16.9 C
València
Dimarts, 17 febrer, 2026

Els millors plans per a este cap de setmana

 

La pandèmia del coronavirus ens ha obligat a canviar molts plans a última hora o a viure amb la incertesa de si podrem fer o no eixa escapada tan somiada. Però una altra opció és aprofitar els plans que podem fer al costat de casa.

 

Són molts els ajuntaments que ja han représ les activitats culturals (concerts, cinemes d’estiu, teatre…) i a demés ho han fet complint totes les normes i mesures de seguretat. Ací et deixem els millors plans per al cap de setmana del 24 al 26 de juliol.

 

Festival Internacional Residències de Música de Cambra de Godella

Este divendres comença el Festival Internacional Residències de Música de Cambra de Godella, localitat de l’Horta Nord (València). Per al primer cap de setmana hi ha programats dos concerts:

 

EL SEPTIMINO

  • Moonwinds & Ensemble del Festival
  • Divendres 24 de juliol
  • 20 hores – Capitoli
  • 23 hores – Vila Eugènica

 

LOUISE vs LUDWIG

  • Ensemble del Festival
  • Diumenge 26 de juliol
  • 20 hores – Capitoli
  • 23 hores – Vila Eugènia

 

Enguany, la 12a edició homenatja el 250 aniversari de Beethoven i la programació s’estén fins al 2 d’agost. Pots consultar tots els actes i tota la informació en este enllaç.

 

Terrassa d’Estiu de Burjassot

La Terrassa d’Estiu de Burjassot, en l’Horta Nord (València), obri cada setmana amb l’objectiu d’oferir a la ciutadania bones opcions de cine a l’aire lliure, combinant les estrenes que van destil·lant-se amb comptagotes i els grans clàssics.

 

Este cap de setmana, del 24 al 26 de juliol, es projectarà la pel·lícula ‘Scooby’, basada en l’arxiconeguda sèrie de dibuixos animats. Les projeccions seran de divendres a diumenge a les 17.30 hores.

 

Les entrades, que tenen un preu únic de 4 euros, es poden comprar online (forma recomanada), encara que la taquilla de l’Auditori de la Casa de la Cultura estarà oberta cada dia des de les 21.30 hores.

 

Concert de ‘Locomotora Jazz Band’ en Sagunt

Este divendres 24 de juliol, a les 22.30 hores, la banda de Dixieland al més pur estil New Orleans, oferirà un espectacle musical en la zona porticada del Mercat de Sagunt. Locomotora Jazz Band va iniciar en 2007 la seua marxa musical i compta amb una llarga trajectòria d’actuacions per tota la Comunitat Valenciana.

 

Este concert forma part de la programació festiva ‘Estiu 2020′ i l’entrada és gratuïta, però s’ha de demanar a través del web de Servientradas o a través del telèfon 902 010 284 per a complir amb el límit d’aforament.

 

Classes de busseig gratis en Paterna

El diumenge 26 de juliol entre les 9 i les 11 hores, se celebra en Paterna, en l’Horta de València, una jornada de baptisme de busseig gratuïta en la Piscina d’Estiu de la localitat. Una activitat que es repetirà el 23 d’agost. Pots trobar tota la informació en este enllaç.

 

Gimcana familiar per la Jueria de Sagunt

La regidoria de Turisme de l’Ajuntament de Sagunt ha programat per a este divendres 24 de juliol la primera gimcana familiar per la Jueria, una activitat pensada per a jugar en família amb equips de fins a sis persones. El punt de trobada serà l’Oficina de Turisme de Sagunt a les 18.30 hores.

 

Els interessats a participar en esta activitat gratuïta hauran de reservar la seua plaça prèviament a través del correu saguntesviu@gmail.com o bé cridant al telèfon 697 855 527 en horari de matins. Rebran un codi de confirmació i podran accedir a una activitat única en Sefarad, tal com es va denominar Espanya després de l’expulsió dels jueus en 1492.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Concentració a Benicàssim condemna l’assassinat atroç d’Ana María en el seu centre de salut

Una concentració enfront del centre de salut ha condemnat l'assassinat d'Ana María, de 64 anys, presumptament a les mans del seu exmarit. El centre roman tancat i la Guàrdia Civil investiga.

Concentració a Benicàssim condemna l’assassinat atroç d’Ana en el centre de salut

Dons Progressistes de Benicàssim ha reunit desenes de persones per a repudiar l'assassinat d'Ana María, infermera de 64 anys, apunyalada en el seu treball. El presumpte autor ha sigut detingut; la investigació continua oberta i el centre roman tancat amb suport psicològic al personal.

Benicàssim decreta dos dies de dol i convoca un minut de silenci per l’assassinat d’una infermera

L'Ajuntament de Benicàssim ha decretat dos dies de dol per l'assassinat d'una infermera de 64 anys i ha convocat un minut de silenci per a demà a les 12.00. La seua exparella, de 70 anys, ja ha sigut detingut.

Troben mort un rorcual comú de 9 metres en la bocana del Real Club Nàutic de València

Un rorcual comú de 9 metres i 6,5 tones ha sigut localitzat sense vida en un espigó de la bocana del Real Club Nàutic de València. La necropsia determinarà, en la mesura que siga possible, l'origen de la defunció.

Castelló registra 26,2 °C, la màxima de la península i del continent, segons Aemet

Un vent sec i càlid ha disparat les màximes en la Comunitat Valenciana. Castelló ha arribat a 26,2 °C, el valor més alt de la península i del continent.

La primera Comissió Mixta després de la dana es reunix el dimecres al castell de Riba-roja de Túria

La Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la dana celebrarà la seua primera reunió este dimecres al castell de Riba-roja de Túria. La trobada activarà la coordinació entre administracions i definirà el treball immediat.

Castelló registra les ratxes de vent més forts amb 87 km/h a l’interior

La Pobla de Benifassà ha marcat 87 km/h, el valor més alt en les últimes quatre hores. Alacant ha aconseguit 79 km/h a Rojales i València 72 km/h a Manises.

Oriana deixa nous danys a La Pobla de Farnals i complica la recuperació després d’Harry

Ratxes de fins a 95 km/h provoquen caigudes de branques, danys en el poliesportiu i 14 intervencions policials el dissabte, sense ferits. Els desperfectes se sumen als d'Harry i el Consell demana declarar zona greument afectada.