Rafa Mora queda en ridícul en el seu debut com a presentador de ‘Cazamariposas’

Rafa Mora va debutar com a presentador en ‘Cazamariposas’   | Lecturas

 

Rafa Mora, el valencià que es va fer famós pel seu pas pel programa ‘Mujeres y Hombres y Viceversa’ i que actualment és col·laborador de ‘Sálvame’, no hauria pogut iniciar la seua carrera com a presentador de televisió de pitjor manera. El programa ‘Cazamariposas’ que presenten Nando Escribano i Núria Marín i que s’emet per Divinity ha fitxat al valencià com a presentador per fer el relleu estiuenc.

 

Hores abans anunciava el seu debut en les xarxes

El valencià anunciava el seu debut en les xarxes hores abans de l’estrena del programa en el que, finalment, i després d’haver-ho dit en moltes ocasions, evolucionava de tertulià a presentador.

 

Però ja des del primer minut la nova aposta del programa de ’La Fábrica de la Tele’ va fer el ridícul arribant tard el seu primer dia, ja que, segons anunciava el seu company no havia estat capaç d’acabar el guió abans de l’emissió. Nando Escribano el va marmolar pel retard i pel fet que el valencià pareixia no dominar gens les càmeres, l’espai ni l’ordre del programa, entre d’altres.

 

 

Rafa Mora es va perdre diferents voltes

Cazamariposas Rafa Mora

Rafa Mora debuta en Cazamariposas | Twitter

 

A més, el presentador pareixia al·lucinar amb el seu nou company d’equip «Rafa, deixa el guió, té igual, ja improvisarem» li va tirar en cara «en teoria hauries d’estar ací amb mi donant els titulars» li va afegir. Rafa Mora també es va equivocar unes quantes voltes de guió i en una ocasió va donar pas a una reportera quan no tocava «això és en el següent. Primer hem de vore una altra cosa» li deia Escribano. El mateix programa va traure una enquesta abans de l’estrena preguntant «Rafa Mora mereix ser presentador de ‘Cazamariposas’?»

 

 

L’estrena no ha passat gens desapercebuda en les xarxes, que han acusat la producció del programa de favoritismes i que, a més, consideren que el nou fixatge posa en perill l’estètica i la forma de ‘Cazamariposas’. En Twitter els comentaris no s’han fet esperar  «Rafa recordes la teua famosa frase? ‘Em ric en la teua cara’, això és el que estan fent els amics de ‘Cazamariposas’ amb tu», o «A on t’has deixat el talent? Perquè jo no te’l veig per cap de lloc».

 

 

 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Descobrixen l’augment d’una proteïna clau en cervells amb alzheimer

Una investigació de l’Institut de Neurociències ha detectat un augment de la proteïna meprin-β en el cervell i el líquid cefalorraquidi de persones amb alzheimer, fet que podria obrir la porta a nous indicadors de la malaltia.

Vox acusa l’esquerra d’usar la DANA de 2024 per a fer campanya electoral

El síndic de Vox en Les Corts, José María Llanos, ha acusat l’esquerra d’haver iniciat ja la campanya electoral utilitzant la tragèdia de la DANA de 2024 i les 232 víctimes mortals per a traure rèdit polític. També ha atribuït al Govern de Pedro Sánchez la responsabilitat de les obres hidràuliques pendents en les zones afectades.

El PP titlla de fiasco la Conferència del PSPV i acusa Diana Morant de decepció

El síndic del PP a Les Corts, Nando Pastor, ha qualificat de fiasco la Conferència política del PSPV a Alacant i ha acusat la ministra i líder socialista valenciana, Diana Morant, de ser una decepció política.

A disposició judicial el jove acusat de matar a colps el seu padrastre a València

El jove de 23 anys detingut per la mort violenta del seu padrastre al barri de Sant Isidre ha passat a disposició judicial després d’haver estat fugit deu dies. La víctima, de 50 anys, va ser trobada amb un fort colp al cap provocat amb una mancuerna.

Catalá exigeix al Govern que millore ja el servici de Rodalia a València

María José Catalá ha reclamat al Ministeri de Transportes que actue amb urgència sobre el servici de Rodalia a València, que considera lamentable per les contínues anul·lacions i retards, i alerta que és l’únic mitjà que està perdent usuaris.

València acollirà un congrés sobre els reptes legals i ètics de l’alzhéimer

El IX Congrés de l’Associació de Dret Sanitari de la Comunitat Valenciana reunirà a València experts sanitaris, juristes i científics per a analitzar els efectes legals i ètics de l’alzhéimer i altres grans debats del dret sanitari actual.

El PP insta Bernabé a centrar-se en els problemes dels valencians més enllà de tornar a classe

El síndic del PP en Les Corts, Nando Pastor, ha instat la delegada del Govern, Pilar Bernabé, a prioritzar la gestió de col·lapses en la Seguretat Social i el carnet de conduir, més enllà de reprendre els seus estudis universitaris.

Pastor dona per tancada la gestió de la DANA de 2024 i acusa l’esquerra de fer-ne espectacle

El síndic del PP en Les Corts, Nando Pastor, defensa que la gestió de la DANA de 2024 a la Comunitat Valenciana ja està aclarida i critica l’esquerra per forçar una nova compareixença de Carlos Mazón al Congrés, que atribuíx a un suposat afany de muntar un espectacle polític.