Un accident sense víctimes ha provocat este dilluns, 26 d’octubre, nou quilòmetres de retenció a l’A-7, a l’altura de Loriguilla, en sentit Barcelona. La incidència s’ha iniciat a les 7.20 hores i ha complicat la circulació en este tram.
El sinistre ha obligat a tallar el carril esquerre de l’autovia. Després, els vehicles implicats s’han traslladat al voral i el carril ja s’ha reobert, segons ha informat la DGT. No han transcendit més dades sobre l’accident.
Un altre sinistre a la V-31
Un segon accident, també sense víctimes, s’ha produït al quilòmetre 11,500 de la V-31, a l’altura de Sedaví i en sentit València. El sinistre ha tallat el carril central dret.
La retenció causada per este accident s’ha afegit als problemes habituals de circulació de primera hora del matí. Per tant, els dos incidents han afectat vies d’accés i de pas de l’àrea metropolitana de València en plena hora punta.




