Els millors plans per a este cap de setmana

 

La pandèmia del coronavirus ens ha obligat a canviar molts plans a última hora o a viure amb la incertesa de si podrem fer o no eixa escapada tan somiada. Però una altra opció és aprofitar els plans que podem fer al costat de casa.

 

Són molts els ajuntaments que ja han représ les activitats culturals (concerts, cinemes d’estiu, teatre…) i a demés ho han fet complint totes les normes i mesures de seguretat. Ací et deixem els millors plans per al cap de setmana del 24 al 26 de juliol.

 

Festival Internacional Residències de Música de Cambra de Godella

Este divendres comença el Festival Internacional Residències de Música de Cambra de Godella, localitat de l’Horta Nord (València). Per al primer cap de setmana hi ha programats dos concerts:

 

EL SEPTIMINO

  • Moonwinds & Ensemble del Festival
  • Divendres 24 de juliol
  • 20 hores – Capitoli
  • 23 hores – Vila Eugènica

 

LOUISE vs LUDWIG

  • Ensemble del Festival
  • Diumenge 26 de juliol
  • 20 hores – Capitoli
  • 23 hores – Vila Eugènia

 

Enguany, la 12a edició homenatja el 250 aniversari de Beethoven i la programació s’estén fins al 2 d’agost. Pots consultar tots els actes i tota la informació en este enllaç.

 

Terrassa d’Estiu de Burjassot

La Terrassa d’Estiu de Burjassot, en l’Horta Nord (València), obri cada setmana amb l’objectiu d’oferir a la ciutadania bones opcions de cine a l’aire lliure, combinant les estrenes que van destil·lant-se amb comptagotes i els grans clàssics.

 

Este cap de setmana, del 24 al 26 de juliol, es projectarà la pel·lícula ‘Scooby’, basada en l’arxiconeguda sèrie de dibuixos animats. Les projeccions seran de divendres a diumenge a les 17.30 hores.

 

Les entrades, que tenen un preu únic de 4 euros, es poden comprar online (forma recomanada), encara que la taquilla de l’Auditori de la Casa de la Cultura estarà oberta cada dia des de les 21.30 hores.

 

Concert de ‘Locomotora Jazz Band’ en Sagunt

Este divendres 24 de juliol, a les 22.30 hores, la banda de Dixieland al més pur estil New Orleans, oferirà un espectacle musical en la zona porticada del Mercat de Sagunt. Locomotora Jazz Band va iniciar en 2007 la seua marxa musical i compta amb una llarga trajectòria d’actuacions per tota la Comunitat Valenciana.

 

Este concert forma part de la programació festiva ‘Estiu 2020′ i l’entrada és gratuïta, però s’ha de demanar a través del web de Servientradas o a través del telèfon 902 010 284 per a complir amb el límit d’aforament.

 

Classes de busseig gratis en Paterna

El diumenge 26 de juliol entre les 9 i les 11 hores, se celebra en Paterna, en l’Horta de València, una jornada de baptisme de busseig gratuïta en la Piscina d’Estiu de la localitat. Una activitat que es repetirà el 23 d’agost. Pots trobar tota la informació en este enllaç.

 

Gimcana familiar per la Jueria de Sagunt

La regidoria de Turisme de l’Ajuntament de Sagunt ha programat per a este divendres 24 de juliol la primera gimcana familiar per la Jueria, una activitat pensada per a jugar en família amb equips de fins a sis persones. El punt de trobada serà l’Oficina de Turisme de Sagunt a les 18.30 hores.

 

Els interessats a participar en esta activitat gratuïta hauran de reservar la seua plaça prèviament a través del correu saguntesviu@gmail.com o bé cridant al telèfon 697 855 527 en horari de matins. Rebran un codi de confirmació i podran accedir a una activitat única en Sefarad, tal com es va denominar Espanya després de l’expulsió dels jueus en 1492.

Últimes notícies

Educació i sindicats es tornaran a reunir dijous per tancar l’acord sobre salaris i valencià

La Conselleria d’Educació i els sindicats de la mesa negociadora es veuran dijous a les 9 del matí per decidir si avalen el nou document amb canvis en salaris, burocràcia i valencià, després d’una maratoniana reunió d’onze hores.

Ortí dona per tancats els dubtes sobre la Llei de Llibertat Educativa després de l’aval del TSJCV

La consellera d’Educació, Carmen Ortí, considera que la sentència del TSJCV que avala la consulta a les famílies sobre la llengua base en el curs 2025/2026 tanca totes les qüestions que posaven en dubte la Llei de Llibertat Educativa.

Educació destaca els avanços en la negociació i els sindicats remarquen el to diferencial de la reunió

La consellera d'Educació, Carmen Ortí, assegura que l'onzena reunió per a desconvocar la vaga indefinida del professorat incorpora noves propostes i acords, mentres els sindicats atribueixen el canvi de to a la pressió al carrer i a la retransmissió en directe.

La Diputació de València modernitza la teleassistència amb IA amb una inversió de 26 milions

La Diputació de València renova fins a 2028 el seu servici de teleassistència domiciliària amb un nou model avançat que integra intel·ligència artificial, prevenció i programes contra la soledat, amb una inversió de quasi 26 milions.

Un gos mossega una dona a Elda i li arranca part duna orella i fereix tres familiars

Un gos duna raça potencialment perillosa ha arrancat part de lorella esquerra a una dona de 51 anys i ha causat lesions lleus a una àvia, la seua filla i el seu nét de 4 anys en un carrer dElda, a la província dAlacant.

El Consell destina enguany 57 milions a infraestructures hídriques a la Vega Baixa

El conseller Miguel Barrachina anuncia a Guardamar del Segura que el Consell invertix més de 57 milions d’euros enguany en infraestructures hídriques a la Vega Baixa, amb obres clau contra les inundacions del Segura.

El València Digital Summit deixa 26 milions d’impacte econòmic en 2025, un 29 % més que l’any anterior

L’edició de 2025 de València Digital Summit ha generat un impacte econòmic de 26 milions d’euros, un 29 % més que en 2024, i reforça València com a pol d’innovació i atracció de talent tecnològic.

Mor un conductor de 78 anys en eixir de la via a l’A-35 a la Font de la Figuera

Un home de 78 anys ha mort este dilluns després d’eixir-se de la via amb el cotxe que conduïa al quilòmetre 14 de l’A-35, al terme de la Font de la Figuera, malgrat els intents de reanimació dels serveis sanitaris.