Un accident entre diversos vehicles provoca retencions de 4 i 5 quilòmetres en l’A-3 al seu pas per Buñol

 

 

Una col·lisió per accident entre diversos vehicles està provocant aquest divendres retencions en l’autovia A-3, al seu pas per Buñol, que al voltant de les 11.00 hores eren de 4 i 5 quilòmetres en sentit Madrid i a l’altura del punt quilomètric 313, segons ha informat a Europa Press el Centre de Gestió de Trànsit.

 

Així mateix, aquest organisme ha assenyalat que a la mateixa hora s’estaven produint retencions d’uns tres quilòmetres en aquesta mateixa autovia a l’altura de Chiva per la intensitat de circulació de vehicles i per la pluja.

Anuncios

 

A més, pels mateixos motius sobre les 11.00 hores també hi havia retencions de trànsit d’un quilòmetre en l’A-7 sentit Alacant, en concret, en l’accés des d’aquesta via a la A-3 sentit Madrid.

Què fer en cas d’accident de trànsit

Si presencies o et veus involucrat en un accident de circulació, és fonamental que poses en pràctica uns importants consells, que et protegiran i ajudaran a altres persones a tindre una major seguretat. Aquests consells d’autoprotecció estan recollits dins la Conducta PAS.

Protegir: Senyalitza de forma clara i correcta l’accident, amb l’objectiu d’evitar que es produïsquen més col·lisions o accidents.

Avisar: Informa el telèfon 112 d’Emergències sobre l’accident, indicant el número de persones accidentades, així com el seu estat. En aquest sentit, com millor siga la informació que proporciones als serveis d’Emergències, millor atenció podran rebre les persones ferides.

Socórrer: Mai mogues del lloc on estan als accidentats, ni retires el casc als motoristes o ciclistes, ja que podries produir-los lesions de major gravetat. Elimina tota possible font d’ignició, que poguera originar un foc. Si no pots ajudar de cap manera a les persones ferides, acompanya-les fins que arriben els serveis d’Emergències.

Anuncios

Últimes notícies

L’avió que va evacuar a dos pacients del creuer Hondius reposta a València abans de volar a Rotterdam

L'avió medicalitzat que va traslladar des de Cap Verd a Gran Canària a dos pacients del creuer MV Hondius amb símptomes compatibles amb hantavirus reposta a València i continua viatge a Rotterdam, mentres els malalts seguixen cap a Països Baixos en una altra aeronau.

Avís taronja per pluges intenses a Alacant i sud de València este dijous

La Aemet activa l'avís taronja per pluges molt intenses a l'interior i litoral nord d'Alacant i en el litoral sud de València, amb tempestes, graníssol i ratxes de vent molt forts.

Pluges intenses i tempestes en gran part de la Comunitat Valenciana, sobretot entre València i Alacant

La Comunitat Valenciana registra hui ruixats generalitzats, localment molt forts i amb tempesta entre el sud de València i el nord d'Alacant, amb descens de màximes a l'interior i situació marítima una mica alterada.

Urpa de Cap Verd el creuer amb brot de hantavirus rumb a Canàries

El creuer MV Hondius ha partit de Cap Verd cap al port de Granadilla de Abona, a Tenerife, després d'evacuar a tres persones amb hantavirus. A la seua arribada s'activarà un dispositiu sanitari per a avaluar i repatriar a tot el passatge, inclosos els espanyols a bord.

València Basket assalta el OAKA, força el 1-2 i allarga la sèrie davant el Panathinaikos

València Basket firma una exhibició col·lectiva en el OAKA, derrota al Panathinaikos per 87-91 i manté visca l'eliminatòria de quarts de final de l'Eurolliga.

El Crystal Palace s’interessa per Marcelino per a rellevar a Glasner

El Crystal Palace ha realitzat un primer sondeig per Marcelino García Toral per a ocupar la banqueta la pròxima temporada després de l'eixida anunciada d'Oliver Glasner, que deixarà el club al final del curs.

Aemet alerta de tempestes intenses en la serra que poden causar inundacions locals

Aemet manté avisos taronja i groc per tempestes que poden descarregar més de 40 litres per metre quadrat en una hora en el sud de València i nord d'Alacant, amb el risc d'inundacions locals.

Els bombers rescaten a un conductor atrapat per la pala d’un carretó en un polígon de Rafelbunyol

Un conductor ha resultat atrapat en el seu turisme en incrustar-se la pala d'un carretó en l'habitacle i ha hagut de ser rescatat pels bombers en un polígon industrial de Rafelbunyol.