10.4 C
València
Dilluns, 9 febrer, 2026

Més de 1.300 avisos i 1.000 actuacions a causa del fort temporal en el territori valencià

 

L’episodi de fortes pluges que afecta des de dimecres el territori valencià ha deixat una precipitació acumulada de fins a 400 l/m² en Benifaió, en la Ribera (València), i ha ocasionat més de 1.045 incidents, segons ha explicat el Centre de Coordinació d’Emergències 112.

 

La tempesta ha avançat agranant el litoral de la província de València de sud a nord, fins a penetrar en la de Castelló per la comarca de la Plana Baixa.

 

 

Entre les 14.00 hores i les 18.00 hores, el telèfon 112 ha rebut un total de 1.323 cridades i ha gestionat 1.045 incidents relacionats amb les tempestes. D’ells, 536 cridades i 422 incidents es corresponen a la comarca de la Ribera.

 

Una vintena de carreteres valencianes seguixen tallades

Un total de 17 carreteres del territori valencià continuen este matí tallades a conseqüència de les fortes pluges registrades en el territori mentres que al llarg de la jornada es reobriran jardins i parcs en València. El Port de Sagunt, Camp de Morvedre (València), ha tornat a la normalitat

 

 

En relació als parcs i jardins, des de l’Ajuntament de València han informat que este matí es reobrin després de fer inspeccions perquè no hi haja cap problema ni risc evident. Estarà tancat el que el personal tècnic considere necessari.

 

Per part seua, des de Trànsit València han assenyalat que tots els passos inferiors i les vies estan obertes perquè ja no hi ha aigua acumulada i s’ha normalitzat la situació.

Últimes notícies

Investiguen explosions en clavegueres del centre de Castelló després d’un desallotjament preventiu

La Policia Local investiga diverses explosions en clavegueres del centre de Castelló que van obligar a desallotjar un edifici. No va haver-hi ferits i la zona es va estabilitzar.

Primer dia de vaga ferroviària per la seguretat amb centenars de trens cancel·lats

Tres jornades de 24 hores reclamen un canvi estructural en la seguretat després dels sinistres de Adamuz i Gelida. Servicis mínims i cancel·lacions en tota la xarxa

El vent no amaina a l’inici de la setmana en la Comunitat Valenciana: pugen les màximes i el cel continua nuvolós

La Comunitat arranca la setmana amb ratxes molt fortes d'oest a l'interior al final del dia. Les màximes pugen i tornen les pluges febles en el terç nord.

Mor un home després de ser apunyalat en el barri del Xenillet de Torrent

Un home ha mort a l'Hospital Clínic de València després de ser apunyalat anit en el barri del Xenillet, a Torrent. No hi ha detinguts i Homicidis s'ha fet càrrec de la investigació.

Molt més que una obra: la Generalitat es bolca amb la reconstrucció

La Generalitat Valenciana ha desplegat un ampli conjunt d’actuacions...

Mor un home després de ser apunyalat en el barri del Xenillet de Torrent

Un home ha mort a l'Hospital Clínic de València després de ser apunyalat la nit del diumenge en el barri del Xenillet, a Torrent. No hi ha detencions ara com ara.

0-2: Carreras i Mbappé donen el triomf a un Reial Madrid gris a Mestalla

El Reial Madrid es va imposar 0-2 a Mestalla amb un golàs d'Álvaro Carreras i la sentència de Kylian Mbappé. El València no va provar a Courtois i la graderia es va desesperar.

Carreras obri el camí i Mbappé tanca el 0-2 del Reial Madrid a Mestalla

El Reial Madrid es va imposar 0-2 al València en un dol pla: Álvaro Carreras va decidir amb una acció individual en el 65 i Kylian Mbappé va rematar en l'afegit; Mestalla va assenyalar a Corberán