Ajornat a octubre el Festival SanSan de Benicàssim

SanSan Festival

Imatge d’arxiu del Festival SanSan | SanSan Festival

 

La direcció del festival SanSan ha anunciat que, «per responsabilitat social i davant l’actual pandèmia declarada pel Covid-19», la pròxima edició, prevista per al mes d’abril, es trasllada a una nova data: 9, 10 i 11 d’octubre en Benicàssim, en la comarca de la Plana Alta (Castelló).

 

L’organització explica, en un comunicat, que prenen «la complicada decisió després d’analitzar detalladament la situació, tenint en compte les recomanacions de les autoritats sanitàries i amb l’objectiu de garantir la seguretat de públic, artistes i professionals vinculats a l’acte».

 

L’organització detalla que totes les entrades actuals seran vàlides per a la nova data i aniran informant de totes les novetats en la seua pàgina web i xarxes. Per a qualsevol dubte posen a disposició el mail sac@sansanfestival.com. «De moment, ens quedem en casa, però ens veiem en #SanSan2020 a on vos oferirem la millor proposta musical en un entorn de sol i platja únic», asseguren al seu públic.

Últimes notícies

Compromís porta a Fiscalia una possible filtració d’informació privilegiada a un diputat de Vox

Compromís ha presentat una denúncia davant la Inspecció de la Fiscalia per una possible filtració d’informació confidencial de la fiscal de Nules al síndic adjunt de Vox en Les Corts.

Un any i quatre mesos de presó per mossegar en la cella i les galtes a la seua exparella a Dénia

L’Audiència d’Alacant ha condemnat un home a un any i quatre mesos de presó i sis anys de tractament ambulatori per amenaçar de mort i mossegar en la cara la seua exparella a Dénia el 2021.

Un ampli dispositiu de 900 agents garantirà la seguretat del FIB a Benicàssim

La Guàrdia Civil ha organitzat un dispositiu de 900 efectius per al FIB, amb unitats especialitzades i controls de trànsit reforçats fins diumenge al migdia.

Vuit alcaldes i l’exalcaldessa de Paiporta hauran de declarar per la dana el mes d’octubre

El jutjat que investiga la gestió de la dana ha citat per a octubre vuit alcaldes de municipis afectats i l’exalcaldessa de Paiporta com a testimonis, dins d’una causa on també s’analitzen comunicacions oficials i missatges de WhatsApp.

València activa una nova agència municipal de lloguer amb preus un 20 % més baixos

L’Ajuntament de València posa en marxa una agència municipal de lloguer que garanteix el cobrament a propietaris, ofereix contractes de set anys i rebaixa els preus un 20 % respecte al mercat, enmig de les crítiques de l’oposició.

Identifiquen tres persones quan intentaven robar entre les restes de l’edifici ensorrat de Benetússer

La Policia Local de Benetússer ha identificat tres persones que pretenien robar entre els enderrocs de l’edifici col·lapsat i l’Ajuntament reforça la seguretat de la zona amb més tanques i possible vigilància privada.

Més de 16 milions en ajudes per a impulsar la pesca i l’aqüicultura sostenibles a la Comunitat

La Generalitat ha anunciat més de 16 milions d’euros en ajudes fins a 2029 per a fomentar la pesca i l’aqüicultura sostenibles i finançar campanyes de promoció dels productes pesquers i aqüícoles valencians.

Els agricultors valencians perden 18 milions en una campanya nefasta de ceba i creïlla

AVA-Asaja calcula 18 milions d’euros en pèrdues per als productors valencians de ceba i creïlla en una campanya que qualifica de desastrosa, marcada per preus per sota de costos i major importació.