17.2 C
València
Divendres, 6 febrer, 2026

El Festival Internacional de Música de Cambra de Godella comença este cap de setmana

 

La 12a edició del Festival Internacional Residències de Música de Cambra de Godella, en la comarca de l’Horta Nord (València), se celebrarà enguany del 24 de juliol al 2 d’agost. La direcció i l’equip del Festival considera que, davant la crisi per la pandèmia del coronavirus, «la música en viu no pot deixar de sonar».

 

Per això, tant l’organització del Festival com l’Ajuntament de Godella garantiran l’estricte compliment de les normes d’higiene i seguretat per a que el públic puga disfrutar «de la bona música i amb bona companyia sense cap preocupació».

 

A demés, este 2020 l’edició girarà al voltant de Beethoven, ja que se celebra el 250 aniversari del seu naixement. El Festival retrà homenatge a «un dels grans compositors de la Història de la Música» i a qui s’ha convertit en «un símbol de la lluita pels drets humans».

 

Les entrades es poden comprar en este enllaç per un preu de 10 euros.

 

Tots els concerts

EL SEPTIMINO

  • Moonwinds & Ensemble del Festival
  • Divendres 24 de juliol
  • 20 hores – Capitoli
  • 23 hores – Vila Eugènica

 

LOUISE vs LUDWIG

  • Ensemble del Festival
  • Diumenge 26 de juliol
  • 20 hores – Capitoli
  • 23 hores – Vila Eugènia

 

DE BEETHOVEN AL FLAMENC

  • Trio Arbós
  • Divendres 31 de juliol
  • 20 hores – Capitoli
  • 23 hores – Vila Eugènia

 

REICHA & BEETHOVEN

  • Komorebi Quintet, Clímacus Ensemble, Trio Virato
  • Dissabte 1 d’agost
  • 20 hores – Capitoli
  • 23 hores – Vila Eugènia

 

SONATA A KREUTZER

  • Leticia Moreno & Juan Carlos Garvayo
  • Diumenge 2 d’agost
  • 20 hores – Capitoli
  • 23 hores – Vila Eugènia

 

Altres activitats

PROJECCIÓ ‘EROICA’

  • Amb col·loqui posterior
  • Dijous 30 de juliol
  • 20 hores – Capitoli
  • 21.30 hores – Tertúlia
  • Moderen: J.A. Vela del Campo & Manuel Muñoz
  • Accés gratuït amb invitació (per a demanar-la, s’ha d’enviar un correu electrònic a produccio@musicacambragodella.es).

 

MASTERCLASS PER A JÓVENS TALENTS

  • Trio Arbós
  • Dissabte 1 d’agost
  • 10 hores – Capitoli

Últimes notícies

El temporal de vent deixa ratxes de 148 km/h a Xodos i deu intervencions a la província de València

L'episodi de vent ha deixat una ratxa màxima de 148 km/h a Xodos i ha motivat deu actuacions de bombers a la província de València. L'avís groc s'ha mantingut en quasi tota la Comunitat Valenciana.

Retards en les línies C1 i C2 de Rodalia València pel vent en la catenària

C1 i C2 de Rodalia València registren retards, detencions i possibles canvis de recorregut per danys en la catenària causats pel vent. El tram Alfafar-València Nord s'ha resolt, però entre La Pobla Llarga i Xàtiva se circula per via única; Metrovalencia opera amb normalitat.

El ponent dispara les màximes i la Comunitat suma sis de les deu més altes d’Espanya

El vent de ponent va elevar les temperatures per damunt de 20 °C en nombrosos punts de la Comunitat Valenciana. La regió va col·locar sis registres entre les deu màximes del país, amb 26,1 °C a Miramar.

Tres detinguts per una onada de robatoris en cotxes per a sostraure balises V-16 a Sant Vicent

Tres hòmens han sigut detinguts per una cadena de robatoris en una sola matinada a Sant Vicent del Raspeig. Buscaven balises V-16, a més de ferramentes i diners.

Aemet ha establit l’avís taronja en el litoral d’Alacant per ones de 4 metres este dissabte

Aemet ha establit per al dissabte un avís taronja en el litoral d'Alacant per ones de 3 a 4 metres i vent del sud-oest de 60-70 km/h. Abans regixen avisos grocs per vent i fenòmens costaners a Alacant, València i Castelló.

L’ex director d’Emergències: es va descartar evacuar per la presa de Forata per a evitar el pànic

L'ex director general d'Emergències ha declarat que el Cecopi va considerar evacuar pel risc en la presa de Forata, però el va descartar per a evitar el pànic. També ha sostingut que l'És-Alert no es va plantejar fins a les 19.00, una versió que xoca amb la de José Miguel Basset.

L’IVAM prorroga fins al 22 de febrer l’exposició de Cristina García Rodero

L'IVAM ha estés la mostra de Cristina García Rodero fins al diumenge 22 de febrer pel gran acolliment del públic. Hi haurà visites guiades i un recital.

Desarticulada una trama d’explotació laboral en obradors de pa: 12 migrants alliberats

La Policia ha desarticulat una xarxa que explotava a migrants en obradors de pa de Palència. Hi ha 12 víctimes alliberades, 5 detinguts i dos locals clausurats.