Aglomeracions en les principals ciutats espanyoles en les primeres hores de deport a l’aire lliure

Imagen del Paseo Marítimo de Barcelona repleto de deportistas. 2 de mayo de 2020

Una multitud de deportistes han invadit este matí el Passeig Marítim de Barcelona | Twitter

 

Este dissabte, els ciutadans han pogut eixir a passejar i a fer deport per primera volta des de què es va declarar l’estat d’alarma, una cosa que molts esperaven amb ganes. De 6.00 a 10.00 hores era la primera finestra per a practicar exercici i en ciutats com Barcelona o Madrid s’han produït algunes aglomeracions.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Aglomeracions en diferents punts d’Espanya

En Barcelona, a primera hora del matí d’este dissabte, han sigut molts els que han volgut matinar per a eixir als carrers a fer deport o simplement fer una passeig matutí. 

 

La Diagonal, el Passeig Marítim o la Rambla de Poblenou oferien este matí imàtgens d’un ús intensiu de l’espai públic, cosa que han insistit molt a evitar. Alguns practicaven deport en solitari, amb i sense màscara i guants, i uns altres anaven de dos en dos, fins i tot amb gossos i molts altres amb bicicleta o fins i tot en patins.

 

Les xarxes socials ja estan criticant sense parar a totes aquelles persones que han eixit de manera massiva i sense tindre en compte que alguns dels llocs més transitats podrien estar replets de gent, com és cas del Passeig Marítim de Barcelona o en zones com Madrid Río.

 

 

En Madrid s’ha produït pràcticament el mateix que en la capital catalana, com ja era previsible. En zones com Madrid Río s’han produït aglomeracions de corredors que han volgut aprofitar este primer dia d’eixides per a fer deport. Juntament amb el bon temps que ha presentat la capital espanyola, molts han sigut els motius per a eixir a practicar deport al carrer.

 

Primeres intervencions policials

La Policia ha hagut d’intervindre en Madrid per a demanar als deportistes que guarden la distància social i per a prohibir l’accés a alguns parcs, ja que es troben temporalment tancats.

 

En Bilbao, la Policia Municipal finalment ha donat a conéixer este matí que permet practicar el senderisme en la capital biscaïna, després de la «participació responsable de la ciutadania», han indicat en un missatge en Twitter.

 

En Astúries, segons ‘La Nueva España’, s’han produït ja els primers incompliments del desconfinament. Segons este rotatiu, s’han produït quedades entre grups d’amics i algunes aglomeracions. Els surfistes també han pogut disfrutar de les ones de manera legal en diferents punts del nord, al contrari que en Alacant, a on surfistes i banyistes han sigut sancionats per la Policia Local.

 

La Policia de Sant Vicent del Raspeig (Alacant) advertint que només es pot fer deport de forma individual

En Sant Vicent del Raspeig, la Policia ha hagut d’advertir que només es pot fer deport de forma individual | Policia Local de Sant Vicent del Raspeig

 

De moment no cal lamentar cap incident més en les altres províncies, a pesar de què Protecció Civil ha hagut d’advertir en diferents localitats a alguns deportistes que estaven excedint el temps, recordant que l’hora límit són les 10.00 o que han hagut d’indicar que el deport s’ha de fer de manera individual, com en Sant Vicent del Raspeig, en l’Alacantí (Alacant), a on s’han pogut vore ciclistes de dos en dos.

Últimes notícies

El PP reclama millores urgents al tren entre Sagunt i Saragossa

El portaveu d’Infraestructures del GPP en Les Corts, Joserra González de Zárate, acusa el Ministeri de Transportes d’abandonar la Comunitat Valenciana i exigix millores immediates a la connexió ferroviària entre Sagunt i Saragossa.

Detingut a Vall d’Alba per amenaçar dos clients d’un bar amb un ganivet

La Guàrdia Civil ha detingut a Vall d’Alba un home de 44 anys per presumptes amenaces greus amb arma blanca a dos persones en un bar i per resistència greu als agents. El detingut acumulava cinc reclamacions judicials prèvies a la província de Castelló.

Investigat per circular a 219 km/h a l’A7 a Castalla amb límit de 120

La Guàrdia Civil ha enxampat un conductor de 34 anys quan circulava a 219 km/h per l’A7 a Castalla, on el límit era de 120. Ara està investigat per un delicte contra la seguretat viària.

Mirotic reforça el Valencia Basket per a la pròxima temporada

Nikola Mirotic s’incorpora al Valencia Basket per a esta temporada com a ala-pivot de formació local, aportant talent i un nou cup per a l’equip taronja. El montenegrí nacionalitzat espanyol, amb una llarga trajectòria en l’NBA i Eurolliga, arriba després del seu pas pel Mónaco.

Nikola Mirotic jugarà en el Valencia Basket esta temporada

Nikola Mirotic i el Valencia Basket han tancat un acord perquè l’ala-pivot jugue esta temporada amb l’equip taronja, tal com han anunciat en un vídeo a les xarxes socials gravat a l’aeroport de Manises.

La inflació puja en totes les autonomies i la Comunitat Valenciana es manté entre les més baixes

La taxa anual de l’IPC ha pujat al mes d’agost en totes les comunitats autònomes fins a una mitjana del 4,3%, mentre que la Comunitat Valenciana s’ha situat en el 4,1%, entre els increments més moderats.

La inflació a l’agost puja al 4,1 % en la Comunitat Valenciana

L’IPC d’agost s’ha situat en el 4,1 % en la Comunitat Valenciana, dos dècimes per davall de la mitjana estatal del 4,3 %, impulsat per l’encariment dels carburants.

Deting a Paterna dos hores després d’atracar un hostal

La Policia Nacional ha detingut a Paterna un home acusat d’atracar un hostal, només dos hores després del robatori, gràcies a una telefonada prèvia al 091 que va permetre relacionar-lo amb una discussió familiar.