30.7 C
València
Dimecres, 9 juliol, 2025

Investiguen la troballa del cos de dos homes en dos habitatges d’una urbanització a Calp

La Guàrdia Civil està investigant la troballa dels cossos de dos homes en dos habitatges confrontants en una urbanització de Calp, en la qual els agents s’han personat després d’escoltar-se detonacions d’armes de foc.

Els fets han ocorregut aquest dilluns al matí, quan a les 9.45 hores la Benemérita ha rebut l’avís de l’112 després d’alertar testimonis de detonacions d’armes de focs al complex Maryvilla a Calp, segons han confirmat fonts de la Guàrdia Civil a Europa Press.

- Advertisement -Telegram València Diari

En el lloc, els agents han localitzat els cossos sense vida de dos homes —d’un home de 32 anys, de nacionalitat espanyola, mentre que en la casa confrontant va ser descobert el cos d’un altre home, de 45 i origen francés.

L’equip territorial de la policia judicial de Calp de la Guàrdia Civil s’ha fet càrrec de la investigació sobre la troballa dels cossos i per a dilucidar les circumstàncies d’aquests fets.

La investigació apunta a un conflicte entre veïns de cases confrontants per uns danys patits per un d’ells, que reclamava la reparació a l’altra part, segons ha informat la Guàrdia Civil.

Una de les línies d’investigació apunta al fet que els fets podrien estar relacionats amb un conflicte a causa d’uns danys patits per un d’ells, qui reclamava la reparació a l’altra part.

Membres de la Unitat Orgànica de Policia Judicial i del Laboratori de la Comandància d’Alacant, juntament amb l’Equip Territorial de Policia Judicial de Calp, s’han desplaçat al lloc per a iniciar les investigacions corresponents. El Jutjat d’Instrucció número 2 de Dénia s’ha fet càrrec de la investigació.

La delegada del Govern a la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, en declaracions als mitjans de comunicació, ha confirmat que els morts són dos veïns de la localitat de Calp, “d’habitatges disseminats del terme municipal”, i que han aparegut els dos cadàvers en dues ubicacions diferents. “No sembla que hi haja cap una altra persona que estiga implicada en aquest fet“, ha assenyalat la delegada.

Últimes notícies

Home de 53 anys mor per colp de calor a Alacant després de diverses hores caminant

Un home de 53 anys amb patologies prèvies va morir a Alacant a causa d'un colp de calor després de caminar durant hores. És el tercer cas fatal a la Comunitat Valenciana enguany.

La Generalitat llança la nova Carpeta Ciutadana per a una administració pública més àgil i eficient

La Generalitat presenta una Carpeta Ciutadana renovada dins del Pla Simplifica que facilita la gestió digital de tràmits, notificacions i certificats per als ciutadans.

Mazón destaca la necessitat absoluta d’autorització per a endeutament en la Comunitat Valenciana

El president de la Generalitat, Carlos Mazón, qualifica com a necessitat absoluta l'autorització per a una operació d'endeutament de 1.816 milions euros fora del Fons de Liquiditat Autonòmica.

Farmàcies valencianes recolzen solució a l’impagament però mantindran pressió fins a confirmació oficial

Les farmàcies de València celebren un avanç en la solució a l'impagament per la Generalitat, però seguiran amb mesures de pressió fins a confirmació per escrit del compromís administratiu.

PLD Space impulsa la creació de 56 ocupacions amb el centre de llançament Miura 5 a Guaiana Francesa

PLD Space projecta crear 56 ocupacions directes i indirectes per a 2030 en el seu nou centre de llançament del coet Miura 5, situat a Guaiana Francesa.

Carlos Mazón reafirma el seu respecte indestructible cap a Francisco Camps malgrat la seua candidatura en el PPCV

El president de la Generalitat, Carlos Mazón, assegura que Francisco Camps sempre tindrà el seu respecte malgrat la seua nova candidatura per a liderar el PPCV, en un context de crítiques i recuperació regional després de la DANA.

Jutgessa ordena conservar comunicacions clau del CoordCom durant la DANA d’octubre 2024

La jutgessa de Catarroja ordena conservar totes les comunicacions del sistema CoordCom entre el 24 i 29 d'octubre de 2024, durant l'emergència de la DANA a la Comunitat Valenciana.

El Consell critica la gestió del Consorci i alerta del risc per a empreses després de la Dana

La consellera Marián Cano denuncia que el 60% de les empreses afectades per la Dana només ha rebut acomptes del Consorci d'Assegurances, la qual cosa posa en risc la seua viabilitat i retardar la recuperació econòmica.