Dos ferits, de 43 i 47 anys, en una explosió en el Grau de Castelló

Carrer de Zarauz en el Grau de Castelló

El foc s’ha produït en el carrer de Zarauz, en el Grau de Castelló | Maps

 

Un home i una dona han resultat ferits lleus este dissabte en produir-se una «xicoteta» explosió en una vivenda del Grau de Castelló, en la Pla Alta, causada segons les primeres hipòtesis per l’acumulació de gas procedent d’un aerosol i una purna d’un electrodomèstic, ha informat la Policia Local en un comunicat.

 

L’incident ha ocorregut cap a les 12.30 hores del dissabte en un domicili del carrer de Zarauz. El Centre Integral Municipal de Seguretat i Emergències, CIMSE 092, ha rebut una telefonada d’un veí que alertava que havia escoltat una forta explosió dins d’una casa i que desconeixia si hi havia persones ferides.

 

Fins al lloc s’han desplaçat unes quantes patrulles de la Policia Local de Castelló destinades al servici de vigilància de platja, els agents de la qual han arribat als pocs minuts al lloc dels fets. Després d’establir un perímetre de seguretat, els policies han confirmat que s’havia produït una xicoteta deflagració dins del domicili i que hi havia dos persones ferides lleus.

 

Els agents han transmés la informació als bombers municipals, que han desplaçat un retén fins al lloc dels fets. El dispositiu del servici d’extinció d’incendis estava compost per un sergent, un cap i set bombers. Els bombers han verificat que no hi havia cap focus amb flames en l’interior de la casa i han confirmat que no hi havia risc de més explosions per fuga de gas.

 

El gas d’un aerosol

Les primeres hipòtesis de l’origen de la deflagració apunten al fet que l’explosió s’ha degut a una acumulació de gas provinent d’un aerosol que, en quedar confinat dins d’un xicotet espai de la vivenda mal ventilat, ha produït l’explosió quan s’ha registrat una xicoteta purna en algun electrodomèstic situat en eixe recinte.

 

Els únics dos ocupants de la casa en el moment de l’explosió, un home i una dona, han resultat ferits lleus amb xicotetes cremades i un traumatisme en un peu. L’home, de 43 anys, no ha requerit de trasllat hospitalari i ha registrat xicotetes cremades en la cara i tors. Per part seua, la dona, de 47 anys, ha sigut traslladada fins a un centre hospitalari amb pronòstic lleu a causa d’una contusió en un peu.

 

Quant als danys materials, s’han registrat «quantiosos» desperfectes en la part de la casa a on s’ha produït la deflagració amb el trencament de les persianes i vidres de les finestres i d’una porta interior del domicili. Cap a les 13.15 hores, els bombers han acabat amb les faenes de ventilació de la casa i s’han retirat del lloc dels fets juntament amb els agents de la Policia Local de Castelló i s’ha donat per finalitzat el servici.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Alvise defén davant el Parlament Europeu mantindre la seua immunitat enfront de la causa del Suprem

La comissió d'Assumptes Jurídics del Parlament Europeu ha escoltat a Luis 'Alvise' Pérez abans de decidir si demana retirar la seua immunitat per una investigació del Tribunal Suprem per assetjament a una fiscal de delictes d'odi.

Alemanya vincula a un detingut a Elda i a una dona en Rheine amb un suposat espionatge per a Rússia

La Fiscalia alemanya atribuïx a un ucraïnés detingut a Elda i a una romanesa arrestada en Rheine labors de seguiment contra una persona vinculada a l'enviament de drons a Ucraïna.

El sector aeroespacial valencià es reforça amb un pla estratègic fins a 2030

El sector aeroespacial valencià, amb un creixement pròxim al 50% en el numere d'empreses i una facturacion anual de 735 milions, es recolza en un pla estrategico fins a 2030 per a guanyar posicion internacional. El full de ruta es basara en innovacion, sostenibilitat i colaboracion publique-privada, encara que fins i tot no té pressupost ni terminis tancats.

Detingut en l’aeroport de Múrcia un anglés per l’homicidi d’un txec en una platja de Torrevieja

La Guàrdia Civil ha detingut en l'aeroport de Múrcia a un ciutadà britanico de 40 anys amb antecedents, acusat de matar d'un tret al cap a un home txec en una platja de Torrevieja el passat 1 de març.

Compromís aplaudix que Mazón declare davant la jutgessa per la gestió de la DANA de 2024

Compromís celebra que la jutgessa cite com a testimoni a Carlos Mazón per la gestió de la DANA de 2024 i li recorda que està obligat a dir la veritat quan declare.

Debat en Les Corts per la Setmana Santa de Sagunt: tradició, igualtat i possible pèrdua de festa nacional

El PP defén compatibilitzar arrelament i inclusió en la Setmana Santa de Sagunt mentres PSPV i Compromís exigixen més fermesa per a garantir la igualtat de les dones en la confraria.

Compromís demana al Síndic de Comptes que investigue les irregularitats del bo comercie d’Alacant

Compromís defendrà en Les Corts una iniciativa perquè el Síndic de Comptes revise les presumptes irregularitats del bo comercie d'Alacant, mentres el PSPV reclama una comissió sobre els fons de Revolta.

El sol avança l’ambient de Setmana Santa i plena les platges d’Alacant

El sol i les temperatures suaus animen a molts veïns i visitants a gaudir ja de la platja del Postiguet i del passeig marítim a les portes de la Setmana Santa.