14.4 C
València
Dijous, 19 febrer, 2026

À Punt donarà en directe l’anunci del nou govern del President Mazón i la presa de possessió dels consellers

Demà dimecres 19 de juliol, el que ja és president de la Generalitat Valenciana, Carlos Mazón, donarà a conéixer els noms dels consellers i la composició del nou Consell. A la vesprada tindrà lloc la presa de possessió des del Saló de Corts del Palau de la Generalitat. En els dos actes À Punt estarà en directe a través de la televisió, la ràdio i el web.

A las 9:30 hores, el programa Les notícies del matí, que presenta Ós-car Martínez, serà el l’encarregat d’emetre en directe la compareixença del pre-sident Mazón per a anunciar els seus consellers i els de Vox. I les 16:45 hores, Àlex Sanjaime presentarà un programa especial també en directe per a mos-trar amb tots els detalls el moment en què els titulars de les conselleries juren o prometen el càrrec.

Ha arribat el dia en què les valencianes i valencians coneixeran els membres del nou executiu. No ha transcendit cap nom dels possibles conse-llers excepte el de Vicente Barrera (Vox), que serà vicepresident primer amb competències de Cultura, i que va ser anunciat només es va firmar l’acord de govern PPCV-Vox. Aquest pacte també estableix que els de Carlos Flores as-

sumirien les àrees de Justícia i Agricultura; per tant, queden per saber-ne cinc. Mazón ja va avançar que el Consell tindria un màxim de deu carteres, inclo-guent Presidència, que ocuparà el president mateix, i que mantindrà una vice-presidència d’Igualtat.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Metges marxen a València per a exigir un marc que dignifique la professió

Metges de la Comunitat Valenciana recorren el centre de València per a reclamar un marc normatiu que regule de manera justa les jornades i limite la sobrecàrrega. La protesta s'emmarca en una vaga que va arrancar el dilluns i es repetirà una setmana al mes fins a juny.

La Copa del Rei estrena les grans nits del Roig Arena: graderies quasi plenes i un ‘búnquer’ VIP

La 90a Copa del Rei ACB va estrenar el Roig Arena amb ambient de gran cita, llotges VIP a ple rendiment i xou previ abans del València Basket-Asisa Joventut. El recinte, amb aforament de 15.600 i 1.700 m² de pantalles, aspira a batre el seu propi rècord de públic durant el torneig.

Simón defén que el sistema sanitari espanyol és sostenible però ha de repensar-se

Fernando Simón va sostindre en el Congrés de Virologia que el sistema sanitari espanyol és sostenible, però necessita replantejar-se per a reforçar pediatria i geriatria. També va destacar avanços i riscos en salut pública i la preparació enfront de futures amenaces.

La cibercriminalidad creix un 18,01% en la Comunitat Valenciana i la delinqüència convencional a penes varia

Interior xifra una alça del 18,01% en els delictes informàtics, fins a 55.181, mentres la criminalitat convencional suma un 0,4% i baixen els homicidis consumats.

La Copa del Rei va estrenar les grans cites del Roig Arena: graderies plenes i búnquer VIP

La 90a Copa del Rei va inaugurar el Roig Arena com a gran seu amb una estampa de quasi ple, llotges a ple rendiment i un xou previ de dansa urbana i música. El recinte va activar la seua exclusiva zona búnquer i va posar el focus en el seu espectacular desplegament audiovisual.

Centenars d’aficionats estrenen la Copa en la fan zone del Roig Arena i tinyen València

Centenars de seguidors van donar el tret d'eixida a la Copa del Rei en la fan zone del Roig Arena, amb música, concursos i colors de totes les aficions.

La Guàrdia Civil registra a València la vivenda del detingut pel doble crim de Xilxes

La Guàrdia Civil ha iniciat el registre de la vivenda a València del detingut pel doble crim de Xilxes, amb el sospitós present. La causa està sota secret i l'home passarà el divendres a disposició judicial.

Centenars d’aficionats obrin la Copa del Rei en la fan zone del Roig Arena i tinyen València

La fan zone al costat del Roig Arena es va convertir en l'epicentre de l'arrancada de la Copa, amb concerts, concursos i les primeres marees de colors. Les aficions de Joventut i València Basket van marcar el ritme en un ambient ja compartit per seguidors d'Unicaja, Reial Madrid i altres clubs