11.7 C
València
Dimarts, 24 febrer, 2026

À Punt donarà en directe l’anunci del nou govern del President Mazón i la presa de possessió dels consellers

Demà dimecres 19 de juliol, el que ja és president de la Generalitat Valenciana, Carlos Mazón, donarà a conéixer els noms dels consellers i la composició del nou Consell. A la vesprada tindrà lloc la presa de possessió des del Saló de Corts del Palau de la Generalitat. En els dos actes À Punt estarà en directe a través de la televisió, la ràdio i el web.

A las 9:30 hores, el programa Les notícies del matí, que presenta Ós-car Martínez, serà el l’encarregat d’emetre en directe la compareixença del pre-sident Mazón per a anunciar els seus consellers i els de Vox. I les 16:45 hores, Àlex Sanjaime presentarà un programa especial també en directe per a mos-trar amb tots els detalls el moment en què els titulars de les conselleries juren o prometen el càrrec.

Ha arribat el dia en què les valencianes i valencians coneixeran els membres del nou executiu. No ha transcendit cap nom dels possibles conse-llers excepte el de Vicente Barrera (Vox), que serà vicepresident primer amb competències de Cultura, i que va ser anunciat només es va firmar l’acord de govern PPCV-Vox. Aquest pacte també estableix que els de Carlos Flores as-

sumirien les àrees de Justícia i Agricultura; per tant, queden per saber-ne cinc. Mazón ja va avançar que el Consell tindria un màxim de deu carteres, inclo-guent Presidència, que ocuparà el president mateix, i que mantindrà una vice-presidència d’Igualtat.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les tres diputacions de la Comunitat abordaran els servicis d’assistència a municipis

La Diputació d'Alacant celebrarà el divendres la primera trobada dels SAM amb Castelló i València per a compartir models, detectar millores i donar continuïtat amb un protocol.

Barcones acusa el PP de voler pervertir el sistema de Protecció Civil

La directora general ha defés al Senat que l'emergència d'interés nacional es declara per Interior a petició autonòmica i ha retret al PP intentar canviar les regles del sistema.

ACAIP denuncia indefensió dels funcionaris després d’una nova agressió a la presó de Picassent

ACAIP-UGT ha denunciat la indefensió dels funcionaris després de l'agressió a un treballador a Picassent, ocorreguda amb dos efectius en lloc de tres. El sindicat reclama protocol, reconeixement com a autoritat i reforços en mòduls conflictius.

Dos jóvens d’Elda creen una sabatilla 100% impresa en 3d i sacsegen el sector del calçat

Callnak Brand, fundada a l'agost a Elda, rep comandes del seu primer model fet íntegrament amb impressió 3d, reciclable i fabricat amb cadena local

La Generalitat detecta empadronats no beneficiaris en vivendes públiques d’Alacant

La Generalitat ha alertat al jutjat que en la promoció pública Els Naus hi ha persones empadronades que no van ser adjudicatàries. La conselleria ha reforçat el control i estudia exercir el dret de tanteig si es planteja una venda.

Un assessor sosté que va estar amb Mazón 25 minuts en el seu despatx abans d’anar al Cecopi

Josep Lanuza va declarar que el expresident va arribar al Palau entre les 19.32 i les 19.42, va romandre uns 25 minuts i va eixir a les 20.00 cap al Cecopi. La seua versió xoca amb la dels escortes i situa l'És-alert de les 20.11 quan ja anaven en ruta.

La setmana comença amb cel poc nuvolós i mínimes a l’alça en la Comunitat Valenciana

Cels poc nuvolosos i boires puntuals marquen l'inici de setmana en la Comunitat Valenciana. Les mínimes pugen lleugerament i les màximes es mantenen.

Les víctimes de la DANA lamenten en Les Corts que la descoordinació va agreujar la tragèdia

Associacions de víctimes han exposat en Les Corts que la falta d'avisos i la descoordinació van agreujar la DANA del 29-O. Reclamen responsabilitats i plans clars.