Lolita Flores celebra els seus 61 anys centrada en la seua carrera

Lolita Flores complix 61 anys | CEDIDA

 

L’artista Lolita Flores està disfrutant d’una de les millors etapes vitals de la seua carrera, personal i professional. A més a més, el passat 6 de maig va complir 61 anys acompanyada de la seua família, entre ells el seu primer net, Noah, fill d’Elena Furiase.

 

Encara que a Lolita Flores li agradaria passar estos dies amb les persones que més estima, la veritat és que la seua agenda està molt ocupada amb compromisos professionals. Un dels projectes que la manté ocupada actualment és la seua obra ‘Fedra’, i les seues hores de treball no li van permetre disfrutar del ‘Dia de la Mare’.

 

D’altra banda, la cantant ha anat a visitar a sa germana Rosario Flores als Estats Units, i va aprofitar l’ocasió per a fer concerts per tot el país. Amb tot, enguany ha sigut culminant per a la seua carrera professional gràcies a haver sigut guardonada amb la Medalla d’Or al Mèrit en les Belles Arts, premi que reconeix la seua trajectòria professional i artística.

 

No obstant això, Lolita Flores pareix no tindre tant d’èxit en l’àmbit amorós, ja que encara no ha trobat una parella amb qui formar un bon equip. Això sí, manté una bona relació amb el pare dels seus fills, Guillermo Furiase.

 

Lolita recollint la Medalla d'Or al Mèrit en les Belles Arts

Lolita recollint la Medalla d’Or al Mèrit en les Belles Arts | CEDIDA

 

La seua reputació artística

Lolita Flores va nàixer envoltada de fama per ser filla de Lola Flores, coneguda amb el pseudònim de ‘La Faraona’, i d’Antoni Gonzàlez, més conegut com ‘El Pescaílla’. Des de ben menuda, la vida de l’actriu ha estat influïda per la carrera artística dels seus pares.

 

Amb el suport de sa mare, Lolita va fer el seu debut en el panorama artístic espanyol l’any 1975 i, des d’eixe moment, la seua activitat artística no ha parat. En aquella etapa va aparéixer una de les seues cançons més famoses, la ‘Sarandonga’.

 

L’any 2010 va publicar-se el seu llibre autobiogràfic, ‘Lolita. Flores y alguna espina’, redactat a partir d’una íntima conversació amb l’escriptor i periodista Javier Menéndez Flores. En ell podem ser testimonis d’alguns aspectes de la seua vida no revelats fins al moment que tenen a vore amb les amistats, l’amor i també algunes desil·lusions.

Últimes notícies

La pluja permet estabilitzar l’incendi forestal de Tuéjar després de cremar 835 hectàrees

L’incendi forestal declarat dimarts a Tuéjar s’ha donat per estabilitzat gràcies a les fortes pluges de la vesprada, després de calcinar 835 hectàrees i amb evacuats que podran tornar a casa prompte.

Com la nutrició de precisió vol acabar arribant al plat del consumidor

Especialistes i empreses han analitzat a València com aconseguir que la nutrició de precisió i la innovació alimentària arriben realment al plat del consumidor, amb l’ajuda de formació, regulació i dades.

Les sales de cinema valencianes poden perdre més d’un milió en ajudes per un canvi de criteri estatal

Les sales de cinema de la Comunitat Valenciana es juguen 1,07 milions d’euros en ajudes després d’un canvi de criteri del Govern central, i el Consell ha anunciat recursos jurídics i una estratègia conjunta amb altres autonomies per a defensar la continuïtat de la finançació.

La valenciana Laura Pérez s’endinsa en la memòria infantil amb la novel·la gràfica ‘El iglú’

La il·lustradora valenciana Laura Pérez, Premi Eisner 2026, presenta 'El iglú', una novel·la gràfica gairebé muda sobre infància, records i desarrelament, creada amb el guionista Guillermo Corral van Damme i ambientada a la ciutat suïssa de La Chaux-de-Fonds.

Rescaten un home en caure per un barranc de 30 metres a l’Alqueria d’Asnar

Un helicòpter del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha rescatat un home que ha caigut per un barranc d’uns 30 metres a l’Alqueria d’Asnar i l’ha traslladat a l’Hospital d’Alcoi.

Investiguen l’origen humà de l’incendi forestal de Tuéjar, encara actiu

L’incendi forestal declarat a Tuéjar continua actiu però amb evolució favorable i s’han descartat causes naturals en el seu origen, després de calcinar 835 hectàrees del paratge, part de la reserva de la Biosfera de l’Alt Túria.

Així serà el desembassament preventiu a la presa de Buseo i com pot afectar els pobles riu avall

La Generalitat ha informat els ajuntaments situats riu avall de la presa de Buseo d’un desembassament preventiu de cabal i els demana reforçar la vigilància i avisar la població en zones pròximes al riu.

AVE defensa que la campanya de suport a Ceuta és seua i d’adhesió voluntària

L’Associació Valenciana d’Empresaris assegura que la campanya ‘Todos somos caballas’ és una iniciativa pròpia, de caràcter social i amb participació voluntària dels clubs, després de la polèmica pels gestos d’alguns futbolistes i les crítiques a Ez Abde al Marroc.