19.6 C
València
Dimecres, 11 febrer, 2026

Els 61 municipis que continuen lliures de Covid-19 en el territori valencià

 

Un total de 61 dels 542 municipis del territori valencià es troben lliures de coronavirus en el començament de la segona setmana de desembre, set menys que fa una setmana quan, segons l’actualització de les dades publicades per la Conselleria de Sanitat, no s’havia detectat casos de Covid-19 en 68 localitats.

 

Este número de localitat sense casos no ha deixat de descendir en les successives actualitzacions de dades de coronavirus de la Generalitat. De fet, a principis de novembre eren 94 els municipis sense casos. En esta setmana, s’han sumat a la llista localitats com Aín, Calles, Castellfort o Gorga, amb un cas casa una, però també Tàrberna, que suma dos.

 

Els municipis lliures de Covid-19 de moment són:

  • Aielo de Rugat
  • Algimia de Almonacid
  • Almedíjar
  • Arañuel
  • Argelita
  • Bejís
  • Benafigos
  • Benasau
  • Beniardá
  • Benifallim
  • Benifato
  • Benigembla
  • Benillup
  • Benimassot
  • Bolulla
  • Carrícola
  • Casas Altas
  • Castell de Cabres
  • Castielfabib
  • Confrides
  • El Camp de Mirra
  • El Castell de Guadalest
  • El Toro
  • Espadilla
  • Facheca
  • Famorca
  • Fuente la Reina
  • Fuentes de Ayódar
  • Gaianes
  • Gátova
  • Guardamar de la Safor
  • Herbés
  • Figueres
  • La Serratella
  • La Torre d’en Besora
  • La Torre d’en Doménec
  • La Vall d’Ebo
  • Llocnou de la Corona
  • Ludiente
  • Matet
  • Millena
  • Palanques
  • Pavías
  • Puebla de Arenoso
  • Puebla de San Miguel
  • Quatretondeta
  • Salem
  • Sacañet
  • Segart
  • Sempere
  • Sorita
  • Terrateig
  • Tollos
  • Torás
  • Torralba del Pinar
  • Torrechiva
  • Torrella
  • Vall de Gallinera
  • Vallat
  • Vallés
  • Vallibona
  • Xodos

Últimes notícies

La primera semifinal del Benidorm Fest 2026 crema amb Kenneth i deixa sis finalistes

Kenneth ha segellat el seu passe a la final del dissabte amb una actuació d'alt voltatge. Li acompanyen Tony Grox i LucyCalys, Izan Llunas, Kitai, Mikel Herzog Jr i el duo María León i Julia Medina.

Que no qualle el feudal vassallatge

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana adverteix que acceptar el menyspreu, l’autoritarisme i la desigualtat és obrir la porta a una societat de vassalls, i defensa que cal reaccionar abans que aquest model es normalitze

La passió, ingredient essencial del periodisme esportiu

Lucía González, Rafael Escrig, Mónica Benavent i José Luis Gual protagonitzen a la UJI una taula redona moderada per la presidenta de l’Associació de la Premsa Esportiva de Castelló, Yolanda Peris

El ponent ha elevat a 25 graus les màximes a Xàbia i Miramar i Aemet ha activat l’avís taronja a València

El vent de ponent ha deixat 25,5 graus a Xàbia i 25,4 a Miramar, només per darrere de registres a Canàries. Aemet ha activat avís taronja per ratxes de fins a 90 km/h i València ha suspés els mercats extraordinaris del dimecres

La Diputació diu que garantirà la continuïtat del Museu Nino Bravo a Aielo de Malferit

La Diputació de València ha anunciat que mediarà per a evitar el tancament del Museu Nino Bravo i garantir la seua continuïtat a Aielo de Malferit. Proposa una gestió professional dins de la Xarxa de Museus Etnològics després del conflicte entre la família i l'Ajuntament.

La jutgessa de la DANA demana a l’escorta de Mazón la factura del mòbil per a acreditar l’hora en què va cessar el seu...

La magistrada que investiga la gestió de la DANA ha reclamat a l'escorta de Carlos Mazón la factura del seu telèfon per a fixar quan va prescindir del seu servici. També ha ordenat acarar missatges i trucades d'alts càrrecs d'Emergències dels dies 28 i 29 d'octubre de 2024.

L’Audiència de València rebutja aprofundir en l’actuació dels agents de la CHJ el 29-O

L'Audiència Provincial ha desestimat el recurs que demanava més detall sobre el treball dels agents de la CHJ durant les riuades del 29-O i ha avalat el criteri de la jutgessa instructora.

Pérez Llorca defén la col·laboració públic-privada i anuncia canvis fiscals i menys traves

El president ha reivindicat la col·laboració públic-privada davant AVE, ha criticat la proposta de finançament autonòmic i ha avançat una reforma de l'Impost de Successions i Donacions al costat de mesures de simplificació administrativa.