Unes 224 multes en la primera nit de toc de queda en el territori valencià

 

La conselleria de Justícia i Interior, Gabriela Bravo, ha informat este matí de diumenge que les forces i cossos de seguretat de l’Estat i de la Generalitat han proposat esta matinada de dissabte un total de 224 sancions en el territori valencià per incomplir la normativa anticovid.

 

La consellera de Justícia i Interior ha assegurat que la «normalitat» ha sigut la tònica de la primera jornada de confinament nocturn acordada per la Generalitat Valenciana, que es prolongarà amb el pas dels mesos, com a mesura restrictiva excepcional per a frenar l’avanç de la pandèmia en el territori.

 

A les 01.00 hores de la matinada d’este diumenge ha entrat en vigor esta restricció de la circulació, que s’aplicarà de 00.00 hores de la nit a les 06.00 hores del matí, perquè encara que en Espanya s’ha establit entre les 23 i les 6 hores, es deixa a les autonomies potestat per a retardar o avançar una hora i la Generalitat manté l’horari fixat en la seua resolució.

Últimes notícies

STEPV, CCOO i UGT mantenen el pols i rebutgen la nova oferta d’Educació sobre ràtios i sous

STEPV, CCOO i UGT rebutgen la nova proposta de la Conselleria d'Educació per a desconvocar la vaga indefinida del professorat i la sotmetran a consulta entre els docents.

Detingut a València un home per agressió sexual a una menor a l’eixida del col·legi

La Policia Local de València ha detingut a un home de 38 anys acusat d'una presumpta agressió sexual a una menor de 16 anys a l'eixida del seu centre escolar, on va ser retingut fins a l'arribada dels agents.

PP i Vox imposen el tancament de la comissió de la dana en Les Corts amb el seu únic vot

PP i Vox aproven en solitari el dictamen de la comissió de la dana de 2024 en Les Corts, malgrat el rebuig de l'oposició, que denuncia un tancament en fals i un relat fal·laç dels fets.

Pérez Llorca garantix que els compromisos educatius es veuran en els pròxims pressupostos

Juanfran Pérez Llorca afirma que els compromisos aconseguits amb el sector educatiu s'incorporaran als pròxims pressupostos de la Generalitat, amb més fons per a infraestructures, climatització de centres i pujada salarial docent.

Més de 4.600 agents reforçaran la seguretat en les Fogueres d’Alacant 2026

Més de 4.600 agents de diferents cossos integren el dispositiu de seguretat per a les Fogueres d'Alacant 2026, amb controls reforçats en punts clau i mesures específiques de prevenció.

Educació demana servicis mínims del 100% en els tribunals de la PAU per a garantir els exàmens

La Conselleria d'Educació sol·licita a Treball servicis mínims del 100% per al professorat dels tribunals de la PAU amb la finalitat d'assegurar les proves i protegir el dret a l'educació de l'alumnat valencià.

Pérez Llorca admet preocupació i fastig pels nous escàndols de corrupció que afecten el PSOE

Juanfran Pérez Llorca reconeix que seguix amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pérez Llorca mostra preocupació pels registres de l’UCO en la seu del PSOE pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca expressa la seua preocupacion i cansament davant els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.