El Festival Internacional de Música de Cambra de Godella comença este cap de setmana

 

La 12a edició del Festival Internacional Residències de Música de Cambra de Godella, en la comarca de l’Horta Nord (València), se celebrarà enguany del 24 de juliol al 2 d’agost. La direcció i l’equip del Festival considera que, davant la crisi per la pandèmia del coronavirus, «la música en viu no pot deixar de sonar».

 

Per això, tant l’organització del Festival com l’Ajuntament de Godella garantiran l’estricte compliment de les normes d’higiene i seguretat per a que el públic puga disfrutar «de la bona música i amb bona companyia sense cap preocupació».

 

A demés, este 2020 l’edició girarà al voltant de Beethoven, ja que se celebra el 250 aniversari del seu naixement. El Festival retrà homenatge a «un dels grans compositors de la Història de la Música» i a qui s’ha convertit en «un símbol de la lluita pels drets humans».

 

Les entrades es poden comprar en este enllaç per un preu de 10 euros.

 

Tots els concerts

EL SEPTIMINO

  • Moonwinds & Ensemble del Festival
  • Divendres 24 de juliol
  • 20 hores – Capitoli
  • 23 hores – Vila Eugènica

 

LOUISE vs LUDWIG

  • Ensemble del Festival
  • Diumenge 26 de juliol
  • 20 hores – Capitoli
  • 23 hores – Vila Eugènia

 

DE BEETHOVEN AL FLAMENC

  • Trio Arbós
  • Divendres 31 de juliol
  • 20 hores – Capitoli
  • 23 hores – Vila Eugènia

 

REICHA & BEETHOVEN

  • Komorebi Quintet, Clímacus Ensemble, Trio Virato
  • Dissabte 1 d’agost
  • 20 hores – Capitoli
  • 23 hores – Vila Eugènia

 

SONATA A KREUTZER

  • Leticia Moreno & Juan Carlos Garvayo
  • Diumenge 2 d’agost
  • 20 hores – Capitoli
  • 23 hores – Vila Eugènia

 

Altres activitats

PROJECCIÓ ‘EROICA’

  • Amb col·loqui posterior
  • Dijous 30 de juliol
  • 20 hores – Capitoli
  • 21.30 hores – Tertúlia
  • Moderen: J.A. Vela del Campo & Manuel Muñoz
  • Accés gratuït amb invitació (per a demanar-la, s’ha d’enviar un correu electrònic a produccio@musicacambragodella.es).

 

MASTERCLASS PER A JÓVENS TALENTS

  • Trio Arbós
  • Dissabte 1 d’agost
  • 10 hores – Capitoli
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Avís groc a Alacant per pluges que poden superar 100 l/m² en 12 hores

Aemet ha establit l'avís groc per ruixats intensos a l'interior i litoral sud d'Alacant, amb llindars que localment podrien depassar 100 l/m² en 12 hores. També hi ha avís en el litoral nord alacantí i en el sud de València per acumulats menors.

Mor un vianant atropellat en la CV-800 a Xixona

Un vianant ha mort després de ser atropellat en la CV-800, a l'altura del km 25,5 en el terme de Xixona. El succés es va produir a les 19.10 hores d'ahir, segons la DGT.

Troben cadàver sense cames en una planta de reciclatge de Paterna sense indicis de criminalitat

Un cadàver amb les cames amputades ha sigut trobat de matinada en una planta de reciclatge del polígon Font del Pitxer, a Paterna. Les primeres perquisicions han descartat indicis de criminalitat i apunten a una mort accidental o natural.

Sis comunitats en alerta per neu, pluja, vent i temporal amb Andalusia en nivell taronja

Andalusia activa el nivell taronja per nevades a Granada, mentres Balears, Comunitat Valenciana, Castella-la Manxa, Múrcia i Canàries mantenen avisos grocs per pluja, neu, vent i mala mar. S'esperen ruixats forts en l'est i acumulacions de neu en cotes mitjanes i altes.

Investiguen a un motorista per circular a 186 km/h en una via de 90 a Requena

La Guàrdia Civil investiga a un conductor de 35 anys detectat a 186 km/h en la N-330, limitada a 90. Se li atribuïx un delicte contra la seguretat viària.

Pluges fortes este dimarts i descens de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta un dimarts molt nuvolós, amb ruixats que podran ser forts i persistents a Alacant i un descens de les màximes. El dimecres les precipitacions tendiran a remetre des del migdia.

Diego Ventura imposa el seu mestratge a Castelló i tala una orella

Diego Ventura va destacar en la segona d'abonament de la Magdalena amb una actuació de tremp i domini que li va valdre una orella i una ovació. Rui Fernandes i Llija Vicens van marxar de buit davant un tancament noble però amb poca transmissió dels Espartars.

La Fiscalia sosté que Mazón no tenia competències en emergències i que no està provat que donara ordes

La Fiscalia Superior de la Comunitat Valenciana afirma que la llei no atribuïx al president competències directes en protecció civil i que no hi ha proves d'ordes seues durant la dana. El comandament únic corresponia a Interior i només canviaria si apareixen noves evidències.