La conmovedora carta de los padres del niño que murió arrastrado por un caimán

Lane Graves, el niño arrastrado por el caimán.

 

Lane Graves es el niño que murió arrastrado por un caiman en un parque de Orlando, en Estados Unidos. El pequeño apareció horas más tarde ahogado, en unos hechos que conmocionaron a todo el mundo. Semanas más tarde, sus padres, con los que se encontraba Lane en el momento del trágico suceso, han decidido hacer pública una nota donde explican en qué estado se encuentran después de tener que soportar una tragedia así.

 

La pareja ha aclarado que no tienen ninguna intención de demandar al parque temático, aunque se especuló con que las medidas de seguridad y de advertencia eran cortas. La familia afirma que va a centrarse en ella misma y en la creación de una fundación que llevará el nombre del pequeño y que servirá para homenajearle y recaudar fondos para fines benéficos.

 

Los padres han confesado que están destrozados y que su dolor, por la pérdida de su hijo, va en aumento día tras día. Agradecen las miles de muestras de cariño que han recibido de todo el mundo y esperan «compartir el amor que Larry grabó en sus corazones».

 

La carta de los padres. Foto: Washington Post

 

Últimes notícies

Detinguts sis hòmens per una sèrie de robatoris amb força en vivendes de Godella i Massarrojos

La Guàrdia Civil ha detingut a sis hòmens per tres robatoris amb força en vivendes de Godella i Massarrojos, on a més s'hauria detectat activitat de tràfic de drogues i una possible organització criminal.

La vivenda encarix un 16,7% en la Comunitat Valenciana mentres cauen compravendes i hipoteques

El mercat de la vivenda arranca l'any amb preus a l'alça del 9% a Espanya i del 16,7% en la Comunitat Valenciana, mentres es frenen les compravendes i la concessió d'hipoteques després de quasi dos anys d'increments continus.

Vent huracanat a l’interior nord de Castelló i brusc descens de les màximes

La Comunitat Valenciana afronta una jornada de cel poc nuvolós marcada per ratxes de vent del nord-oest localment huracanades a l'interior nord de Castelló i un notable descens generalitzat de les temperatures màximes i mínimes.

Redó i Morant se citen a València amb les dones vetades en la confraria de Sagunt

Les ministres Ana Redondo i Diana Morant es reunixen a València amb representants del col·lectiu Setmana Santa Inclusiva després de la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, una decisió que pot tindre conseqüències legals i turístiques.

Rajoy elogia la sensatesa de Pérez Llorca i la seua gestió al capdavant de la Generalitat

Mariano Rajoy presenta a Torrent el seu llibre 'L'art de governar' i reivindica la sensatesa i moderació de Juanfran Pérez Llorca al capdavant de la Generalitat, en un acte centrat en la defensa de la democràcia i les bones pràctiques de govern.

Detingut un aficionat del Múrcia per una brutal pallissa a un seguidor de l’Hèrcules després del partit

La Policia Nacional ha arrestat a Alacant a un jove de 29 anys, seguidor del Real Murcia, per la seua presumpta participació en la pallissa a un aficionat de l'Hèrcules després del partit del 15 de març.

Un jutjat obliga a València a actuar contra el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts

Una sentència reconeix que el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts vulnera drets fonamentals dels veïns i ordena a l'Ajuntament adoptar mesures, inclosa la possible reubicació dels esdeveniments.

Ciutadans demana ser acusació popular en la causa de les vivendes protegides de la Platja de Sant Joan

Ciutadans sol·licita personar-se com a acusació popular en la investigació judicial per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan, a Alacant.