Anuncios

Malú commemorarà els seus 25 anys de carrera amb un doblet de concerts en Les Arts

La cantant Malú commemorarà els seus 25 anys de carrera este cap de setmana a València amb un doblet de concerts en el Palau de les Arts.

2024 és l’any en què l’artista celebra l’homenatge a la publicació del seu àlbum ‘Aprenent’, que la va portar “pel cap alt de la seua carrera”, recorda la productora The Music Republic en un comunicat.

Anuncios

Després d’haver arrencat el seu gira el mes de febrer passat a Roquetas de Mar, Malú arriba este cap de setmana a la capital del Túria en dos concerts “molt especials” en el Palau de les Arts.

El 12 i 13 d’abril són els dies en les quals el públic valencià podrà gaudir dels dos únics concerts que l’artista donarà en la Comunitat Valenciana. En estos directes, Malú “s’acostarà al seu públic a través d’una atmosfera única que crearà en cada teatre i que mai tornarà a repetir-se”, asseguren.

Els recitals suposen “un viatge musical a través del seu llegat, amb una posada en escena formada per nou músics que faran que siga molt difícil mantenir-se assegut en la butaca”.

Les entrades per al dia 13 d’abril es troben esgotades des de uns mesos enrere i només queden les últimes disponibles per al divendres 12 d’abril, conclouen.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Pedro Martínez destaca la reacció del València Basket malgrat la derrota davant Baskonia

Pedro Martínez ressalta l'actitud competitiva de València Basket després de remuntar catorze punts i fregar la victòria davant Baskonia abans d'un decisiu dol d'Eurolliga.

Segon PCR negatiu descarta ara com ara hantavirus en la dona aïllada a Alacant

La dona aïllada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu en una segona PCR, encara que Sanitat manté l'aïllament i repetirà la prova en 48 hores.

El Baskonia assalta el Roig Arena i s’enganxa a la lluita per la zona alta

El Baskonia es va imposar 86-88 al València Basket en el Roig Arena després d'un dol ple d'alternatives, aprofitant el desgast europeu del quadre taronja malgrat la remuntada final local.

Gayá reivindica al València després de guanyar en San Mamés: hem demostrat que no ens rendim

José Luis Gayá celebra el triomf del València en San Mamés, destaca que l'equip no es rendix i defén a Hugo Duro i Dimitrievski després d'un partit clau per a aconseguir els 42 punts en LaLiga.

Empat sense gols al descans en San Mamés després del penal fallat d’Hugo Duro i la lesió de Nico Williams

Athletic i València arriben al descans amb 0-0 en San Mamés després d'un penal al travesser d'Hugo Duro i la lesió muscular de Nico Williams, substituït per Iñaki.

Les llargues cues en les firmes coronen l’èxit de la 61 Fira del Llibre de València

La 61 Fira del Llibre de València tanca edició amb més d'un milió d'euros de facturació, augment d'expositors i llargues cues en les firmes, especialment d'autores juvenils.

El Congrés de Sanitat i Benestar Animal exigix integrar als veterinaris en els plans d’emergència

L'IV Congrés Internacional de Sanitat i Benestar Animal reclama que els veterinaris s'integren en els plans d'emergència, malgrat que la llei ja obliga a protegir els animals en catàstrofes.

Ayoze Pérez lamenta l’empat del Vila-real a Mallorca després d’avançar-se amb el seu penal

Ayoze Pérez va lamentar que el Vila-real només sumara un punt davant el Mallorca malgrat avançar-se amb el seu gol de penal i va recordar que l'objectiu continua sent afermar la tercera plaça.
Anuncios