30.2 C
València
Dissabte, 2 agost, 2025

Aída Nizar burla la censura d’Instagram amb una foto quasi sense roba

 

Les estrictes normes de censura d’Instagram són molt conegudes, i en més d’una ocasió els seus usuaris les han intentat sabotejar sense molt d’èxit. Encara que la censura afecta a l’exposició de parts íntimes del cos, fins i tot la seua insinuació pot ser motiu d’eliminació de la publicació. Esta volta ha sigut Aída Nizar la que ha volgut boicotejar les polítiques d’imatge d’Instagram, i ho ha fet a través d’una fotografia molt suggeridora i provocativa que ja ha conseguit més de 20.000 ‘m’agrada’.

- Advertisement -Telegram València Diari

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

Aída Nizar es burla de la censura d’Instagram

No és estrany que l’ex concursant de ‘Gran Hermano’ siga protagonista d’una polèmica, a causa de les seues disputes en numerosos programes de televisió, però és cert que Nizar sempre s’ha mostrat segura amb ella mateixa i orgullosa del seu físic. És per este motiu que ha optat per compartir una fotografia molt atrevida que ha deixat a tots sorpresos.

 

Després de finalitzar el seu pas pel reality xilé ‘Resistiré’, Aída Nizar ha reviscut el seu perfil d’Instagram a través d’una publicació on podem vore-la amb actitud fanfarrona i una camisa blanca banyada que deixa vore el seu cos. «L’avantatge més gran que tinc és tindre personalitat. I una incommensurable dosis d’amor propi…», comentava l’ex supervivent.

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

A més, l’objectiu d’Aída Nizar no és només tornar a estar activa en les xarxes socials i sorprendre als seus seguidors, sinó que la fotografia en si mateixa és un intent per boicotejar les normes de censura d’Instagram. Aprofitant esta estratègia que pot apropar-se al màrqueting, ha anunciat la possibilitat d’adquirir la camiseta que porta baix el seu famós lema: «Estime la meua vida».

Últimes notícies

El festival ‘Mama’ impulsa la gastronomia valenciana i recolza a restauradors afectats per la dana

El festival gastronòmic 'Mama', celebrat en Ezcaray i organitzat per Francis Paniego, destaca la cuina valenciana i brinda suport a restauradors afectats per la dana a la regió.

Detingut a Alacant després de conduir vehicle de luxe amb matrícula falsa procedent de Bèlgica

Un home de 48 anys va ser detingut a Alacant per conduir un vehicle d'alta gamma amb plaques de matrícula falsificades, importat des de Bèlgica. L'acció va ser descoberta per un agent lliure de servici que va alertar a la policia per a interceptar l'automòbil.

Incendi greu en empresa conservera de Vinaròs: bombers treballen per a evitar la seua propagació

Un incendi ha afectat greument una empresa conservera a Vinaròs, produint-se el col·lapse de dos naus. Els bombers treballen intensament per a evitar que les flames es propaguen a altres empreses del polígon El Mediterrani.

Mazón impulsa amb 23 milions d’euros 40 projectes d’excel·lència investigadora en la Comunitat Valenciana

La Generalitat Valenciana invertix més de 23 milions per a fomentar 40 projectes d'excel·lència investigadora mitjançant el programa Prometeu 2025, destacant el lideratge femení i la col·laboració interinstitucional.

L’Elx patix la seua quarta derrota en pretemporada després de caure 3-4 davant l’A el-Ain en un dol ple de contraatacs

L'Elx encaixa un ajustat 3-4 davant l'A el-Ain d'Emirats Àrabs en un amistós de pretemporada marcat per l'alt ritme de contraatacs. Malgrat marcar primer en dos ocasions, errors defensius van ser clau en la derrota.

Sessions AFE tanca la seua primera concentració d’estiu amb derrota davant Intercity a Mutxamel

La selecció de Sessions AFE va finalitzar la seua primera concentració d'estiu amb una derrota 1-2 enfront del Intercity, favorit per a ascendir a Primera RFEF, en un partit disputat en Bonalba, Alacant.

PSPV denuncia que la Comunitat Valenciana perdrà 400 vivendes públiques per inacció de Mazón

El PSPV alerta que la inacció del govern de Mazón fa perdre 400 vivendes públiques finançades amb fons Next Generation, afectant la política de vivenda en la Comunitat Valenciana.

Kike Meana pinta un gran oli sobre la DANA en la Costa Brava que donarà a València

El pintor Kike Meana crea un enorme oli de la DANA en la Costa Brava que donarà a València per a commemorar l'aniversari d'esta catàstrofe natural.