Aglomeracions en les principals ciutats espanyoles en les primeres hores de deport a l’aire lliure

Imagen del Paseo Marítimo de Barcelona repleto de deportistas. 2 de mayo de 2020

Una multitud de deportistes han invadit este matí el Passeig Marítim de Barcelona | Twitter

 

Este dissabte, els ciutadans han pogut eixir a passejar i a fer deport per primera volta des de què es va declarar l’estat d’alarma, una cosa que molts esperaven amb ganes. De 6.00 a 10.00 hores era la primera finestra per a practicar exercici i en ciutats com Barcelona o Madrid s’han produït algunes aglomeracions.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Aglomeracions en diferents punts d’Espanya

En Barcelona, a primera hora del matí d’este dissabte, han sigut molts els que han volgut matinar per a eixir als carrers a fer deport o simplement fer una passeig matutí. 

 

La Diagonal, el Passeig Marítim o la Rambla de Poblenou oferien este matí imàtgens d’un ús intensiu de l’espai públic, cosa que han insistit molt a evitar. Alguns practicaven deport en solitari, amb i sense màscara i guants, i uns altres anaven de dos en dos, fins i tot amb gossos i molts altres amb bicicleta o fins i tot en patins.

 

Les xarxes socials ja estan criticant sense parar a totes aquelles persones que han eixit de manera massiva i sense tindre en compte que alguns dels llocs més transitats podrien estar replets de gent, com és cas del Passeig Marítim de Barcelona o en zones com Madrid Río.

 

 

En Madrid s’ha produït pràcticament el mateix que en la capital catalana, com ja era previsible. En zones com Madrid Río s’han produït aglomeracions de corredors que han volgut aprofitar este primer dia d’eixides per a fer deport. Juntament amb el bon temps que ha presentat la capital espanyola, molts han sigut els motius per a eixir a practicar deport al carrer.

 

Primeres intervencions policials

La Policia ha hagut d’intervindre en Madrid per a demanar als deportistes que guarden la distància social i per a prohibir l’accés a alguns parcs, ja que es troben temporalment tancats.

 

En Bilbao, la Policia Municipal finalment ha donat a conéixer este matí que permet practicar el senderisme en la capital biscaïna, després de la «participació responsable de la ciutadania», han indicat en un missatge en Twitter.

 

En Astúries, segons ‘La Nueva España’, s’han produït ja els primers incompliments del desconfinament. Segons este rotatiu, s’han produït quedades entre grups d’amics i algunes aglomeracions. Els surfistes també han pogut disfrutar de les ones de manera legal en diferents punts del nord, al contrari que en Alacant, a on surfistes i banyistes han sigut sancionats per la Policia Local.

 

La Policia de Sant Vicent del Raspeig (Alacant) advertint que només es pot fer deport de forma individual

En Sant Vicent del Raspeig, la Policia ha hagut d’advertir que només es pot fer deport de forma individual | Policia Local de Sant Vicent del Raspeig

 

De moment no cal lamentar cap incident més en les altres províncies, a pesar de què Protecció Civil ha hagut d’advertir en diferents localitats a alguns deportistes que estaven excedint el temps, recordant que l’hora límit són les 10.00 o que han hagut d’indicar que el deport s’ha de fer de manera individual, com en Sant Vicent del Raspeig, en l’Alacantí (Alacant), a on s’han pogut vore ciclistes de dos en dos.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Sis detinguts en desarticular un grup que assaltava joieries amb el mètode del alunizaje

Una operació conjunta de Guàrdia Civil i Mossos d'Esquadra ha desarticulat un grup especialitzat en robatoris amb força en joieries mitjançant alunizajes, amb sis detinguts i danys que ronden el milió d'euros.

Jutgen a Elx a un home acusat d’abús sexual i robatori de 700 euros

Un home se senta en la banqueta a Elx acusat d'abusar sexualment d'una dona i sostraure-li 700 euros després de coincidir en un local nocturn de Torrevieja. La Fiscalia sol·licita per a ell sis anys i deu mesos de presó per delictes d'abús sexual i furt.

El PSPV demana imputar a dos ex alts càrrecs per la filtració de l’àudio de la dana

El PSPV-PSOE sol·licita al Jutjat de Llíria que investigue com imputats a dos ex alts càrrecs de la Generalitat pel seu presumpte paper en la filtració de l'àudio complet d'una crida durant la dana.

La setmana de Pasqua continua en la Comunitat Valenciana amb temps estable i més calor

La setmana de Pasqua avança en la Comunitat Valenciana amb ambient estable, cels poc nuvolosos i temperatures en ascens, amb vents fluixos i mar en general tranquil·la.

L’incendi forestal de Tibi evoluciona de manera favorable amb el suport de mitjans aeris

L'incendi forestal en les faldes de la serra del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, manté una evolució favorable amb huit dotacions terrestres i dos mitjans aeris incorporats a primera hora del matí.

Pedro Martínez valora la remuntada del València Basket davant el Armani Milà i el passe a quarts

Pedro Martínez ressalta el treball coral i la mentalitat del València Basket per a remuntar 14 punts davant el Armani Milà i segellar el passe a quarts de l'Eurolliga.

Montero impulsa al València Basket cap als quarts de l’Eurolliga després de remuntar 14 punts

El València Basket remunta 14 punts davant el Armani Milà, s'assegura els quarts de final de l'Eurolliga i s'aferma en el top 4 amb un partit encés per Jean Montero i Papi Badio.

Gandia acomiada entre aplaudiments i emoció a l’escriptor i poeta Josep Piera

Centenars de persones de l'àmbit cultural, social i polític assistixen en el Palau Ducal de Gandia al comiat cívic de l'escriptor i poeta Josep Piera, fill predilecte de la ciutat.