El Festival Internacional de Música de Cambra de Godella comença este cap de setmana

 

La 12a edició del Festival Internacional Residències de Música de Cambra de Godella, en la comarca de l’Horta Nord (València), se celebrarà enguany del 24 de juliol al 2 d’agost. La direcció i l’equip del Festival considera que, davant la crisi per la pandèmia del coronavirus, «la música en viu no pot deixar de sonar».

 

Per això, tant l’organització del Festival com l’Ajuntament de Godella garantiran l’estricte compliment de les normes d’higiene i seguretat per a que el públic puga disfrutar «de la bona música i amb bona companyia sense cap preocupació».

 

A demés, este 2020 l’edició girarà al voltant de Beethoven, ja que se celebra el 250 aniversari del seu naixement. El Festival retrà homenatge a «un dels grans compositors de la Història de la Música» i a qui s’ha convertit en «un símbol de la lluita pels drets humans».

 

Les entrades es poden comprar en este enllaç per un preu de 10 euros.

 

Tots els concerts

EL SEPTIMINO

  • Moonwinds & Ensemble del Festival
  • Divendres 24 de juliol
  • 20 hores – Capitoli
  • 23 hores – Vila Eugènica

 

LOUISE vs LUDWIG

  • Ensemble del Festival
  • Diumenge 26 de juliol
  • 20 hores – Capitoli
  • 23 hores – Vila Eugènia

 

DE BEETHOVEN AL FLAMENC

  • Trio Arbós
  • Divendres 31 de juliol
  • 20 hores – Capitoli
  • 23 hores – Vila Eugènia

 

REICHA & BEETHOVEN

  • Komorebi Quintet, Clímacus Ensemble, Trio Virato
  • Dissabte 1 d’agost
  • 20 hores – Capitoli
  • 23 hores – Vila Eugènia

 

SONATA A KREUTZER

  • Leticia Moreno & Juan Carlos Garvayo
  • Diumenge 2 d’agost
  • 20 hores – Capitoli
  • 23 hores – Vila Eugènia

 

Altres activitats

PROJECCIÓ ‘EROICA’

  • Amb col·loqui posterior
  • Dijous 30 de juliol
  • 20 hores – Capitoli
  • 21.30 hores – Tertúlia
  • Moderen: J.A. Vela del Campo & Manuel Muñoz
  • Accés gratuït amb invitació (per a demanar-la, s’ha d’enviar un correu electrònic a produccio@musicacambragodella.es).

 

MASTERCLASS PER A JÓVENS TALENTS

  • Trio Arbós
  • Dissabte 1 d’agost
  • 10 hores – Capitoli

Últimes notícies

L’assassí masclista d’Alacant continua ingressat i sota custòdia policial

L’home detingut per matar la seua dona i una filla i ferir greument una altra a la Cañada del Fenollar continua ingressat a l’hospital de Sant Joan d’Alacant sota custòdia policial, mentres el cas l’investiga l’EMUME de la Guàrdia Civil.

València tanca uns Gay Games històrics i passa el testic a Perth 2030

València ha posat punt final als Gay Games amb un acte a la Fonteta, on ha passat el testic a Perth, seu de l’edició de 2030, després d’una setmana amb més de 10.200 esportistes de 81 països.

Xabi López-Arostegui trenca el seu contracte i deixa el Valencia Basket després de cinc temporades

L’aler basc Xabi López-Arostegui ha acordat amb el Valencia Basket la rescissió del contracte fins a 2027 i se’n va del club després de cinc temporades i 253 partits.

Castelló reforça la seguretat a les platges amb un dron de socorrisme este estiu

Castelló ha activat des de l’1 de juliol un dron de socorrisme per a reforçar la vigilància i accelerar la resposta davant emergències en les platges durant els mesos de màxima afluència.

Mónica Oltra planteja un espai comú neutre a València per a una candidatura que “salve el poble”

Mónica Oltra, que serà ratificada dissabte com a candidata a l’alcaldia de València per a 2027, ha defensat crear un espai comú neutre sobre la base de Compromís per a articular una candidatura ampla que priorise la vida humana i l’accés a una vivenda digna i assequible.

El Sindicat d’Estudiants denuncia que l’edil de Vox Juanma Badenas ha irromput en la seua seu a València

El Sindicat d’Estudiants ha denunciat que el regidor de Vox a València Juanma Badenas ha entrat il·legalment al seu local cedit per l’Ajuntament, ha trencat el pany i ha registrat les instal·lacions. L’organització parla de violació de drets fonamentals i anuncia accions legals i mobilitzacions.

Comença la neteja dels baixos incendiats a València després de desallotjar 90 veïns

L’Ajuntament de València ha reallotjat esta nit una norantena de persones desallotjades per un incendi als baixos d’un edifici del carrer Picayo, mentre este dissabte han començat els treballs de neteja i reparació.

Nit tòrrida a Sagunt amb una mínima de 24,6 graus i pujades generalitzades

La passada matinada s’han registrat novament nits tòrrides a la Comunitat Valenciana, amb Sagunt al capdavant amb 24,6 graus de mínima i avisos per calor extrema a l’interior de la província de València.