Els millors plans per a este cap de setmana

 

La pandèmia del coronavirus ens ha obligat a canviar molts plans a última hora o a viure amb la incertesa de si podrem fer o no eixa escapada tan somiada. Però una altra opció és aprofitar els plans que podem fer al costat de casa.

 

Són molts els ajuntaments que ja han représ les activitats culturals (concerts, cinemes d’estiu, teatre…) i a demés ho han fet complint totes les normes i mesures de seguretat. Ací et deixem els millors plans per al cap de setmana del 24 al 26 de juliol.

 

Festival Internacional Residències de Música de Cambra de Godella

Este divendres comença el Festival Internacional Residències de Música de Cambra de Godella, localitat de l’Horta Nord (València). Per al primer cap de setmana hi ha programats dos concerts:

 

EL SEPTIMINO

  • Moonwinds & Ensemble del Festival
  • Divendres 24 de juliol
  • 20 hores – Capitoli
  • 23 hores – Vila Eugènica

 

LOUISE vs LUDWIG

  • Ensemble del Festival
  • Diumenge 26 de juliol
  • 20 hores – Capitoli
  • 23 hores – Vila Eugènia

 

Enguany, la 12a edició homenatja el 250 aniversari de Beethoven i la programació s’estén fins al 2 d’agost. Pots consultar tots els actes i tota la informació en este enllaç.

 

Terrassa d’Estiu de Burjassot

La Terrassa d’Estiu de Burjassot, en l’Horta Nord (València), obri cada setmana amb l’objectiu d’oferir a la ciutadania bones opcions de cine a l’aire lliure, combinant les estrenes que van destil·lant-se amb comptagotes i els grans clàssics.

 

Este cap de setmana, del 24 al 26 de juliol, es projectarà la pel·lícula ‘Scooby’, basada en l’arxiconeguda sèrie de dibuixos animats. Les projeccions seran de divendres a diumenge a les 17.30 hores.

 

Les entrades, que tenen un preu únic de 4 euros, es poden comprar online (forma recomanada), encara que la taquilla de l’Auditori de la Casa de la Cultura estarà oberta cada dia des de les 21.30 hores.

 

Concert de ‘Locomotora Jazz Band’ en Sagunt

Este divendres 24 de juliol, a les 22.30 hores, la banda de Dixieland al més pur estil New Orleans, oferirà un espectacle musical en la zona porticada del Mercat de Sagunt. Locomotora Jazz Band va iniciar en 2007 la seua marxa musical i compta amb una llarga trajectòria d’actuacions per tota la Comunitat Valenciana.

 

Este concert forma part de la programació festiva ‘Estiu 2020′ i l’entrada és gratuïta, però s’ha de demanar a través del web de Servientradas o a través del telèfon 902 010 284 per a complir amb el límit d’aforament.

 

Classes de busseig gratis en Paterna

El diumenge 26 de juliol entre les 9 i les 11 hores, se celebra en Paterna, en l’Horta de València, una jornada de baptisme de busseig gratuïta en la Piscina d’Estiu de la localitat. Una activitat que es repetirà el 23 d’agost. Pots trobar tota la informació en este enllaç.

 

Gimcana familiar per la Jueria de Sagunt

La regidoria de Turisme de l’Ajuntament de Sagunt ha programat per a este divendres 24 de juliol la primera gimcana familiar per la Jueria, una activitat pensada per a jugar en família amb equips de fins a sis persones. El punt de trobada serà l’Oficina de Turisme de Sagunt a les 18.30 hores.

 

Els interessats a participar en esta activitat gratuïta hauran de reservar la seua plaça prèviament a través del correu saguntesviu@gmail.com o bé cridant al telèfon 697 855 527 en horari de matins. Rebran un codi de confirmació i podran accedir a una activitat única en Sefarad, tal com es va denominar Espanya després de l’expulsió dels jueus en 1492.

Últimes notícies

Luis García Plaza lloa la insistència del Sevilla per tombar el València

Luis García Plaza ha ressaltat la insistència i l’actitud del Sevilla en el triomf per 1-0 davant el València, amb un gol tardà de Juan Iglesias que consolida els sevillistes amb deu punts en l’inici de LALIGA EA Sports.

Muñoz assegura al Puig que tota Espanya mira al PP i dona per fet Feijóo a la Moncloa

La portaveu del PP en el Congrés, Esther Muñoz, ha afirmat al Puig de Santa Maria que tota Espanya té la vista posada en el PP i que Alberto Núñez Feijóo serà president, en un acte de reinici de curs polític del PPCV presidit per Juanfran Pérez Llorca.

Pérez Llorca assegura que no hi ha alternativa al PP en 2027

Juanfran Pérez Llorca afirma en un acte al Puig de Santa Maria que les eleccions de 2027 entren en l’‘esprint final’ i que no veu alternativa al PP, en al·lusió directa a Diana Morant. La portaveu popular al Congrés, Esther Muñoz, dona per fets els ‘últims mesos’ de Pedro Sánchez a la Moncloa i contraposa la seua gestió a la d’Alberto Núñez Feijóo.

Xàtiva arriba als 31,9 graus i encapçala la pujada de temperatures

Les màximes han pujat fins a 4 graus en diverses localitats de la Comunitat Valenciana, amb Xàtiva al capdavant amb 31,9 graus, la més alta del dia.

Vapejadors i pornografia als 8 anys: alarma entre menors a Alzira

La UPCCA d’Alzira ha detectat vapejadors i consum de pornografia en menors de huit i nou anys, alguns com a regal de comunió o venuts per altres xiquets. L’Ajuntament prepara noves accions i ampliarà l’estudi a Primària davant l’augment d’addiccions a pantalles i nicotina.

Paiporta comença a enderrocar el Pont Vell per alçar un pas més segur després de la dana

Paiporta ha iniciat l’enderroc del Pont Vell, molt danyat per la dana del 29 d’octubre de 2024, per substituir-lo per una nova estructura més segura i amb un 45 % més de capacitat hidràulica.

Louzán defensa que la final del Mundial 2030 es jugue a Espanya i apunta València com a nova seu

El president de la RFEF, Rafael Louzán, ha insistit que la final del Mundial 2030 s’ha de disputar a Espanya i ha obert la porta que València entre en el llistat de seus després de la caiguda de Màlaga i A Coruña.

L’Eldense viu en tensió per la possible arribada de Messi com a propietari

La plantilla i el tècnic interí de l’Eldense, Josep Ferrando, han admés que viuen una setmana especial davant l’interés de Lionel Messi per comprar el club, encara que intenten centrar-se en el pròxim partit davant l’Sporting a El Molinón.