13.1 C
València
Divendres, 13 febrer, 2026

El Festival Internacional de Música de Cambra de Godella comença este cap de setmana

 

La 12a edició del Festival Internacional Residències de Música de Cambra de Godella, en la comarca de l’Horta Nord (València), se celebrarà enguany del 24 de juliol al 2 d’agost. La direcció i l’equip del Festival considera que, davant la crisi per la pandèmia del coronavirus, «la música en viu no pot deixar de sonar».

 

Per això, tant l’organització del Festival com l’Ajuntament de Godella garantiran l’estricte compliment de les normes d’higiene i seguretat per a que el públic puga disfrutar «de la bona música i amb bona companyia sense cap preocupació».

 

A demés, este 2020 l’edició girarà al voltant de Beethoven, ja que se celebra el 250 aniversari del seu naixement. El Festival retrà homenatge a «un dels grans compositors de la Història de la Música» i a qui s’ha convertit en «un símbol de la lluita pels drets humans».

 

Les entrades es poden comprar en este enllaç per un preu de 10 euros.

 

Tots els concerts

EL SEPTIMINO

  • Moonwinds & Ensemble del Festival
  • Divendres 24 de juliol
  • 20 hores – Capitoli
  • 23 hores – Vila Eugènica

 

LOUISE vs LUDWIG

  • Ensemble del Festival
  • Diumenge 26 de juliol
  • 20 hores – Capitoli
  • 23 hores – Vila Eugènia

 

DE BEETHOVEN AL FLAMENC

  • Trio Arbós
  • Divendres 31 de juliol
  • 20 hores – Capitoli
  • 23 hores – Vila Eugènia

 

REICHA & BEETHOVEN

  • Komorebi Quintet, Clímacus Ensemble, Trio Virato
  • Dissabte 1 d’agost
  • 20 hores – Capitoli
  • 23 hores – Vila Eugènia

 

SONATA A KREUTZER

  • Leticia Moreno & Juan Carlos Garvayo
  • Diumenge 2 d’agost
  • 20 hores – Capitoli
  • 23 hores – Vila Eugènia

 

Altres activitats

PROJECCIÓ ‘EROICA’

  • Amb col·loqui posterior
  • Dijous 30 de juliol
  • 20 hores – Capitoli
  • 21.30 hores – Tertúlia
  • Moderen: J.A. Vela del Campo & Manuel Muñoz
  • Accés gratuït amb invitació (per a demanar-la, s’ha d’enviar un correu electrònic a produccio@musicacambragodella.es).

 

MASTERCLASS PER A JÓVENS TALENTS

  • Trio Arbós
  • Dissabte 1 d’agost
  • 10 hores – Capitoli

Últimes notícies

Més de 140 servicis de bombers per les ratxes de vent en la Comunitat Valenciana

Els bombers han atés més de 140 servicis en la Comunitat Valenciana pel vent, amb ratxes de fins a 60 km/h hui. El dissabte s'esperen pics de 100-120 km/h i ja hi ha mesures preventives.

Dos persones han mort i set han resultat ferides en l’incendi d’una vivenda a Xàbia

Una dona de 71 anys i un home de 42 han mort després de declarar-se un incendi en la segona planta d'un edifici de cinc altures a Xàbia. Unes 40 persones han sigut evacuades mentres s'investiguen les causes.

Vollering s’exhibix a Gandia i recupera el jersei taronja de líder

La campiona d'Europa es va imposar en solitari en l'obertura a Gandia després d'atacar a Barxeta. Defén el títol i arranca líder amb 52 segons.

La consellera de Cultura destaca la creativitat valenciana després de 40 nominacions als Goya 2026

Carmen Ortí ha posat en valor l'empenyiment de l'audiovisual valencià després d'una trobada amb els nominats. La Comunitat suma 40 nominacions i 18 produccions, 11 amb ajudes.

L’Elx busca frenar la seua caiguda davant un Osasuna en ratxa

L'Elx rep a Osasuna este divendres (21.00) amb l'obligació de tallar sis jornades sense guanyar i diverses baixes, davant un rival que suma 10 de 12 punts.

Incendi en un edifici de set plantes a Xàbia: els bombers treballen per a sufocar-ho

Els bombers intenten sufocar un incendi declarat en un edifici de set plantes a Xàbia. S'han evacuat veïns fins a la sexta planta i l'operatiu seguix actiu.

Thomas Partey, acusat de dos nous càrrecs de violació a Londres

Dos nous càrrecs de violació presentats a Londres amplien el cas contra el migcampista del Vila-real: ja suma set per tres dones i una agressió sexual. El jugador es va declarar no culpable de les acusacions inicials i haurà de comparéixer el 13 de març.

Sense rastre de Mariano García Calatayud quatre anys després de la seua detenció a Ucraïna

Quatre anys després de ser detingut per forces russes a Kherson, no hi ha notícies de Mariano García Calatayud. El seu entorn manté la busca i alerta per la seua salut.