Anabel Pantoja parla de la seua pèrdua de pes

 

Anabel Pantoja, neboda d’Isabel Pantoja, s’ha convertit en una de les personalitats més conegudes de la cadena ‘Telecinco’ gràcies a la seua presència en el plató de ‘Sálvame’ com a col·laboradora. A més, el seu esforç per mantindre un estil de vida més saludable ha fet que siga el centre d’interés entre els seus companys i els mitjans de comunicació.

 

La seua vivència perdent pes pot ajudar a més persones a portar una vida més sana, i per això Anabel s’ha animat a compartir el seu mètode per a aprimar-se 30 quilos a través de ‘MorningGlory’.

 

La intervenció quirúrgica

L’inici del seu repte saludable va ser posar-se en mans de l’Institut d’Obesitat, on li van proposar diferents alternatives per a aconseguir perdre pes: des d’una reducció d’estómac, a una banda gàstrica, passant per un anell gàstric i arribant a una dieta natural. De totes estes opcions, la cosina de Kiko Rivera va triar la segona, motiu pel qual va haver d’ingressar en el quiròfan per a realitzar-se la cirurgia.

 

Anabel Pantoja ha confessat que la intervenció i el fet de perdre pes «m’han canviat la vida completament. Jo no tinc res que vore amb la persona que era abans. Continue sent la mateixa òbviament, però he canviat. Abans em donava un poc de vergonya anar a la platja, em donava vergonya anar a comprar roba perquè havia d’anar a les tendes de senyora…».

 

En el seu testimoni afegix: «Vaig perdre 30 quilos, aproximadament, i després vaig pujar 8 quilos, que estic intentant baixar i ja me’n queden cinc». A través del ‘Plan Pantoja’ proposat per ‘Sálvame’, la jove s’està esforçant per aconseguir el seu objectiu.

 

No obstant això, comenta que «em veig més àgil. Ara que tinc nebots, jugue amb ells i salte i faig cabrioles. Em canse, clar, però si haguera sigut l’Anabel d’abans hauria sigut impossible».

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

La dieta correcta

El segon pas va ser demanar consell a la nutricionista Raquel Silvente, per a adoptar una dieta més saludable. Encara que la primera va ser excessivament dura per a Anabel Pantoja, la nutricionista la va substituir per una altra més adequada que seguix actualment.

 

Segons les paraules de Silvente, «és la dieta prèvia a una educació alimentària correcta. Només cal afegir-li els hidrats de carboni, segons l’activitat física que es realitze diàriament».

 

La col·laboradora de ‘Sálvame’ ha explicat que un dels aliments que més ingeria i que ha hagut de deixar de costat han sigut els fregits, a causa del seu elevat número de calories. Tot i les dificultats que poden presentar-se en un procés tan llarg, Anabel Pantoja assegura que se sent segura de si mateixa i també com una «dona real».

Últimes notícies

El professorat en vaga alça la tenda de la plaça de la Verge després de suspendre la vaga indefinida

El professorat de l’ensenyament públic no universitari valencià ha decidit suspendre la vaga indefinida i ha posat fi a l’acampada de protesta a la plaça de la Verge de València després de déu dies d’acció reivindicativa.

El professorat en vaga alça l’acampada de la plaça de la Verge de València després de suspendre la vaga indefinida

El professorat de l’escola pública no universitària ha decidit suspendre la vaga indefinida i ha posat fi a l’acampada de deu dies a la plaça de la Verge de València, mantinguent, però, el compromís de continuar mobilitzat.

Triomf del Valencia Basket en la pròrroga (118-117) en el primer duel de semifinals davant el Joventut

El Valencia Basket ha obert l’eliminatòria de semifinals de la Lliga Endesa amb una victòria ajustada per 118-117 davant l’Asisa Joventut al Roig Arena, després d’una pròrroga molt disputada.

El professorat valencià aposta per suspendre la vaga i rebutja 6 dels 7 punts d’Educació

Un 67 % dels docents que han participat en la consulta sindical ha apostat per parar la vaga indefinida i, d’ells, un 71 % preferix suspendre-la per mantindre les mobilitzacions actives.

Bordalás seguirà al Getafe fins a 2028 després de renovar per dos temporades

José Bordalás ha renovat amb el Getafe per dos temporades i continuarà fins a juny de 2028, després de dues setmanes de negociacions.

Jorge Bellver oferix el seu càrrec al president de la Generalitat després de ser imputat pel cas Azud

El director general de Transparència, Jorge Bellver, ha posat el seu càrrec a disposició del president de la Generalitat després que l’Audiència Provincial de Valencia haja confirmat la seua imputació en el cas Azud. També ha demanat la suspensió temporal de la seua militància en el PP de la Comunitat Valenciana.

Diego López passa per quiròfan a Madrid pel trencament del lligament del genoll dret

L’extrem del Valencia Diego López ha sigut operat a Madrid del trencament del lligament creuat anterior del genoll dret i romandrà en observació abans de rebre l’alta hospitalària.

El president del Castelló promet que l’equip tornarà encara més fort després del colp de l’ascens

El president del CD Castellón, Haralabos Voulgaris, llança un missatge d’ànim després de quedar-se a les portes de l’ascens davant l’Almería i reivindica el creixement del club, la plantilla i l’entrenador Pablo Hernández.