Mastodon
29.6 C
València
Dilluns, 15 setembre, 2025

La cultura ‘otaku’ s’apodera de València este cap de setmana en el Japan Weekend

El Japan Weekend, esdeveniment referent a Espanya sobre la cultura japonesa, anime, manga i videojocs, ha aterrat una vegada més en la capital del Túria. La Fira de València acull este cap de setmana les jornades que reunixen a centenars d’entusiastes de la cultura ‘otaku’.

Com indica el seu nom, el Japan Weekend és una celebració de la cultura japonesa. Per a això durant els dos dies que dura l’esdeveniment s’organitzen tallers, documentals, xarrades, concursos de cosplay i de karaoke, exhibicions d’arts marcials i tota classe d’activitats que tracten d’acostar-nos a la cultura nipona.


Part fonamental de l’esdeveniment són les botigues que participen amb estands on adquirir productes de tota índole relacionats amb el manga, l’anime i els videojocs. Enguany s’han reunit més de 100 estands i centenars d’artistes posaran a la venda les seues obres.

A més, el recinte firal comptarà amb una zona de K-pop i karaoke i se celebrarà un concurs d’Asian Cover Danse en el que es premiarà la millor imitació de la música asiàtica.

Últimes notícies

Donya Sofia abrigalla a Elx un congrés amb els últims avanços en malalties neurodegeneratives

La reina Sofía recolza la inauguració del ICND a Elx, un cim que reunix referents internacionals per a presentar avanços en diagnòstic i teràpies. El programa aborda biomarcadores, genètica, neuroimatgeria, inflamació i medicina de precisió, amb la veu de pacients i famílies.

Compromís denuncia davant la Fiscalia 1,17 milions del IVASS sense contracte i l’institut defén el seu pla

Compromís porta a la Fiscalia presumptes gastos sense expedient en 2024 per 1,17 milions en el IVASS. L'institut replica que ja aplica un pla i digitalització.

Ruixats amb tempesta a l’interior de Castelló i màximes a l’alça a València

Baixa probabilitat de ruixats amb tempesta a la vesprada a l'interior nord de Castelló. Les màximes pugen a l'interior de València i el vent rola a este.

Compromís porta a la Fiscalia 1,17 milions del IVASS sense contracte i l’institut defén un pla d’acció

Compromís denuncia davant la Fiscalia 1,17 milions del IVASS en 2024 per gastos sense contracte, recolzada en una auditoria desfavorable. L'institut respon que en 2025 va activar un pla d'acció i una inversió en digitalització per a corregir deficiències històriques.

Pedro Sánchez anunciarà el dijous inversions per a l’aeroport d’Alacant-Elx

La visita de Pedro Sánchez a l'aeroport Alacant-Elx Miguel Hernández servirà per a avançar l'ampliació i les inversions incloses en el DAURA III 2027-31.

Art i cuina s’unixen el 27 i 28 en l’octava edició del Dna Festival de Dénia

Dénia convertirà el passeig de la Marineta Cassiana en un gran escenari gastronòmic els dies 27 i 28 de setembre, amb art, música i tallers participatius. L'octava edició del Dna reunix xefs de referència i celebra deu anys com a Ciutat Creativa de la Gastronomia de la Unesco.

La jutgessa del cas DANA admet la petició de CGT i exigix a Emergències certificar la vigència de Es-Alert

La instructora del cas per la gestió de la DANA demana a AVSRE confirmar si És-Alert estava vigent des de 2023 i reclama documentació a diverses entitats per a reconstruir decisions i protocols.

La jutgessa del cas DANA admet la petició de CGT i exigix a Emergències certificar la vigència del Es-Alert

La magistrada que investiga la gestió de la DANA accepta la sol·licitud de CGT i demana a l'AVSRE confirmar si l'És-Alert estava vigent des de 2023. També reclama documentació i protocols a diversos organismes per a reconstruir decisions i avisos.