Unes 224 multes en la primera nit de toc de queda en el territori valencià

 

La conselleria de Justícia i Interior, Gabriela Bravo, ha informat este matí de diumenge que les forces i cossos de seguretat de l’Estat i de la Generalitat han proposat esta matinada de dissabte un total de 224 sancions en el territori valencià per incomplir la normativa anticovid.

 

La consellera de Justícia i Interior ha assegurat que la «normalitat» ha sigut la tònica de la primera jornada de confinament nocturn acordada per la Generalitat Valenciana, que es prolongarà amb el pas dels mesos, com a mesura restrictiva excepcional per a frenar l’avanç de la pandèmia en el territori.

 

A les 01.00 hores de la matinada d’este diumenge ha entrat en vigor esta restricció de la circulació, que s’aplicarà de 00.00 hores de la nit a les 06.00 hores del matí, perquè encara que en Espanya s’ha establit entre les 23 i les 6 hores, es deixa a les autonomies potestat per a retardar o avançar una hora i la Generalitat manté l’horari fixat en la seua resolució.

Últimes notícies

Un bebé de cinc mesos, greu després de ser mossegat al cap per un gos a Abanilla

Un bebé de cinc mesos roman ingressat en l'UCI de l'Hospital Doctor Balmis d'Alacant després de patir una mossegada en el crani per part d'un gos de raça potencialment perillosa en un paratge rural d'Abanilla.

Compromís acusa a Camps de gastar 15.000 euros en gasolina del seu cotxe oficial en 2025

Compromís acusa a Francisco Camps d'usar 15.000 euros públics en combustible del seu cotxe oficial per a la seua campanya interna en el PP, xifra que l'entorn del expresident nega i tatxa d'errònia.

S’entrega l’home atrinxerat en la seua vivenda després de ser acusat de violència masclista a Teulada

Un home de 45 anys acusat de violència masclista s'entrega després de romandre prop d'una hora atrinxerat en la seua vivenda de Teulada. La Guàrdia Civil aconseguix la seua detenció sense ferits i amb la zona acordonada.

Alerta groga per ratxes de fins a 80 km/h a l’interior i litoral nord de Castelló

La Aemet manté actiu l'avís groc per vent del nord-oest en diverses zones de l'interior i litoral de Castelló, amb ratxes màximes d'entre 70 i 80 km/h i fenòmens costaners associats.

Detingut a València després de ser localitzat per la geolocalització d’uns auriculars robats

La Policia Local de València va detindre a un home acusat de robar l'equipatge complet d'uns turistes gràcies a la geolocalització activa d'uns auriculars sense fils sostrets de l'interior del vehicle.

Les màximes es recuperen en la Comunitat Valenciana i Llíria aconseguix 22,3 graus

Les temperatures màximes han repuntat este dilluns en la Comunitat Valenciana després d'un diumenge més fresc, amb pujades de fins a 7 graus i un màxim de 22,3 a Llíria.

Dos nous projectes empresarials opten a instal·lar-se en Parc Sagunt II

La Generalitat ha tancat el termini del concurs per a la compra de parcel·les en Parc Sagunt II amb dos noves propostes empresarials i obri ara la fase de valoració dels projectes presentats.

La Generalitat incorpora de manera immediata a 108 nous agricultors amb una ajuda de 4,4 milions

La Generalitat activa una ajuda directa de 4,4 milions d'euros que permet la incorporació immediata de 108 nous agricultors en la Comunitat Valenciana, amb majoria de dones i prioritat per a jóvens.