À Punt donarà en directe l’anunci del nou govern del President Mazón i la presa de possessió dels consellers

Demà dimecres 19 de juliol, el que ja és president de la Generalitat Valenciana, Carlos Mazón, donarà a conéixer els noms dels consellers i la composició del nou Consell. A la vesprada tindrà lloc la presa de possessió des del Saló de Corts del Palau de la Generalitat. En els dos actes À Punt estarà en directe a través de la televisió, la ràdio i el web.

A las 9:30 hores, el programa Les notícies del matí, que presenta Ós-car Martínez, serà el l’encarregat d’emetre en directe la compareixença del pre-sident Mazón per a anunciar els seus consellers i els de Vox. I les 16:45 hores, Àlex Sanjaime presentarà un programa especial també en directe per a mos-trar amb tots els detalls el moment en què els titulars de les conselleries juren o prometen el càrrec.

Ha arribat el dia en què les valencianes i valencians coneixeran els membres del nou executiu. No ha transcendit cap nom dels possibles conse-llers excepte el de Vicente Barrera (Vox), que serà vicepresident primer amb competències de Cultura, i que va ser anunciat només es va firmar l’acord de govern PPCV-Vox. Aquest pacte també estableix que els de Carlos Flores as-

sumirien les àrees de Justícia i Agricultura; per tant, queden per saber-ne cinc. Mazón ja va avançar que el Consell tindria un màxim de deu carteres, inclo-guent Presidència, que ocuparà el president mateix, i que mantindrà una vice-presidència d’Igualtat.

Últimes notícies

Dos treballadors d’un pub d’Alacant, detinguts per una presumpta agressió sexual a una menor i a una jove

Dos treballadors d’un pub d’Alacant han sigut detinguts per una presumpta agressió sexual a una menor de 17 anys i a una jove de 18, segons la Policia Nacional.

Chiva tanca la piscina municipal per fems a l’aigua en plena onada de calor

L’Ajuntament de Chiva ha tancat dimecres i dijous la piscina municipal després de detectar fems flotant i revisa la qualitat de l’aigua abans de reobrir.

Elx es convertix en capital del curt amb 71 projeccions i un homenatge a Kiti Mánver

El Festival Internacional de Cine Independiente de Elche celebra del 10 al 17 de juliol la seua 49a edició amb 71 curtmetratges de 63 països i un homenatge a l’actriu Kiti Mánver, que rebrà la Palmera de Plata.

Ryunosuke Sato farà història com a primer japonés del València CF i número 15 a LaLiga

Ryunosuke Sato serà el primer futbolista japonés en el primer equip del València CF i el quinzé del seu país a jugar a LaLiga, amb l’objectiu de seguir l’estela de Take Kubo. La seua llarga vinculació contractual li pot permetre convertir-se en un dels nipons amb més partits en la lliga espanyola.

Ryunosuke Sato farà història com a primer japonés del Valencia i ja és el quinzé de LaLiga

Ryunosuke Sato serà el primer japonés a jugar al primer equip masculí del Valencia CF i el quinzé futbolista nipó a LaLiga, amb l’objectiu de seguir l’estela de Take Kubo. El club li ha fet un contracte per cinc temporades, fet que li pot permetre situar-se entre els japonesos amb més partits en la competició.

Catalá nega que ningú li comunicara el missatge d’alerta abans de la DANA a València

María José Catalá ha afirmat davant la jutgessa que investiga la DANA que ningú li va comunicar que s’estava preparant un missatge d’alerta a la població. La batlessa ha detallat les decisions que va prendre el 29 d’octubre de 2024 i la informació que va rebre d’Interior i de la Delegació del Govern.

Així és la tercera equipació del València CF: rosa i roig Torino per a la temporada 2026-27

El València CF ha presentat la tercera equipació per a la temporada 2026-27, amb un disseny trencador que combina el color rosa amb el roig Torino, molt vinculat a la història del club.

Nova tercera equipació del Valencia CF: combinació atrevida de rosa i roig torino

El Valencia CF ha presentat la seua tercera equipació per a la temporada 2026-27, amb un disseny innovador que combina el rosa amb el roig torino, color històric del club.