À Punt donarà en directe l’anunci del nou govern del President Mazón i la presa de possessió dels consellers

Demà dimecres 19 de juliol, el que ja és president de la Generalitat Valenciana, Carlos Mazón, donarà a conéixer els noms dels consellers i la composició del nou Consell. A la vesprada tindrà lloc la presa de possessió des del Saló de Corts del Palau de la Generalitat. En els dos actes À Punt estarà en directe a través de la televisió, la ràdio i el web.

A las 9:30 hores, el programa Les notícies del matí, que presenta Ós-car Martínez, serà el l’encarregat d’emetre en directe la compareixença del pre-sident Mazón per a anunciar els seus consellers i els de Vox. I les 16:45 hores, Àlex Sanjaime presentarà un programa especial també en directe per a mos-trar amb tots els detalls el moment en què els titulars de les conselleries juren o prometen el càrrec.

Ha arribat el dia en què les valencianes i valencians coneixeran els membres del nou executiu. No ha transcendit cap nom dels possibles conse-llers excepte el de Vicente Barrera (Vox), que serà vicepresident primer amb competències de Cultura, i que va ser anunciat només es va firmar l’acord de govern PPCV-Vox. Aquest pacte també estableix que els de Carlos Flores as-

sumirien les àrees de Justícia i Agricultura; per tant, queden per saber-ne cinc. Mazón ja va avançar que el Consell tindria un màxim de deu carteres, inclo-guent Presidència, que ocuparà el president mateix, i que mantindrà una vice-presidència d’Igualtat.

Últimes notícies

Cerquen un home desaparegut mentre es banyava en una platja d’Almassora

Equips de Bombers, Salvament Marítim, Guardia Civil i serveis sanitaris busquen des de primera hora de la vesprada un home que uns veïns han vist desaparèixer en l’aigua a la platja del Pla de la Torre d’Almassora.

Carlos Espí, millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports després del seu primer any en Primera

El davanter del Levante Carlos Espí, autor d’onze gols en la seua estrena en Primera Divisió amb només 20 anys, és reconegut com a millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports 2025-2026.

Xàtiva s’acosta als 40 graus i la Comunitat registra les màximes més altes d’Espanya

La Comunitat Valenciana ha marcat este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en diverses localitats de València i Alacant.

La Comunitat encapçala les temperatures d’Espanya amb quasi 40 graus a Xàtiva

La Comunitat Valenciana registra este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb fins a 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en el prelitoral valencià.

El Valencia Basket fitxa l’alera internacional Helena Pueyo per a dos temporades

El Valencia Basket, vigent campió de Lliga i Copa de la Reina, incorpora l’alera internacional Helena Pueyo per a les pròximes dues temporades després de destacar al Casademont Zaragoza i amb la selecció espanyola.

Rovira defensa els pressupostos de 2026 com a útils i justos i reclama ajuda a Pedro Sánchez

El conseller d’Economia, Hisenda i Administració Pública, José Antonio Rovira, defensa que els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, són útils i justos per als valencians i exigeix al Govern un fons de nivellació i el pagament del deute pendent en dependència i sanitat.

Detingut un home per la mort violenta d’un jove valencià a Casp

La Guàrdia Civil deté un home per la seua presumpta implicació en l’homicidi d’un jove valencià de 27 anys en una baralla a Casp (Saragossa), després d’un ampli dispositiu de busca per camins i zona de muntanya.

Una professora d’Alcoi agredida per impedir que un home sense autorització s’emportara un alumne

Una professora del CEIP El Romeral d’Alcoi ha sigut agredida presumptament per la parella de la mare d’un alumne en negar-se a entregar-li el xiquet sense l’autorització familiar requerida. El centre va activar el protocol d’agressió al professorat i el pla PREVI, i la comunitat educativa ha reaccionat amb una concentració de rebuig.