Mastodon
28.2 C
València
Dimecres, 17 setembre, 2025

Mor Raúl Martínez, porter de 17 anys de l’Espanyol del Alquián

Raúl Martínez Capel, porter de 17 anys de l’equip juvenil A de l’Espanyol del Alquián, ha mort a l’Hospital Torrecárdenas després de sofrir la nit d’este divendres un accident de moto en la capital.

El seu club esportiu ha informat

El club esportiu Español del Alquián d’Almeria ha informat que el jove jugador Raúl Martínez ha mort durant el matí d’este dissabte després d’haver sofert un greu accident en la nit del divendres. Així ho ha detallat el club en un comunicat en el qual ha lamentat la trista mort del jugador, una “persona exemplar dins i fora del camp“.

“Des del nostre club amb el nostre president Pedro Soler al capdavant manem el nostre més sincer condol a la família i afins. Va arribar esta temporada a defensar els nostres colors, arribant a debutar amb el Sènior per la seua gran feina i dedicació. a. c. s. Raúl, sempre en el nostre cor”, ha indicat la institució esportiva.

El jove viatjava amb moto

Segons ha informat ‘La Voz de Almería’, el jove viatjava en la moto al costat d’un altre amic que era el que al conduïa. L’accident es va produir després que la motocicleta sofrís un brutal xoc contra un cotxe en un encreuament entre els carrers Gregorio Marañón i Germans Pinzó d’Almeria.

Va sofrir greus ferides després de xocar contra un cotxe per què va haver de ser ingressat a l’Hospital Universitari Torrecárdenas

El menor va eixiracomiadat de la moto i va sofrir diverses ferides de gravetat pel que va haver de ser traslladat fins a l’Hospital Universitari Torrecárdenas on els sanitaris li van induir el coma.

Per part seua, el conductor de la moto es troba ingressat en estat greu en la Unitat de Vigilància intensiva del mateix hospital on va ser traslladat l’esportista.

A més, el periòdic d’Almeria ha pogut saber que “el funeral tindrà lloc este diumenge a les cinc de la tarda a l’església dels Molins, barri d’on procedeix la família“.

<

>

Últimes notícies

El PSPV demana la Medalla de la Ciutat de València per a les pedanies afectades per la dana

El PSPV proposa concedir la Medalla de la Ciutat en el 9 d'Octubre a les associacions veïnals de La Torre, Castellar-Oliveral i Forn d'Alcedo com a reconeixement després de la dana. La iniciativa es debatrà en la Comissió de Cultura i arriba acompanyada de crítiques a la resposta municipal.

València blinda el subministrament d’aigua amb 120 milions i una xarxa única a Europa

València activa un Pla d'Infraestructures Crítiques de 120 milions per a assegurar l'aigua en crisi, recolzat en el seu aqüífer i en una xarxa secundària en baixa pressió. L'objectiu és duplicar l'autonomia dels depòsits i poder produir aigua potable dins de la ciutat si fallen els subministraments externs.

Bernabé promet vetar els apartaments turístics en zones residencials si governa València en 2027

La líder socialista a València planteja prohibir els pisos turístics en sòl residencial i proposa caducar llicències a cinc anys, més inspeccions i un registre públic. Critica l'esborrany municipal que, segons el seu partit, permetria fins a 5.500 nous allotjaments.

Detinguda una lladre de mòbils després de perdre la bossa en la fugida i sostraure 2.270 euros

Una dona de 22 anys va ser detinguda a Alacant després de perdre la seua bossa amb documentació durant la fugida d'un robatori de mòbil. Un home de 24 anys també va ser arrestat a Torrevieja; van aprofitar el telèfon desbloquejat i un engany per a traure 2.270 euros.

Compromís demana la compareixença urgent del conseller Marciano Gómez després de la seua citació com a testimoni

Compromís torna a exigir que el conseller de Sanitat, Marciano Gómez, rendisca comptes en Les Corts després de ser citat per la Fiscalia Anticorrupció com a testimoni. La coalició vincula la petició a pagaments d'empreses administrades per ell i qüestiona la seua continuïtat al capdavant de la sanitat valenciana.

Detinguda una lladre després de perdre la seua bossa en la fugida després d’un robatori de mòbil a Alacant

Una dona de 22 anys va ser detinguda a Alacant després de robar per la força un mòbil d'alta gamma i perdre la bossa amb la seua documentació. El seu presumpte còmplice, de 24 anys, va caure a Torrevieja després de sostraure 2.270 euros amb el telèfon desbloquejat.

Mazón anuncia 35 milions més per a famílies i menors afectats per la DANA

La Generalitat destina un nou paquet de 35 milions per a llars damnificades per la DANA del 29 d'octubre. Es reforcen les ajudes al lloguer, a famílies nombroses i monoparentals, a l'acolliment i a menors amb necessitats especials.

Thomas Partey es declara no culpable i afronta juí el 2 de novembre per violació i agressió sexual

El jugador del Vila-real va negar davant el tribunal de Southwark els cinc càrrecs de violació i un d'agressió sexual. Manté la llibertat condicional.