20.8 C
València
Divendres, 7 novembre, 2025

Detingut en l’Aeroport d’Alacant-Elx un narco buscat pel Regne Unit

L’Aeroport d’Alacant-Elx és el principal aeroport valencià en trànsit de persones | Cedida

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en l’Aeroport d’Alacant-Elx a un presumpte narcotraficant buscat pel Regne Unit des de març i que s’enfronta a una possible condemna de 14 anys de presó en el país.

 

Els agents de la Policia Nacional de Fronteres de l’Aeroport de l’Altet van rebre la informació que una persona buscada per les autoritats del Regne Unit, per un delicte de tràfic de drogues, podria estar movent-se per la zona de València, segons ha informat la Policia Nacional en un comunicat.

 

Després de dur a terme unes quantes perquisicions, els policies van descobrir que el pròfug pretenia fugir del país via aèria, per la qual cosa van establir un dispositiu en l’aeroport per a trobar-lo.

 

Fruit de l’operatiu, els investigadors van localitzar al fugitiu i, després de verificar la seua documentació i comprovar que, efectivament, es tractava de la persona reclamada pel Regne Unit, van procedir a la seua detenció.

 

Els fets pels quals estava reclamat van ocórrer l’any 2011 en la ciutat de Londonderry, a on la policia britànica va localitzar en un registre diferents classes de drogues a punt per a la seua venda i distribució.

 

El detingut, de 30 anys, ha sigut posat a la disposició del Jutjat Central d’Instrucció de l’Audiència Nacional a Madrid per a procedir a la seua extradició.

 

Notícies relacionades…

Últimes notícies

Catalá demana negociacions àgils i lleials entre PP i Vox per a la Generalitat i prioritza els pressupostos

Catalá espera unes converses àgils i lleials entre PP i Vox per a proposar a la nova presidència de la Generalitat. Descarta eleccions anticipades i centra la prioritat a aprovar pressupostos per a assegurar estabilitat i obres de protecció.

Més de 4.400 corredors de 50 països correran la primera marató Elx-Alacant el 30 de novembre

La primera marató entre Elx i Alacant reunirà més de 4.400 participants de 50 països. Recorregut pla homologat, eixida a Elx i meta en el Port d'Alacant

La ADSCV premia a Ana Gómez i a un reportatge sobre retards cerebrals per covid en l’embaràs

La ADSCV va reconéixer com a Millor Treball Periodístic una notícia sobre retards en el desenrotllament cerebral en bebés després de covid en l'embaràs i va distingir la trajectòria d'Ana Gómez. La fallada subratlla la importància del rigor i la difusió en la informació sociosanitària.

Una acusació demana incorporar un vídeo en el qual Pradas parla el 29-O de ‘explosió a tot arreu’

Acció Cultural sol·licita afegir al sumari un vídeo del 29-O gravat en el Cecopi. En ell, Salomé Pradas definix la situació com una explosió meteorològica a tot arreu.

Pérez Llorca i l’amo del Ventorro atestaran el 21 en la causa de la DANA

La jutgessa ha fixat per al 21 de novembre les declaracions com a testimonis de Juanfran Pérez Llorca i del propietari del Ventorro. També ha citat a cinc membres de l'equip del president, encara sense data.

L’Espanyol mesura la seua solidesa en el RCDE davant un Vila-real tocat pel Pafos

L'Espanyol rep al Vila-real després de caure en Mendizorroza i s'aferra a la seua fortalesa a casa. El conjunt groc arriba ferit per la seua derrota davant el Pafos en la Champions.

Canet declara persones no grates a Mazón i Camarero i exigix eleccions autonòmiques

El ple de Canet d'en Berenguer ha reprovat a Carlos Mazón i Susana Camarero per la seua actuació durant la DANA i ha demanat convocar eleccions autonòmiques. Rebutgen una esmena de Vox i reclamen transparència i revisió de protocols.

Mascarell (PSPV) reclama eleccions i rebutja que el futur valencià es decidisca a Madrid

El PSPV ha reclamat convocar eleccions i ha llançat una campanya per a 'retornar la veu al poble'. Mascarell ha denunciat que el futur valencià no pot decidir-se a Madrid.