Més de 1.300 avisos i 1.000 actuacions a causa del fort temporal en el territori valencià

 

L’episodi de fortes pluges que afecta des de dimecres el territori valencià ha deixat una precipitació acumulada de fins a 400 l/m² en Benifaió, en la Ribera (València), i ha ocasionat més de 1.045 incidents, segons ha explicat el Centre de Coordinació d’Emergències 112.

 

La tempesta ha avançat agranant el litoral de la província de València de sud a nord, fins a penetrar en la de Castelló per la comarca de la Plana Baixa.

 

 

Entre les 14.00 hores i les 18.00 hores, el telèfon 112 ha rebut un total de 1.323 cridades i ha gestionat 1.045 incidents relacionats amb les tempestes. D’ells, 536 cridades i 422 incidents es corresponen a la comarca de la Ribera.

 

Una vintena de carreteres valencianes seguixen tallades

Un total de 17 carreteres del territori valencià continuen este matí tallades a conseqüència de les fortes pluges registrades en el territori mentres que al llarg de la jornada es reobriran jardins i parcs en València. El Port de Sagunt, Camp de Morvedre (València), ha tornat a la normalitat

 

 

En relació als parcs i jardins, des de l’Ajuntament de València han informat que este matí es reobrin després de fer inspeccions perquè no hi haja cap problema ni risc evident. Estarà tancat el que el personal tècnic considere necessari.

 

Per part seua, des de Trànsit València han assenyalat que tots els passos inferiors i les vies estan obertes perquè ja no hi ha aigua acumulada i s’ha normalitzat la situació.

Últimes notícies

Cap de setmana tràgic a les carreteres amb huit motoristes morts

Quinze persones han mort en quinze accidents mortals a les carreteres espanyoles este cap de setmana, huit d'elles motoristes, amb un sinistre registrat a Montserrat (València). La major part dels accidents s'han produït en vies convencionals i en eixides de la via.

Pérez Llorca acusa Compromís de prioritzar el català davant del valencià a la UE

Juanfran Pérez Llorca acusa PSPV-PSOE i Compromís de defensar només el català a Europa i retreu a Compromís el seu posicionament sobre la llengua valenciana a les Falles.

Pérez Llorca demana aclarir una subvenció de 80.000 € del Botànic a UGT en 2021

Juanfran Pérez Llorca mostra la seua preocupació per la investigació d’Antifrau sobre una subvenció directa de 80.000 euros del Botànic a UGT per al congrés confederal celebrat en 2021 a València.

Baldoví assegura que Marlaska ja hauria deixat el càrrec si ell presidira el Govern

El síndic de Compromís en Les Corts, Joan Baldoví, assegura que si presidira el Govern d'Espanya, Fernando Grande-Marlaska ja no seria ministre de l'Interior per la gestió de la crisi migratòria a Ceuta.

EUPV posarà en marxa en octubre les primàries per a les autonòmiques de 2027

Esquerra Unida del País Valencià convocarà en octubre les primàries per triar la seua candidatura a la Presidència de la Generalitat i a Les Corts de 2027, amb resultats previstos per al 3 de novembre, i acusa els acords PP-Vox de deteriorar drets i servicis públics.

Sol·liciten 9 anys de presó per apunyalar un desconegut al carrer a Almoradí

La Fiscalia demana 9 anys de presó per a un home acusat d’intentar assassinar amb un ganivet un desconegut al carrer a Almoradí, després d’agredir dos companys de pis. El judici se celebrarà a l’Audiència Provincial d’Alacant, amb seu a Elx.

Corberán i Gourlay es despedixen de la plantilla a Paterna

Carlos Corberán i Ron Gourlay han tornat a la ciutat esportiva de Paterna per a acomiadar-se de jugadors i empleats després de la seua destitució. El Valencia inicia ara una nova etapa amb Braulio Vázquez i l’interí Óscar Sánchez al capdavant de l’equip.

Torrent i Villarreal C lideren un inici impecable en Tercera Federació

Torrent i Villarreal C encapçalen el grup VI de Tercera Federació com a únics equips amb sis punts, en una jornada marcada per la igualtat i cinc empats.