Anuncios

Un jutge va fixar custòdia compartida del xiquet assassinat a Sueca

Un jutjat de València va establir la custòdia compartida del xiquet assassinat el diumenge pel seu progenitor a Sueca al no ser informat de la condemna per maltractaments.

Segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV), els pares del menor assassinat van presentar el juliol de 2021 una demanda de divorci de mutu acord davant el Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 5 de Sueca, competent en matèria de Família.

Anuncios

Posteriorment, el mes d’agost, el Jutjat de Primera Instància i Instrucció 4 de Sueca, amb competències en matèria de violència sobre la dona, celebra un judici ràpid contra l’home i li condemna, com a autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit de la violència de gènere, de l’article 153.1 del Codi Penal, a 40 dies de Treballs en benefici de la Comunitat, 8 mesos d’allunyament i prohibició de comunicació respecte a la seua exmuller i 16 mesos i 2 dies de prohibició de tinença d’armes.

Aqueixa sentència, de 12 d’agost, es dicta per conformitat de les parts i és per tant ferm. La fallada estableix: CUSTÒDIA I PÀTRIA POTESTAT respecte del menor a favor DE LA PROGENITORA, SUSPÉN QUALSEVOL RÈGIM DE VISITES del progenitor condemnat respecte al fill i fixa una pensió d’aliments de 200 euros per al menor.

Al setembre, tots dos cònjuges ratifiquen en el Jutjat de Primera Instància 5 el conveni regulador presentat al juliol que establia la custòdia compartida i es dicta la sentència corresponent.

Cap dels cònjuges informa el jutjat de Família de l’existència d’un procediment penal per maltractaments i de la sentència dictada pel Jutjat de Primera Instància i Instrucció 4 de Sueca que fixava abans la custòdia del menor a favor de la mare i suspenia el règim de visites per al pare.

Antecedents

Cal recordar que, la mare al anar a recollir al seu fill i en veure que la seua exparella no li responia a les trucades telefòniques i tampoc obria la porta, la dona de 44 anys decidia telefonar al 112. Ràpidament, una patrulla de la Guàrdia Civil es personava en el lloc i accedia a obrir la porta del domicili de l’home de 47 anys on es trobava la terrible escena.

Segons apunten les primeres informacions, el pare del menor d’11 anys va decidir assassinar al seu propi fill propinant-li diverses ganivetades amb un ganivet de cuina. El detingut es troba en la caserna de la Guàrdia Civil de Sueca a l’espera de passar a disposició judicial.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Un estudi confirma que els antioxidants milloren el tractament de la MPOC

Una investigació coordinada per la Universitat de València conclou que els antioxidants, especialment la N-Acetilcisteïna, reduïxen de manera significativa el risc d'empitjorament de la MPOC i reforcen els tractaments habituals.

Compromís denuncia davant Protecció de Dades l’ús d’informació de famílies per a propaganda educativa

Compromís presenta una reclamació davant l'Agència Espanyola de Protecció de Dades per l'enviament de missatges de la Conselleria d'Educació a les famílies contra la vaga del professorat.

Betis i Elx es juguen mitja temporada en La Cartoixa

Betis i Elx afronten en La Cartoixa un dol clau: els verd-i-blancs busquen assegurar la quinta plaça i la Champions, mentres els il·licitans necessiten allunyar-se del descens.

L’administrador de Fraorgi compareixerà en la comissió sobre les vivendes dels Naus a Alacant

La comissió municipal d'Alacant que investiga possibles irregularitats en les adjudicacions de les vivendes públiques dels Naus citarà a l'administrador únic de Fraorgi el pròxim 8 de juny, al costat d'altres intervinents en el procés.

Milers de docents, famílies i alumnes prenen els carrers per una escola pública de qualitat

Milers de persones es manifesten a Alacant, Castelló, València i Elx en la primera jornada de vaga indefinida del professorat per a exigir una escola pública de qualitat i millors condicions laborals.

Sanitat cobrix totes les places EIR d’Infermeria i incorpora a 194 residents en la Comunitat Valenciana

La Conselleria de Sanitat ha cobert el 100% de les places de formació especialitzada en Infermeria, la qual cosa permetrà incorporar a 194 residents EIR als centres sanitaris de la Comunitat Valenciana durant els pròxims dos anys.

L’oposició exigix reobrir la comissió de la dana enfront del tancament que defenen PP i Vox

PSPV i Compromís reclamen prorrogar o crear una nova comissió sobre la dana del 29 d'octubre de 2024 en Les Corts, mentres PP i Vox aposten per donar-la per conclosa.

La pacient aïllada a Alacant per possible hantavirus se sotmet hui a una tercera PCR

La dona de 32 anys aïllada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus continua asimptomàtica i serà sotmesa esta vesprada a una tercera PCR els resultats de la qual avaluaran Sanitat i el Ministeri.
Anuncios