18.9 C
València
Diumenge, 16 novembre, 2025

El Festival Internacional de Música de Cambra de Godella comença este cap de setmana

 

La 12a edició del Festival Internacional Residències de Música de Cambra de Godella, en la comarca de l’Horta Nord (València), se celebrarà enguany del 24 de juliol al 2 d’agost. La direcció i l’equip del Festival considera que, davant la crisi per la pandèmia del coronavirus, «la música en viu no pot deixar de sonar».

 

Per això, tant l’organització del Festival com l’Ajuntament de Godella garantiran l’estricte compliment de les normes d’higiene i seguretat per a que el públic puga disfrutar «de la bona música i amb bona companyia sense cap preocupació».

 

A demés, este 2020 l’edició girarà al voltant de Beethoven, ja que se celebra el 250 aniversari del seu naixement. El Festival retrà homenatge a «un dels grans compositors de la Història de la Música» i a qui s’ha convertit en «un símbol de la lluita pels drets humans».

 

Les entrades es poden comprar en este enllaç per un preu de 10 euros.

 

Tots els concerts

EL SEPTIMINO

  • Moonwinds & Ensemble del Festival
  • Divendres 24 de juliol
  • 20 hores – Capitoli
  • 23 hores – Vila Eugènica

 

LOUISE vs LUDWIG

  • Ensemble del Festival
  • Diumenge 26 de juliol
  • 20 hores – Capitoli
  • 23 hores – Vila Eugènia

 

DE BEETHOVEN AL FLAMENC

  • Trio Arbós
  • Divendres 31 de juliol
  • 20 hores – Capitoli
  • 23 hores – Vila Eugènia

 

REICHA & BEETHOVEN

  • Komorebi Quintet, Clímacus Ensemble, Trio Virato
  • Dissabte 1 d’agost
  • 20 hores – Capitoli
  • 23 hores – Vila Eugènia

 

SONATA A KREUTZER

  • Leticia Moreno & Juan Carlos Garvayo
  • Diumenge 2 d’agost
  • 20 hores – Capitoli
  • 23 hores – Vila Eugènia

 

Altres activitats

PROJECCIÓ ‘EROICA’

  • Amb col·loqui posterior
  • Dijous 30 de juliol
  • 20 hores – Capitoli
  • 21.30 hores – Tertúlia
  • Moderen: J.A. Vela del Campo & Manuel Muñoz
  • Accés gratuït amb invitació (per a demanar-la, s’ha d’enviar un correu electrònic a produccio@musicacambragodella.es).

 

MASTERCLASS PER A JÓVENS TALENTS

  • Trio Arbós
  • Dissabte 1 d’agost
  • 10 hores – Capitoli

Últimes notícies

Morales, únic supervivent de l’últim derbi del Llevant a Mestalla

José Luis Morales és l'únic jugador de l'actual Llevant que va participar en l'últim derbi a Mestalla; l'equip torna després de tres temporades en Segona i mai ha guanyat allí. Pepelu podria repetir el dol, ara amb el València.

El València de Corberán només ha guanyat després d’aturades de seleccions a Mestalla

El València arriba al derbi davant el Llevant després d'una aturada amb un patró definit: des de l'arribada de Corberán, només va véncer en estos retorns quan va jugar a Mestalla.

Creu Roja Joventut desplega maletes lúdiques per a xiquets en emergències amb lona, farmaciola, contes i jocs

Els equips de Creu Roja Joventut disposaran de maletes portàtils d'intervenció lúdica per a oferir atenció ràpida a menors en emergències. El recurs s'ha reforçat després de la dana, amb més unitats i distribució per la província.

Innovació sanitària: de l’hospital ‘líquid’ al nas electrònic

Centres tecnològics valencians impulsen projectes que porten la salut més enllà de l'hospital: seguiment remot, detecció de riscos laborals i teràpies immersives.

Els romans van construir obres antiriuades en el sud-est peninsular per a protegir el camp

Un equip de la Universitat d'Alacant ha documentat a Elx i altres punts del sud-est un sistema romà per a laminar riuades i emmagatzemar aigua. La 'superpresa' del Assut de l'Argamassa ha sigut datada en el canvi d'Era i vinculada al Vinalopó.

La vivenda s’encarix un 46% en la Comunitat Valenciana en l’última dècada

El preu mitjà en la Comunitat Valenciana ha passat de 1.140 a 1.672 €/m² en deu anys, mentres Espanya supera els 2.000 €/m² i frega màxims de 2008.

Dos morts i tres ferits en caure un cotxe per un barranc a Benassal (Castelló)

Dos persones han mort i tres han resultat ferides en precipitar-se un cotxe al llit sec d'una rambla a Benassal. El sinistre va ocórrer anit en la CV-166 per causes no confirmades

Un home de 44 anys ha mort després de caure amb el seu parapent en un vessant de Petrer (Alacant)

Un home de 44 anys ha mort este dissabte en caure amb el seu parapent a la muntanya del Palomaret, a Petrer. Els bombers han mobilitzat un helicòpter i un grup de rescat per a accedir a la zona.