Jero podria guanyar els 766.000 euros del pot de ‘Pasapalabra’

Orestes i Jero han disputat més de 70 enfrontaments per aconseguir guanayar el bot acumulat

Orestes i Jero han disputat més de 70 enfrontaments per a conseguir guanyar el pot acumulat | Twitter (@pasapalabraT5)

 

Els fidels seguidors del famós programa que ocupa totes les vesprades de Telecinco, ‘Pasapalabra’, estaran pendents de què passarà en l’emissió de demà, dijous 1 d’agost, a partir de les 20.05 hores. Jero, de Salamanca, i Orestes, de Burgos, ja són els habituals del programa i és que els dos concursants s‘han vist les cares en més de 70 enfrontaments durant les diferents proves i, sobretot, durant la gran prova final, la del ‘rosco’ del programa. 

 

Jero podria guanyar els 766.000 euros del bot de 'Pasapalabra' aquesta nit

Jero podria guanyar els 766.000 euros del pot de ‘Pasapalabra’ demà | Telecinco

 

766.000 euros de pot acumulat

El concurs televisiu presentat per Christian Gálvez podria tindre un guanyador demà de nit o això és el que especulen molts dels espectadors de ‘Pasapalabra’ després de l’enigmàtica promoció que la cadena ha emés hui: «Jero: el dijous passarà una cosa que no t’imagines. No t’ho pots perdre». I són estes paraules les que han portat a tots els seguidors a pensar que el duel entre Jero i Orestes arribarà esta setmana al seu final.

 

Per tant, es podria donar el cas que el professor d’universitat que fa més de dos mesos que s’enfronta al seu rival Orestes, amb qui manté molt bona relació, puga endur-se els 766.000 euros acumulats en el pot de la nit de demà.  

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís reclama pactes per a evitar el col·lapse de València en les Falles

Compromís denuncia que les Falles de València han estat marcades pel col·lapse en mobilitat, neteja i convivència i exigix tres pactes per a reconduir l'organització de les festes, a més de recuperar la taxa turística.

Milers de taxis oferixen servicis gratuïts a València i Alacant contra la liberalització dels VTC

Milers de taxistes de València i Alacant han realitzat servicis gratuïts durant dos hores per a protestar contra la liberalització dels VTC i exigir mesures de xoc immediates.

L’Elx presenta la seua samarreta retro inspirada en els 90 per a la jornada vintage de LaLiga

L'Elx ha presentat una samarreta retro amb la franja verda més alta i estreta, inspirada en els anys 90, que s'estrenarà en la jornada temàtica retro de LaLiga.

Els valencians Grimaldo, Mosquera, Fornals, Soler i Ferran Torres lideren la llista d’Espanya

Luis de la Font convoca a cinc futbolistes valencians i estrena a Mosquera, Joan García, Barrenetxea i Víctor Muñoz per als amistosos de març davant Sèrbia i Egipte.

El govern de Barcala defén la seua gestió dels bons comercie a Alacant

L'equip de govern d'Alacant sosté que la gestió dels bons comercie es va ajustar als procediments i que tota la informació és pública, mentres l'oposició exigix més transparència i accés als expedients.

Quique Llopis apunta a medalla en el Mundial de Toruń i Eusebio Càceres busca consolidar el seu renaixement

Quique Llopis arriba al Mundial de Toruń amb opcions reals de medalla en 60 metres barres, mentres que Eusebio Càceres vol confirmar el seu renàixer esportiu en la longitud.

El València complix 107 anys entre la lluita per la permanència i el repte del Nou Mestalla

El València CF celebra el seu 107 aniversari lluny dels llocs europeus, centrat en assegurar la permanència i en l'avanç de les obres del Nou Mestalla amb vista a 2027.

Vila-real i Reial Societat es juguen un pas clau cap a Europa en La Ceràmica

Vila-real i Reial Societat s'enfronten en La Ceràmica amb objectius europeus distints però urgents: afermar la Champions o assegurar presència continental la pròxima temporada.