Els 61 municipis que continuen lliures de Covid-19 en el territori valencià

 

Un total de 61 dels 542 municipis del territori valencià es troben lliures de coronavirus en el començament de la segona setmana de desembre, set menys que fa una setmana quan, segons l’actualització de les dades publicades per la Conselleria de Sanitat, no s’havia detectat casos de Covid-19 en 68 localitats.

 

Este número de localitat sense casos no ha deixat de descendir en les successives actualitzacions de dades de coronavirus de la Generalitat. De fet, a principis de novembre eren 94 els municipis sense casos. En esta setmana, s’han sumat a la llista localitats com Aín, Calles, Castellfort o Gorga, amb un cas casa una, però també Tàrberna, que suma dos.

 

Els municipis lliures de Covid-19 de moment són:

  • Aielo de Rugat
  • Algimia de Almonacid
  • Almedíjar
  • Arañuel
  • Argelita
  • Bejís
  • Benafigos
  • Benasau
  • Beniardá
  • Benifallim
  • Benifato
  • Benigembla
  • Benillup
  • Benimassot
  • Bolulla
  • Carrícola
  • Casas Altas
  • Castell de Cabres
  • Castielfabib
  • Confrides
  • El Camp de Mirra
  • El Castell de Guadalest
  • El Toro
  • Espadilla
  • Facheca
  • Famorca
  • Fuente la Reina
  • Fuentes de Ayódar
  • Gaianes
  • Gátova
  • Guardamar de la Safor
  • Herbés
  • Figueres
  • La Serratella
  • La Torre d’en Besora
  • La Torre d’en Doménec
  • La Vall d’Ebo
  • Llocnou de la Corona
  • Ludiente
  • Matet
  • Millena
  • Palanques
  • Pavías
  • Puebla de Arenoso
  • Puebla de San Miguel
  • Quatretondeta
  • Salem
  • Sacañet
  • Segart
  • Sempere
  • Sorita
  • Terrateig
  • Tollos
  • Torás
  • Torralba del Pinar
  • Torrechiva
  • Torrella
  • Vall de Gallinera
  • Vallat
  • Vallés
  • Vallibona
  • Xodos

Últimes notícies

Confinament a Serra d’en Galceran i masies desallotjades per quatre incendis a l’interior de Castelló

Quatre incendis forestals actius a l’interior de Castelló han obligat a confinar Serra d'en Galceran i a desallotjar diverses masies disseminades. La Generalitat ha activat el nivell 2 del Pla Especial Front al Risc d’Incendis Forestals i ha mobilitzat la UME.

Fortes tempestes i pedra en l’interior de Castelló amb 26 l/m² a Castellfort en mitja hora

Castellfort ha registrat 26 litres per metre quadrat en mitja hora i Aemet manté l’avís taronja per tempestes fortes amb granís en l’interior nord de Castelló.

Preso sense fiança el propietari del bar acusat de matar un jove a València

Un jutjat d’instrucció de València ha ordenat presó provisional, comunicada i sense fiança per al propietari del bar ‘La Esquina Tropical’, detingut per la mort d’un jove de 20 anys aquest dimecres. L’home, de 62 anys i nacionalitat colombiana, està investigat per homicidi i un delicte contra la salut pública.

Foios ompli els carrers per homenatjar Ferran Torres, campió del món

Prop de 7.000 veïns de Foios han omplit l’aparcament del camp de futbol municipal per retre un emotiu homenatge a Ferran Torres, golejador en la final del Mundial. L’Ajuntament ha iniciat els tràmits per nomenar-lo Fill Predilecte.

Pego arriba als 40 graus i encapçala les temperatures de la Comunitat

Pego ha registrat hui 40 graus i s’ha situat com el municipi més calorós de la Comunitat Valenciana, mentre que Ontinyent, Xàtiva, Oliva i Bicorp s’han quedat prop d’esta marca. La mínima del dia s’ha donat a Vilafranca del Cid, amb 14,6 graus.

Intercepten deu migrants en arribar en patera a una cala de Benidorm

La Policia Nacional ha detingut deu hòmens d’origen algerià, un possible menor, després d’arribar en patera a la cala del Tío Ximo, a Benidorm.

El CEO de Vodafone Espanya haurà de declarar com a investigat pel cas Finetwork

El Tribunal d’Instància d’Alacant ha citat el conseller delegat de Vodafone Espanya, José Miguel García, a declarar com a investigat l’1 de setembre arran d’una querella per presumpta administració deslleial en l’operació de Finetwork.

Un home es tanca amb sa mare major en un pis del Marítim i la Policia el reduïx sense ferits

La Policia Nacional ha accedit a una vivenda del districte del Marítim de València on un home de 58 anys s’havia atrinxerat amb sa mare de 81 anys i mobilitat reduïda, i ha aconseguit reduir-lo sense danys abans de traslladar-lo a un centre mèdic.
FILMOTECA D'ESTIU