109 localitats valencianes registren morts per coronavirus durant esta setmana

 

Un total de 109 localitats valencianes han registrat alguna mort per coronavirus durant esta setmana, amb València, Alacant i Elx, en el Baix Vinalopó (Alacant), al capdavant. En concret, les dades per municipis de la Generalitat indiquen que s’han registrat 285 defuncions. Estes dades tenen un cert retard, a causa de la dificultat d’assignar cada defunció al seu corresponent municipi. Les localitats a on s’han registrat defuncions són:

  • Agost
  • Alacant
  • Albaida
  • Albalat dels Tarongers
  • Albatera
  • Alberic
  • Alborache
  • Alboraia
  • Alcàsser
  • Alcoi
  • Aldaia
  • Algemesí
  • Alginet
  • Almoradí
  • Altea
  • Alzira
  • Artana
  • Banyeres de Mariola
  • Barx
  • Benicarló
  • Benicàssim
  • Benidorm
  • Benifaió
  • Benilloba
  • Borriana
  • Burjassot
  • Cabanes
  • Callosa de Segura
  • Canals
  • Carcaixent
  • Càrcer
  • Carlet
  • Castelló de la Plana
  • Chella
  • Cheste
  • Cocentaina
  • Corbera
  • Cox
  • Crevillent
  • Cullera
  • Daimús
  • Dolores
  • El Campello
  • El Pinós
  • El Puig de Santa Maria
  • El Verger
  • Elda
  • Elx
  • Estivella
  • Favara
  • Foios
  • Gandia
  • Guardamar del Segura
  • Ibi
  • L’Alcora
  • L’Alfàs del Pi
  • L’Eliana
  • La Nucia
  • La Vall d’Uixó
  • La Vila Joiosa
  • La Vilavella
  • Les Alqueries
  • Massamagrell
  • Massanassa
  • Millares
  • Mislata
  • Monforte del Cid
  • Monòver
  • Montesa
  • Muro d’Alcoi
  • Mutxamel
  • Navarrés
  • Novelda
  • Nules
  • Oliva
  • Onda
  • Onil
  • Ontinyent
  • Orihuela
  • Paiporta
  • Paterna
  • Petrer
  • Picanya
  • Picassent
  • Quartell
  • Rafal
  • Redován
  • Requena
  • Rojales
  • Sagunt
  • San Antonio de Benagéber
  • Sant Joan d’Alacant
  • Sant Vicent del Raspeig
  • Santa Pola
  • Sedaví
  • Silla
  • Soneja
  • Sueca
  • Tavernes de la Valldigna
  • Torrent
  • Torrevieja
  • Utiel
  • València
  • Vall d’Alba
  • Vila-real
  • Villena
  • Vinaròs
  • Viver
  • Xirivella
Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

PHotoESPAÑA 2026 reunix més de 300 fotògrafs i reforça la mirada femenina

PHotoESPAÑA 2026 programa prop de cent exposicions i més de 300 artistes, amb un 65% de dones, una forta presència internacional i una àmplia xarxa de seus a Madrid i altres ciutats.

Pérez Llorca exigix un nou model de finançament autonòmic i un fons d’anivellament per a la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca reclama al Ministeri d'Hisenda un nou model de finançament autonòmic i un fons d'anivellament transitori com a gest clar cap a la Comunitat Valenciana.

El PP s’alinea amb Vox per a blindar escuts i símbols franquistes en la Comunitat Valenciana

El PP anuncia que recolzarà en Les Corts la proposta de Vox per a evitar la retirada d'escuts, creus i plaques vinculades al franquisme en la Comunitat Valenciana, al·legant la protecció del patrimoni històric enfront de la llei de memòria democràtica.

Anticorrupció posa sota la lupa a l’alcaldessa de València i a la presidenta del Port per presumpta xarxa de col·locació

La Fiscalia Anticorrupció investiga a l'alcaldessa de València, a la presidenta del Port i a altres responsables municipals per presumpta prevaricació i tràfic d'influències en la suposada col·locació dirigida de personal públic.

Pérez Llorca recolza a Catalá i defén el seu bon fer davant la investigació d’Anticorrupció

Juanfran Pérez Llorca expressa la seua respecte a la investigació de la Fiscalia Anticorrupció i mostra la seua confiança total en l'alcaldessa de València, María José Catalá, i en la gestió en el Port.

Les Corts avalen prolongar fins a 2026 els avantatges fiscals per l’incendi de Campanar

Les Corts Valencianes preveuen aprovar per unanimitat l'ampliació fins a 2026 de les ajudes fiscals per a la compra de vivenda dels afectats per l'incendi de Campanar i una bonificació del 100% en transmissions de ramaderia extensiva.

Istobal impulsa la seua expansió internacional i eleva un 14% la seua facturació en 2025

Istobal eleva la seua facturació fins a 199 milions en 2025, un 14% més que l'any anterior, i obté un benefici net de 9,7 milions gràcies a l'impuls internacional i als servicis i químics.

Pérez Llorca recolza a Catalá i confia en el seu bon fer davant la investigació d’Anticorrupció

El president de la Generalitat expressa la seua respecte a la investigació de la Fiscalia Anticorrupció però mostra plena confiança en la gestió de l'alcaldessa de València, María José Catalá.