Detenen una parella que venia droga en sa casa amb l’ajuda dels fills menors

Els menuts podien preparar les dosis i vendre-les quan no estaven els pares | Cedida

 

La Policia Nacional ha detingut a una parella jove –un home de 32 anys i una dona de 27– per tràfic de drogues i robatori de llum. Segons han informat des de la Prefectura Superior de Policia, segons pareix, els detinguts tenien tres laboratoris de marihuana: dos en la casa de la parella i un en una planta baixa. A més, els fills de la parella, menors, també participaven en la venda.

 

La porta d’accés a la droga estava camuflada amb cartó i altres objectes, cosa que dificultava la localització. A més, en la planta baixa hi havia un forat a una altra habitació a on els detinguts guardaven estupefaents. En total, s’han trobat unes 250 plantes de marihuana i 30 bosses amb brots preparats per a la venda, junt amb tota una instal·lació per al cultiu i el processament de la planta.

 

Respecte dels xiquets, dos menors de 8 i 12 anys, també venien la droga, segons fonts policials. Pareix que, quan els pares no estaven en casa, els menuts pesaven i distribuïen en bossetes la droga per a, després, vendre-la als compradors que acudien a la casa familiar. Tot això, amb el risc que podia comportar per als xiquets.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El PP desvincula el cas González-Amador del Govern de la Comunitat de Madrid

Miguel Tellado ha defensat que la investigació sobre Alberto González-Amador és una qüestió privada i no implica cap administració, i ha aprofitat per atacar Pedro Sánchez i els casos de corrupció que afecten el Govern central.

La vaga de metges deixa més de 404.000 actes mèdics suspesos a la Comunitat Valenciana

Les jornades de vaga de metges i facultatius des de desembre han provocat la suspensió de més de 4.000 operacions i unes 340.000 consultes i proves a Hospitalària i Primària. CESM CV fa una pausa en estiu però adverteix que reprendrà les mobilitzacions en tardor si no hi ha acords ferms.

Dos menors armats irrompen en l’institut de Foios i ferixen una alumna de 13 anys

Dos menors de la localitat veïna d’Albalat dels Sorells han accedit armats a l’institut de Foios amb un matxet i un bat de beisbol i han ferit lleument una alumna de 13 anys. Un dels menors ha quedat detingut i l’altre, inimputable en tindre menys de 14 anys, ha sigut entregat als seus pares.

Educació i sindicats docents es tornaran a reunir el 23 de juny per la bretxa salarial

Educació i els sindicats de docents es veuran el 23 de juny en una nova mesa sectorial per a negociar la proposta sobre bretxa salarial, un dels punts més conflictius del mes de vaga indefinida.

A disposició judicial per agressió sexual l’home amb un cadàver dins la nevera a Castelló

L’home detingut després de trobar-se el cadàver d’un home dins d’una nevera en un pis de Castelló ha passat a disposició del jutjat de Violència sobre la Dona 2, arran de la denúncia per agressió sexual presentada per la seua assistenta.

La primera mascletà del concurs de Fogueres a Alacant queda fora per no arribar al temps mínim

La mascletà de Pirotecnia Crespo, dAlzira, que ha obert el concurs oficial de Fogueres a Alacant, ha sigut descalificada per quedar-se per davall dels 5 minuts exigits.

Milers de persones ompliran València en l’Orgull LGTBIAQ+ per defensar drets davant PP i Vox

Lambda ha convocat per a este dissabte la manifestació de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 al centre de València, amb el lema ‘Pels teus drets, ACTUA!’, per defensar drets que consideren amenaçats per PP i Vox i denunciar problemes de seguretat i accessibilitat en el recorregut.

Nova marxa a Paiporta contra Mazón per la gestió de la DANA del 2024

Entitats socials i associacions de víctimes han convocat el 28 de juny una nova manifestació a Paiporta, considerada zona zero de la DANA del 29 d’octubre de 2024, per a exigir responsabilitats a Carlos Mazón.