27.6 C
València
Dissabte, 19 juliol, 2025

Antonio David Flores arremet com mai contra Fidel Albiac: ‘Està publicat’

 

- Advertisement -Telegram València Diari

Antonio David Flores no calla. Des que emetera el seu primer vídeo en el seu canal de Youtube, aquesta s’ha convertit en la seua millor plataforma per a comptar “la seua veritat” i defensar-se de les acusacions abocades sobre ell.

 

El que fora col·laborador de televisió ha compartit aquest dimarts una nova publicació en la qual compta com es va gestar el primer documental de Rocío Carrasco, ‘Rocío: contar la verdad paraa seguir viva‘. Però en el qual a més, parla de com és el treball a ‘La fábrica de la tele’ i fa greus acusacions contra els directius d’aquesta.

Però la cosa no es queda ací. Aprofita aquest vídeo per a assenyalar a Fidel Albiac com la “mà negra” que ha irromput en la seua vida i en el seu treball.

No és la primera vegada que Antonio David parla en aqueixos termes. Ho va fer en el mateix ‘Sálvame’ que li va acomiadar com a col·laborador quan es va estrenar el documental de Rocío, de la mateixa productora. Ja llavors, i malgrat que res li feia anticipar el que passaria “van intentar ridiculitzar-me” ratllant-li d'”obsés”, que “pensava que hi havia gent darrere que volia fer-me mal en el plató”.

Antonio David va assegurar llavors que Albiac és l’obsés, i aporta dades de Karmele Izaguirre, companya del programa que va dir que es va fer amiga de Fidel Albiac “i em filtrava informació d’Antonio David. Estava completament obsessionat d’Antonio David”.

 

Antonio David Flores assenyala a Fidel Albiac com a culpable del desprestigi de la seua imatge

 

Va ser l’any 2020 quan Antonio David Flores parlava d’una “mà negra” que estava darrere que la seua carrera televisiva arribara a la seua fi, a més de desprestigiar la seua imatge.

Ara reprén aqueix tema i fins i tot s’atreveix a dir que el marit del seu ex és un dels culpables. Ha recordat un episodi que va viure en ‘Sálvame’’: “Quasi em prenen per un maníac i un obsessiu quan vaig arribar a plantejar en el plató que hi havia darrere de mi una mà negra. Van fer la conya i van col·locar darrere meua, on estava assegut, a un tipus disfressat amb una mà”, ha començat dient.

I afig: “I clar jo m’ho vaig prendre a conya perquè clar és per a prendre-s’ho a conya perquè ai què veure l’ocurrència que tenen de posar-te darrere a un home amb una mà negra!”, compte.

Ara, amb la raó a la mà, acusa a ‘Sálvame’ de ser ells també la “mà negra”. I més: “Tenien socis i companys de viatge. Aqueixa vinculació entre Fidel i David Valldeperas és òbvia“, va denunciar.

 

Amb el pas del temps, per al qual fora col·laborador ara estan les coses més clares

 

No ha volgut resoldre aquest tema sense recordar un episodi de la qual fora la seua companya de programa, Karmele Izaguirre: “Recorde el tall d’un vídeo de Karmele on ella deia Fidel es va fer la meua amiga i em filtrava informació d’Antonio David. Estava completament obsessionat d’Antonio David. Seguia els seus passos i em deia que diguera tot el que ell em comptava”, compte. Antonio David Flores assegura que aquestes eren les “paraules textuals de Karmele”.

Per a ell, ara les coses són més clares que l’aigua: “Així que quan passen els mesos i veus el que ha ocorregut, realment és que sí. Realment la mà negra era ‘La fábrica de la tele’ i Fidel”, sentència sobre aquest tema.

Últimes notícies

Incendi a Ibi afecta al Parc Natural de la Font Roja i mobilitza a la UME per al seu control

Un incendi forestal a Ibi ha afectat unes 250 hectàrees del Parc Natural de la Font Roja. L'UME i nombrosos mitjans treballen per a controlar el foc, mentres les autoritats investiguen el seu origen en una comunitat religiosa.

Alerta màxima per risc extrem d’incendis forestals a la Comunitat Valenciana este cap de setmana

La Generalitat Valenciana manté l'alerta per risc extrem d'incendis forestals a causa de temperatures pròximes a 40 graus i ratxes de vent de ponent de fins a 50 km/h durant el cap de setmana.

L’incendi forestal a Ibi aconseguix el parc natural de la Font Roja i mobilitza nombrosos mitjans d’emergència

L'incendi forestal declarat a Ibi (Alacant) ha entrat al parc natural de la Font Roja, activant una gran resposta amb mitjans aeris, terrestres i la sol·licitud de la Unitat Militar d'Emergències a causa de les condicions extremes de calor i vent.

Concentració a València contra la violència racista i la por de la comunitat marroquina a eixir al carrer

Una multitud es va concentrar a València per a condemnar la violència racista deslligada en Torre Pacheco, destacant la por que sent la comunitat marroquina per a eixir al carrer davant les agressions.

Els favorits consoliden el seu lideratge en la primera jornada de la regata TabarcaVela a Alacant

La TabarcaVela Diputació d'Alacant 2025 arranca amb triomf dels campions de l'any passat en les seues categories. Peix d'Abril i Ebury Sailing Team dominen la classificació després de primera jornada.

Jalance aconseguix els 40° en una jornada amb temperatures màximes a la baixa en el litoral sud de València

Jalance es registra com el municipi més calorós de València amb 40 graus en una jornada en la qual les temperatures màximes disminuïxen en el litoral sud de la província.

Detingut a Bulgària un dels condemnats per l’agressió sexual grupal en Vall d’Albaida

La Policia Nacional en col·laboració amb equips internacionals ha detingut a Bulgària a un dels dos condemnats per la violació grupal d'una menor en Vall d'Albaida en 2020, escapolit després de ser sentenciat a 12 anys de presó.

L’incendi forestal d’Ibi aconseguix el parc natural de la Font Roja i mobilitza a múltiples mitjans per al seu control

Un incendi a Ibi (Alacant) ha entrat al parc natural de la Font Roja, mobilitzant a deu mitjans aeris i al voltant de cent efectius terrestres per a la seua extinció, mentres s'espera l'arribada de la UME per riscos climatològics.