Els millors plans per a este cap de setmana

 

La pandèmia del coronavirus ens ha obligat a canviar molts plans a última hora o a viure amb la incertesa de si podrem fer o no eixa escapada tan somiada. Però una altra opció és aprofitar els plans que podem fer al costat de casa.

 

Són molts els ajuntaments que ja han représ les activitats culturals (concerts, cinemes d’estiu, teatre…) i a demés ho han fet complint totes les normes i mesures de seguretat. Ací et deixem els millors plans per al cap de setmana del 24 al 26 de juliol.

 

Festival Internacional Residències de Música de Cambra de Godella

Este divendres comença el Festival Internacional Residències de Música de Cambra de Godella, localitat de l’Horta Nord (València). Per al primer cap de setmana hi ha programats dos concerts:

 

EL SEPTIMINO

  • Moonwinds & Ensemble del Festival
  • Divendres 24 de juliol
  • 20 hores – Capitoli
  • 23 hores – Vila Eugènica

 

LOUISE vs LUDWIG

  • Ensemble del Festival
  • Diumenge 26 de juliol
  • 20 hores – Capitoli
  • 23 hores – Vila Eugènia

 

Enguany, la 12a edició homenatja el 250 aniversari de Beethoven i la programació s’estén fins al 2 d’agost. Pots consultar tots els actes i tota la informació en este enllaç.

 

Terrassa d’Estiu de Burjassot

La Terrassa d’Estiu de Burjassot, en l’Horta Nord (València), obri cada setmana amb l’objectiu d’oferir a la ciutadania bones opcions de cine a l’aire lliure, combinant les estrenes que van destil·lant-se amb comptagotes i els grans clàssics.

 

Este cap de setmana, del 24 al 26 de juliol, es projectarà la pel·lícula ‘Scooby’, basada en l’arxiconeguda sèrie de dibuixos animats. Les projeccions seran de divendres a diumenge a les 17.30 hores.

 

Les entrades, que tenen un preu únic de 4 euros, es poden comprar online (forma recomanada), encara que la taquilla de l’Auditori de la Casa de la Cultura estarà oberta cada dia des de les 21.30 hores.

 

Concert de ‘Locomotora Jazz Band’ en Sagunt

Este divendres 24 de juliol, a les 22.30 hores, la banda de Dixieland al més pur estil New Orleans, oferirà un espectacle musical en la zona porticada del Mercat de Sagunt. Locomotora Jazz Band va iniciar en 2007 la seua marxa musical i compta amb una llarga trajectòria d’actuacions per tota la Comunitat Valenciana.

 

Este concert forma part de la programació festiva ‘Estiu 2020′ i l’entrada és gratuïta, però s’ha de demanar a través del web de Servientradas o a través del telèfon 902 010 284 per a complir amb el límit d’aforament.

 

Classes de busseig gratis en Paterna

El diumenge 26 de juliol entre les 9 i les 11 hores, se celebra en Paterna, en l’Horta de València, una jornada de baptisme de busseig gratuïta en la Piscina d’Estiu de la localitat. Una activitat que es repetirà el 23 d’agost. Pots trobar tota la informació en este enllaç.

 

Gimcana familiar per la Jueria de Sagunt

La regidoria de Turisme de l’Ajuntament de Sagunt ha programat per a este divendres 24 de juliol la primera gimcana familiar per la Jueria, una activitat pensada per a jugar en família amb equips de fins a sis persones. El punt de trobada serà l’Oficina de Turisme de Sagunt a les 18.30 hores.

 

Els interessats a participar en esta activitat gratuïta hauran de reservar la seua plaça prèviament a través del correu saguntesviu@gmail.com o bé cridant al telèfon 697 855 527 en horari de matins. Rebran un codi de confirmació i podran accedir a una activitat única en Sefarad, tal com es va denominar Espanya després de l’expulsió dels jueus en 1492.

Últimes notícies

TJ Shorts arriba al València Basket amb la mirada posada en un títol

TJ Shorts ja s'ha incorporat al València Basket i assegura que el seu objectiu és guanyar el màxim i tindre opcions reals de lluitar per un títol a final de temporada.

Docents i sindicats acumulen 14 multes per accions durant la vaga educativa

La Coordinadora d'Asemblees Docents ha denunciat 14 expedients sancionadors, per més de 8.600 euros, relacionats amb la vaga del professorat iniciada en maig.

L’interior de València s’enfila per damunt dels 41 graus en plena onada de calor

Les màximes han superat els 41 graus en diversos punts de l’interior de la província de València, amb 41,5 graus a Requena (Casas del Río), segons l’Associació Valenciana de Meteorologia.

València obri els centres d’emergències socials i allarga l’horari de les piscines per l’onada de calor

L’Ajuntament de València ha activat refugis climàtics, ha obert centres d’emergències socials i ha retardat el tancament de les piscines municipals davant la previsió de temperatures extremes. També ha suspés activitats a l’aire lliure, ha tancat la Devesa i ha adaptat serveis municipals i obres.

Nivell 3 de preemergència per calor extrema i risc màxim d’incendis a la Comunitat Valenciana

Emergències ha activat el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals fins al 21 d’agost i restringix l’accés a parcs naturals. A més, recomana adaptar els festejos de bous al carrer per a protegir els animals davant l’onada de calor.

Les exportacions valencianes creixen un 5 % i superen els 20.180 milions fins juny

Les exportacions de la Comunitat Valenciana han arribat a 20.180,3 milions d'euros en el primer semestre de 2026, un 5 % més que un any abans. València lidera les vendes a l'exterior, mentres la indústria agroalimentària i els béns d'equip trauen pit.

L’episodi de calor torna a calfar el Mediterrani fins als 30 graus

L’onada de calor que torna a afectar la Comunitat Valenciana ha mantingut el Mediterrani al voltant dels 30 graus, una situació que els experts qualifiquen de preocupant.

Xàtiva estrena 41 nous trens de Rodalia amb més capacitat i comoditats

El ministre de Transports, Óscar Puente, ha presentat a Xàtiva els primers 41 trens Civia 465 per a les línies C1, C2 i C6, amb un 30 % més de capacitat i millores de confort. Els combois començaran a circular des d’hui i s’aniran incorporant de forma progressiva fins a 2027.