20.5 C
València
Diumenge, 9 novembre, 2025

Cinc detinguts al port de València amb 600 quilos de cocaïna

Cinc persones han sigut detingudes quan intentaven traure del port de València a l'interior de 21 motxilles un total de 614 quilos de cocaïna, el valor de la qual en el mercat haguera sigut superior als 20 milions d'euros. Segons han informat a EFE fonts de la Guàrdia Civil, l'operació, que s'ha fet conjuntament amb l'Agència Tributària, es va desenvolupar ahir en el recinte portuari valencià.

 

Dos camioners, amb ajuda d'altres tres homes, intentaven traure la droga a l'interior de 21 motxilles repartides en dos camions que van ser interceptats pels agents. Pel que sembla, segons les fonts, els detinguts, tres espanyols, un francès i un colombià, van agafar la droga, procedent de Costa Rica, d'un contenidor del port i la van introduir en motxilles.

Últimes notícies

Manifestació el 29 de novembre a València exigirà l’enjudiciament de Mazón i la reconstrucció després de la DANA

Organitzacions socials convoquen una marxa el 29 de novembre a València per a exigir l'enjudiciament de Carlos Mazón i la reconstrucció social després de la DANA. Hi haurà concentracions l'11 i 17 i una campanya de plantació d'oliveres en memòria i solidaritat.

El Atticgo Elx repetix triomf a Skopje (19-25) i segella el passe a octaus

L'equip il·licità ha vençut de nou al HC Gjorche Petrov-WHC AD Skopje i ha aconseguit el bitllet a octaus de la EHF Copa Europea amb un global de +9.

El Circuit Ricardo Tormo decidix el títol de Moto2 entre Diogo Moreira i Manu González

El GP Motul de la Comunitat Valenciana (14-16 de novembre) tanca la temporada amb el títol de Moto2 en joc entre Diogo Moreira i Manu González, separats per 24 punts.

El PSPV ha acusat el PP d’abandonar els mercats municipals de València

El PSPV ha denunciat deterioració, avaries i falta de manteniment en els mercats municipals de València. Ruzafa s'ha convertit en l'exemple més visible per un ascensor inoperatiu durant mesos.

Feijóo confia en la negociació amb Vox a València: ‘eixirà tot bé’

Alberto Núñez Feijóo ha dit que 'eixirà tot bé' en ser preguntat per la negociació amb Vox a la Comunitat Valenciana. PP i Vox han obert contactes per a acordar el relleu de Carlos Mazón quatre dies després de la seua dimissió.

El PSPV denuncia que el Consell manté sense executar 1.370 milions del pressupost Dana

A tres mesos de tancar l'exercici, només s'han reconegut obligacions pel 42% i s'ha pagat el 31% dels fons. El PSPV critica el baix ritme en àrees socials.

Moleiro destaca el seu gran moment i l’ajuda dels seus companys al Vila-real

L'extrem groc suma quatre gols i dos assistències i assegura que l'adaptació ha sigut més ràpida per estar envoltat de qualitat. Valora el triomf a Cornellà després de la derrota a Xipre i demana mantindre el nivell.

Sanjuan acusa a Catalá de convertir l’Ajuntament de València en un ‘fons voltor’

Borja Sanjuan ha acusat a María José Catalá de transformar el Consistori en un 'fons voltor' després d'una permuta amb una promotora. L'operació ha deixat sense el seu pis reservat a 39 famílies jóvens de Patraix.