Anuncios

Aglomeracions en les principals ciutats espanyoles en les primeres hores de deport a l’aire lliure

Imagen del Paseo Marítimo de Barcelona repleto de deportistas. 2 de mayo de 2020

Una multitud de deportistes han invadit este matí el Passeig Marítim de Barcelona | Twitter

 

Este dissabte, els ciutadans han pogut eixir a passejar i a fer deport per primera volta des de què es va declarar l’estat d’alarma, una cosa que molts esperaven amb ganes. De 6.00 a 10.00 hores era la primera finestra per a practicar exercici i en ciutats com Barcelona o Madrid s’han produït algunes aglomeracions.

 

Anuncios

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Aglomeracions en diferents punts d’Espanya

En Barcelona, a primera hora del matí d’este dissabte, han sigut molts els que han volgut matinar per a eixir als carrers a fer deport o simplement fer una passeig matutí. 

 

La Diagonal, el Passeig Marítim o la Rambla de Poblenou oferien este matí imàtgens d’un ús intensiu de l’espai públic, cosa que han insistit molt a evitar. Alguns practicaven deport en solitari, amb i sense màscara i guants, i uns altres anaven de dos en dos, fins i tot amb gossos i molts altres amb bicicleta o fins i tot en patins.

 

Les xarxes socials ja estan criticant sense parar a totes aquelles persones que han eixit de manera massiva i sense tindre en compte que alguns dels llocs més transitats podrien estar replets de gent, com és cas del Passeig Marítim de Barcelona o en zones com Madrid Río.

 

 

En Madrid s’ha produït pràcticament el mateix que en la capital catalana, com ja era previsible. En zones com Madrid Río s’han produït aglomeracions de corredors que han volgut aprofitar este primer dia d’eixides per a fer deport. Juntament amb el bon temps que ha presentat la capital espanyola, molts han sigut els motius per a eixir a practicar deport al carrer.

 

Primeres intervencions policials

La Policia ha hagut d’intervindre en Madrid per a demanar als deportistes que guarden la distància social i per a prohibir l’accés a alguns parcs, ja que es troben temporalment tancats.

 

En Bilbao, la Policia Municipal finalment ha donat a conéixer este matí que permet practicar el senderisme en la capital biscaïna, després de la «participació responsable de la ciutadania», han indicat en un missatge en Twitter.

 

En Astúries, segons ‘La Nueva España’, s’han produït ja els primers incompliments del desconfinament. Segons este rotatiu, s’han produït quedades entre grups d’amics i algunes aglomeracions. Els surfistes també han pogut disfrutar de les ones de manera legal en diferents punts del nord, al contrari que en Alacant, a on surfistes i banyistes han sigut sancionats per la Policia Local.

 

La Policia de Sant Vicent del Raspeig (Alacant) advertint que només es pot fer deport de forma individual

En Sant Vicent del Raspeig, la Policia ha hagut d’advertir que només es pot fer deport de forma individual | Policia Local de Sant Vicent del Raspeig

 

De moment no cal lamentar cap incident més en les altres províncies, a pesar de què Protecció Civil ha hagut d’advertir en diferents localitats a alguns deportistes que estaven excedint el temps, recordant que l’hora límit són les 10.00 o que han hagut d’indicar que el deport s’ha de fer de manera individual, com en Sant Vicent del Raspeig, en l’Alacantí (Alacant), a on s’han pogut vore ciclistes de dos en dos.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El jutge manté l’arxivament del cas per l’incendi de Campanar al no veure indicis nous

El jutge d'Instrucció manté l'arxivament provisional de la causa per l'incendi de Campanar en considerar que l'informe pericial dels afectats no aporta dades noves ni rellevants.

El excomisionado de la dana refusa comparéixer en la comissió de Les Corts

El excomisionado del Govern per a la dana, José María Ángel, rebutja acudir a la comissió d'investigació de Les Corts en considerar que només les Corts Generals poden controlar-li, la qual cosa el PP interpreta com un boicot de l'Executiu.

L’Elx vol assegurar la permanència davant un Alabés al límit

Elx i Esportiu Alabés es juguen bona part del seu futur en Primera en un dol directe en el Martínez Valero, amb els locals prop de la salvació i els vitorians a la vora del descens.

Mazón condiciona el lliurament de les seues crides i missatges a la fallada sobre si és testimoni o investigat

La defensa de Carlos Mazón comunica al jutjat de Catarroja que només aportarà voluntàriament les seues crides i missatges quan l'Audiència de València aclarisca si declara com a testimoni o com investigat en la causa sobre la gestió de la DANA.

Detingut a Santa Pola després d’atropellar a un policia local i fugir amb cotxe

Un conductor va ser detingut a Santa Pola després d'atropellar a un agent de la Policia Local quan este li va donar l'alt per conducció temerària i fugir del lloc. El policia va patir una fractura de cama i va haver de ser hospitalitzat i intervingut quirúrgicament.

Aïllada en un hospital d’Alacant una persona per possible cas de hantavirus vinculat a un creuer

Una persona amb símptomes compatibles amb hantavirus ha sigut ingressada i aïllada en un hospital d'Alacant després d'haver tingut contacte amb la dona morta a Johannesburg. Sanitat seguix també la situació d'una altra persona que va estar en contacte amb la morta i que roman a Sud-àfrica.

Quarantena obligatòria en el Gómez Ulla per als espanyols del creuer amb brot de hantavirus

Els passatgers espanyols del creuer amb brot de hantavirus hauran de guardar quarantena obligatòria a l'Hospital Gómez Ulla de Madrid, amb proves PCR i vigilància activa de símptomes.

El Consell amplia en 7 milions les ajudes al lloguer per a afectats per la dana

El Consell reforça amb 7 milions d'euros les ajudes al lloguer per a les persones les vivendes de les quals van quedar inutilitzades per la dana del 29 d'octubre de 2024 i obri un nou termini de sol·licitud.
Anuncios