Els millors plans per a este cap de setmana

 

La pandèmia del coronavirus ens ha obligat a canviar molts plans a última hora o a viure amb la incertesa de si podrem fer o no eixa escapada tan somiada. Però una altra opció és aprofitar els plans que podem fer al costat de casa.

 

Són molts els ajuntaments que ja han représ les activitats culturals (concerts, cinemes d’estiu, teatre…) i a demés ho han fet complint totes les normes i mesures de seguretat. Ací et deixem els millors plans per al cap de setmana del 24 al 26 de juliol.

 

Festival Internacional Residències de Música de Cambra de Godella

Este divendres comença el Festival Internacional Residències de Música de Cambra de Godella, localitat de l’Horta Nord (València). Per al primer cap de setmana hi ha programats dos concerts:

 

EL SEPTIMINO

  • Moonwinds & Ensemble del Festival
  • Divendres 24 de juliol
  • 20 hores – Capitoli
  • 23 hores – Vila Eugènica

 

LOUISE vs LUDWIG

  • Ensemble del Festival
  • Diumenge 26 de juliol
  • 20 hores – Capitoli
  • 23 hores – Vila Eugènia

 

Enguany, la 12a edició homenatja el 250 aniversari de Beethoven i la programació s’estén fins al 2 d’agost. Pots consultar tots els actes i tota la informació en este enllaç.

 

Terrassa d’Estiu de Burjassot

La Terrassa d’Estiu de Burjassot, en l’Horta Nord (València), obri cada setmana amb l’objectiu d’oferir a la ciutadania bones opcions de cine a l’aire lliure, combinant les estrenes que van destil·lant-se amb comptagotes i els grans clàssics.

 

Este cap de setmana, del 24 al 26 de juliol, es projectarà la pel·lícula ‘Scooby’, basada en l’arxiconeguda sèrie de dibuixos animats. Les projeccions seran de divendres a diumenge a les 17.30 hores.

 

Les entrades, que tenen un preu únic de 4 euros, es poden comprar online (forma recomanada), encara que la taquilla de l’Auditori de la Casa de la Cultura estarà oberta cada dia des de les 21.30 hores.

 

Concert de ‘Locomotora Jazz Band’ en Sagunt

Este divendres 24 de juliol, a les 22.30 hores, la banda de Dixieland al més pur estil New Orleans, oferirà un espectacle musical en la zona porticada del Mercat de Sagunt. Locomotora Jazz Band va iniciar en 2007 la seua marxa musical i compta amb una llarga trajectòria d’actuacions per tota la Comunitat Valenciana.

 

Este concert forma part de la programació festiva ‘Estiu 2020′ i l’entrada és gratuïta, però s’ha de demanar a través del web de Servientradas o a través del telèfon 902 010 284 per a complir amb el límit d’aforament.

 

Classes de busseig gratis en Paterna

El diumenge 26 de juliol entre les 9 i les 11 hores, se celebra en Paterna, en l’Horta de València, una jornada de baptisme de busseig gratuïta en la Piscina d’Estiu de la localitat. Una activitat que es repetirà el 23 d’agost. Pots trobar tota la informació en este enllaç.

 

Gimcana familiar per la Jueria de Sagunt

La regidoria de Turisme de l’Ajuntament de Sagunt ha programat per a este divendres 24 de juliol la primera gimcana familiar per la Jueria, una activitat pensada per a jugar en família amb equips de fins a sis persones. El punt de trobada serà l’Oficina de Turisme de Sagunt a les 18.30 hores.

 

Els interessats a participar en esta activitat gratuïta hauran de reservar la seua plaça prèviament a través del correu saguntesviu@gmail.com o bé cridant al telèfon 697 855 527 en horari de matins. Rebran un codi de confirmació i podran accedir a una activitat única en Sefarad, tal com es va denominar Espanya després de l’expulsió dels jueus en 1492.

Últimes notícies

Carlos Álvarez deixa el Levante i fitxa pel Club América mexicà

El Levante ha tancat el traspàs del migcampista Carlos Álvarez al Club América de Mèxic després de dues temporades i mitja i 105 partits com a granota.

Milers de persones omplin València per a defensar que Ceuta no està sola

Milers de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de València per a mostrar suport a Ceuta i exigir la dimissió de Pedro Sánchez, enmig de crits contra el Govern i pancartes contra la gestió de la crisi migratòria de juliol.

Les víctimes de la DANA veuen l’escrit de Mazón com una prova que ha de ser investigat

Associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre consideren que l’escrit remés per Carlos Mazón al jutjat reforça la necessitat que siga investigat pel retard en l’avís Es-Alert, que veuen clau en les 232 morts.

Carlos Romero transmet calma al Villarreal i confia que els triomfs arribaran prompte

Carlos Romero ha assegurat en la presentació dels fitxatges del Villarreal que l’equip està tranquil i confiat, malgrat no haver guanyat encara en Lliga, i afronta amb il·lusió el retorn a La Cerámica i el repte de la Champions.

La parella detinguda per la desaparició del seu bebé serà traslladada al jutjat d’Amposta

La parella arrestada este dimecres a València per la presumpta desaparició del seu bebé a Tarragona serà traslladada en els pròxims dies al jutjat d’Amposta, que porta una causa secreta oberta pel cas.

Les màximes pugen fins als 36,5 graus a Utiel en un dia de calor intensa

Les temperatures màximes han pujat cinc graus este dimecres a la Comunitat Valenciana i han arribat als 36,5 graus a Utiel, amb diversos municipis d’interior per damunt dels 36 graus.

La Fiscalia rebutja que Bernabé entregue els missatges de la DANA del 29-O

La Fiscalia ha demanat desestimar la petició de Salomé Pradas perquè la delegada del Govern, Pilar Bernabé, entregue totes les seues comunicacions sobre l’emergència per la DANA del 29 d’octubre, en considerar-la innecessària i merament prospectiva.

València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona

L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.