23 C
València
Divendres, 14 novembre, 2025

Un accident entre diversos vehicles provoca retencions de 4 i 5 quilòmetres en l’A-3 al seu pas per Buñol

 

 

Una col·lisió per accident entre diversos vehicles està provocant aquest divendres retencions en l’autovia A-3, al seu pas per Buñol, que al voltant de les 11.00 hores eren de 4 i 5 quilòmetres en sentit Madrid i a l’altura del punt quilomètric 313, segons ha informat a Europa Press el Centre de Gestió de Trànsit.

 

Així mateix, aquest organisme ha assenyalat que a la mateixa hora s’estaven produint retencions d’uns tres quilòmetres en aquesta mateixa autovia a l’altura de Chiva per la intensitat de circulació de vehicles i per la pluja.

 

A més, pels mateixos motius sobre les 11.00 hores també hi havia retencions de trànsit d’un quilòmetre en l’A-7 sentit Alacant, en concret, en l’accés des d’aquesta via a la A-3 sentit Madrid.

Què fer en cas d’accident de trànsit

Si presencies o et veus involucrat en un accident de circulació, és fonamental que poses en pràctica uns importants consells, que et protegiran i ajudaran a altres persones a tindre una major seguretat. Aquests consells d’autoprotecció estan recollits dins la Conducta PAS.

Protegir: Senyalitza de forma clara i correcta l’accident, amb l’objectiu d’evitar que es produïsquen més col·lisions o accidents.

Avisar: Informa el telèfon 112 d’Emergències sobre l’accident, indicant el número de persones accidentades, així com el seu estat. En aquest sentit, com millor siga la informació que proporciones als serveis d’Emergències, millor atenció podran rebre les persones ferides.

Socórrer: Mai mogues del lloc on estan als accidentats, ni retires el casc als motoristes o ciclistes, ja que podries produir-los lesions de major gravetat. Elimina tota possible font d’ignició, que poguera originar un foc. Si no pots ajudar de cap manera a les persones ferides, acompanya-les fins que arriben els serveis d’Emergències.

Últimes notícies

La Mitja Marató València 2026 sortejarà 12.402 dorsals entre 50.766 sol·licituds

La carrera va rebre 50.766 sol·licituds per a 12.402 dorsals que s'assignaran per sorteig, mentres que les altres 12.598 places ja es van cobrir per fidelitat.

L’Aeroport de València supera els 10 milions de passatgers amb dos mesos per davant

L'aeroport ha comptabilitzat 10.083.151 viatgers entre gener i octubre, un 8,2% més interanual. Octubre va tornar a ser històric i creix el pes del trànsit internacional.

Dos mil agents de la Guàrdia Civil vetlaran per la seguretat del Gran Premi de Cheste

Prop de 2.000 guàrdies civils es desplegaran en el Circuit Ricardo Tormo i a Cheste durant el cap de setmana per a garantir seguretat i fluïdesa del trànsit, amb suport de drons, helicòpters i reforç del transport públic.

L’assetjament de carrer es concentra en dones, a peu, a l’hivern i de nit

Un estudi de la Universitat de València radiografia l'assetjament en desplaçaments actius: el 11,63% ho ha patit i el 84% dels casos afecta a dones. Els incidents es concentren en caminar, a l'hivern i de nit, amb major risc en zones cèntriques; la il·luminació i el disseny urbà són claus.

Un assessor de Pradas atribuïx el retard del Es-Alert a una discussió entre tècnics

Un assessor de la exconsellera ha declarat que l'avís És-Alert es va demorar per un debat entre tècnics en el Cecopi. La jutgessa ha demanat els vídeos del dia per a fixar la cronologia.

Claudia deixa un cap de setmana molt plujós i obri la porta al fred hivernal

La borrasca Claudia generalitza les pluges, amb episodis 'forts, persistents i tempestuosos' en l'oest, Pirineus i Andalusia, i encadena un descens tèrmic que derivarà en ambient hivernal la setmana vinent.

Morant avisa a Mazón: no bastarà llegir 20 folis en el Congrés, té obligació de dir la veritat

Diana Morant ha urgit a Carlos Mazón a acudir a la comissió d'investigació de la DANA en el Congrés i a respondre a les preguntes. També ha carregat contra PP i Vox per la seua gestió i per les esmenes a la Renda valenciana d'inclusió.

La Comunitat Valenciana reclamarà un fons d’anivellament i la reforma del finançament en el CPFF

La Generalitat acudirà al CPFF del dilluns per a exigir la reforma del sistema de finançament i un fons d'anivellament temporal. El Consell critica la falta de documentació i preveu pocs avanços, mentres PSPV i Compromís eleven la pressió política.