Aglomeracions en les principals ciutats espanyoles en les primeres hores de deport a l’aire lliure

Imagen del Paseo Marítimo de Barcelona repleto de deportistas. 2 de mayo de 2020

Una multitud de deportistes han invadit este matí el Passeig Marítim de Barcelona | Twitter

 

Este dissabte, els ciutadans han pogut eixir a passejar i a fer deport per primera volta des de què es va declarar l’estat d’alarma, una cosa que molts esperaven amb ganes. De 6.00 a 10.00 hores era la primera finestra per a practicar exercici i en ciutats com Barcelona o Madrid s’han produït algunes aglomeracions.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Aglomeracions en diferents punts d’Espanya

En Barcelona, a primera hora del matí d’este dissabte, han sigut molts els que han volgut matinar per a eixir als carrers a fer deport o simplement fer una passeig matutí. 

 

La Diagonal, el Passeig Marítim o la Rambla de Poblenou oferien este matí imàtgens d’un ús intensiu de l’espai públic, cosa que han insistit molt a evitar. Alguns practicaven deport en solitari, amb i sense màscara i guants, i uns altres anaven de dos en dos, fins i tot amb gossos i molts altres amb bicicleta o fins i tot en patins.

 

Les xarxes socials ja estan criticant sense parar a totes aquelles persones que han eixit de manera massiva i sense tindre en compte que alguns dels llocs més transitats podrien estar replets de gent, com és cas del Passeig Marítim de Barcelona o en zones com Madrid Río.

 

 

En Madrid s’ha produït pràcticament el mateix que en la capital catalana, com ja era previsible. En zones com Madrid Río s’han produït aglomeracions de corredors que han volgut aprofitar este primer dia d’eixides per a fer deport. Juntament amb el bon temps que ha presentat la capital espanyola, molts han sigut els motius per a eixir a practicar deport al carrer.

 

Primeres intervencions policials

La Policia ha hagut d’intervindre en Madrid per a demanar als deportistes que guarden la distància social i per a prohibir l’accés a alguns parcs, ja que es troben temporalment tancats.

 

En Bilbao, la Policia Municipal finalment ha donat a conéixer este matí que permet practicar el senderisme en la capital biscaïna, després de la «participació responsable de la ciutadania», han indicat en un missatge en Twitter.

 

En Astúries, segons ‘La Nueva España’, s’han produït ja els primers incompliments del desconfinament. Segons este rotatiu, s’han produït quedades entre grups d’amics i algunes aglomeracions. Els surfistes també han pogut disfrutar de les ones de manera legal en diferents punts del nord, al contrari que en Alacant, a on surfistes i banyistes han sigut sancionats per la Policia Local.

 

La Policia de Sant Vicent del Raspeig (Alacant) advertint que només es pot fer deport de forma individual

En Sant Vicent del Raspeig, la Policia ha hagut d’advertir que només es pot fer deport de forma individual | Policia Local de Sant Vicent del Raspeig

 

De moment no cal lamentar cap incident més en les altres províncies, a pesar de què Protecció Civil ha hagut d’advertir en diferents localitats a alguns deportistes que estaven excedint el temps, recordant que l’hora límit són les 10.00 o que han hagut d’indicar que el deport s’ha de fer de manera individual, com en Sant Vicent del Raspeig, en l’Alacantí (Alacant), a on s’han pogut vore ciclistes de dos en dos.

Últimes notícies

Pérez Llorca apel·la a la unitat del PPCV i presenta el partit com el futur de la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca destaca a Elx que la unitat interna és clau per al futur del PPCV i de la Comunitat Valenciana, i carrega contra la gestió del Botànic i del Govern de Pedro Sánchez.

Ràfegues de 80 km/h, llamps i granís en les tormentes del sud de Castelló i nord de València

Tormentes de pas ràpid han afectat esta vesprada el sud de Castelló i el nord de València amb ràfegues de fins a 80 km/h, llamps que estan provocant incendis i granís en diversos municipis.

El Centre del Carme connecta l’herència de Juana Francés amb l’art actual en ‘Memorias del suelo’

El Centre del Carme Cultura Contemporània exhibix fins al 4 d’octubre ‘Memorias del suelo’, una mostra col·lectiva que revisa la influència de Juana Francés en artistes actuals a partir de les morfologies del sòl i les seues problemàtiques ambientals i socials.

Marcos Benavent, el ‘yonqui del dinero’, haurà d’ingressar en presó pel cas Imelsa

La Audiencia Provincial de València ha citat l’exgerent d’Imelsa Marcos Benavent per comunicar-li la fermesa de la seua primera condemna i instar-lo a ingressar en presó pel cas Imelsa.

Caballero defensa amb wasaps la gestió municipal de València durant la DANA i carrega contra Bernabé

El portaveu del govern municipal de València, Juan Carlos Caballero, assegura que els missatges del grup de WhatsApp de l’equip de govern demostren el treball fet durant la DANA i acusa la delegada del Govern, Pilar Bernabé, d’haver estat absent i de criticar injustament els bombers.

Enginyeria Aeronàutica de la UPV aconseguix la nota de tall més alta amb un 13,504

Enginyeria Aeronàutica de la UPV ha registrat la nota de tall més alta de la Comunitat Valenciana amb un 13,504, mentre que Medicina a la UV torna a ser el grau més demanat en primera opció.

Dimitrievski i Cenk s’afegixen a la pretemporada del València CF a Paterna

El porter Stole Dimitrievski i el central Cenk Özkacar s’han incorporat a la primera setmana de pretemporada del València CF a Paterna, amb el tur encara buscant eixida i l’equip preparant la concentració a Girona.

Alicant avançarà les vacacions escolars de Setmana Santa de 2027 fins al Dilluns Sant

Els col·legis i instituts dAlicant han acordat avançar les vacacions de Setmana Santa de 2027 al Dilluns Sant i allargar-les fins al Dimecres de Pasqua, amb tres dies autonòmics permutats i tres jornades locals no lectives en desembre i abril.