des del 23 d’agost

La Policia Nacional ha alertat sobre la desaparició de Blanca Fernández Ochoa de 56 anys, la primera espanyola en conseguir una medalla olímpica en els Jocs Olímpics d’Hivern. Segons fonts policials, Blanca portaria desapareguda des del passat divendres 23 d’agost. 

 

La deportista hauria sigut vista per última volta en la localitat d’Aravaca, en Madrid, mentres conduia un Mercedes classe A de color negre matrícula 0213 CKD, segons ha informat la policia a través d’un tuit. Dins el vehicle la medallísta olímpica portava una camiseta amb la bandera del Canadà en el seient del conductor. 

 

 

Els agents han fet una crida ciutadana i demanen que si algú té alguna pista o informació sobre la localització de la desapareguda, es pose en contacte amb la policia a través del telèfon 091 o del 608367251.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Iñigo Pérez: «No hi ha res millor que jugar contra el millor equip»

Iñigo Pérez afronta amb il·lusió el duel contra el PSG i veu el partit com una ocasió per a refer-se de l’última derrota.

El Villarreal C amplia l’avantatge i la lluita pel play-off s’estreny

El Villarreal C conserva el lideratge amb sis punts d’avantatge sobre el Levante B després de la novena jornada. Del tercer al desé classificat només hi ha dos punts de diferència.

‘La verbena de la Paloma’ arriba a Les Arts després de la cancel·lació per la dana

Les Arts estrena el 4 de novembre ‘La verbena de la Paloma’, la primera incursió del teatre en el gènere menut, després de cancel·lar-la en 2024 per la dana.

El pastisser d’Asp Raúl Asencio rebrà el premi Gastro Cinema 2026

El pastisser d’Asp rebrà el guardó en la clausura del festival, el 19 de novembre, al Teatro Arniches d’Alacant.

Mislata i València acomiaden l’artista Miquel Navarro, mort als 81 anys

Familiars, veïns i representants de la cultura i la política han acomiadat Miquel Navarro a Mislata. L’artista ha mort als 81 anys.

Compromís vol frenar la llei del sòl del PP amb esmenes contra l’especulació

Compromís ha presentat esmenes contra la llei del sòl del PP, que considera que afavorix l’especulació i debilita la protecció davant de les inundacions. La formació proposa una moratòria urbanística en zones afectades per la DANA.

El Levante torna a la zona de descens després d’onze jornades

La derrota per 0-2 davant de Atlético de Madrid ha deixat el Levante en la dihuitena plaça, amb deu punts. L’equip buscarà reaccionar en els pròxims partits.

El port d’Alacant explora noves connexions comercials amb la Xina

Una delegació del port de Yangzhou ha visitat Alacant per estudiar connexions logístiques i comercials, nous trànsits i futures col·laboracions.