10 C
València
Divendres, 2 gener, 2026

Ajornat a octubre el Festival SanSan de Benicàssim

SanSan Festival

Imatge d’arxiu del Festival SanSan | SanSan Festival

 

La direcció del festival SanSan ha anunciat que, «per responsabilitat social i davant l’actual pandèmia declarada pel Covid-19», la pròxima edició, prevista per al mes d’abril, es trasllada a una nova data: 9, 10 i 11 d’octubre en Benicàssim, en la comarca de la Plana Alta (Castelló).

 

L’organització explica, en un comunicat, que prenen «la complicada decisió després d’analitzar detalladament la situació, tenint en compte les recomanacions de les autoritats sanitàries i amb l’objectiu de garantir la seguretat de públic, artistes i professionals vinculats a l’acte».

 

L’organització detalla que totes les entrades actuals seran vàlides per a la nova data i aniran informant de totes les novetats en la seua pàgina web i xarxes. Per a qualsevol dubte posen a disposició el mail sac@sansanfestival.com. «De moment, ens quedem en casa, però ens veiem en #SanSan2020 a on vos oferirem la millor proposta musical en un entorn de sol i platja únic», asseguren al seu públic.

Últimes notícies

De les ‘pràctiques ficus’ als simuladors: així es formen els futurs mèdics

La massificació en Medicina impulsa la simulació clínica per a evitar les 'pràctiques ficus'. Les universitats ajusten rotacions i convenis per a garantir aprenentatge real.

La Policia d’Indonèsia investiga possible negligència en el naufragi d’un vaixell amb espanyols

La Policia d'Indonèsia ha obert una investigació per possible negligència després del naufragi d'un vaixell turístic amb espanyols. Una menor va morir i tres seguixen desapareguts.

De les ‘pràctiques ficus’ als simuladors: així es formen els futurs mèdics

Les pràctiques clíniques s'han tornat més planificades i rotatòries, però la massificació impulsa la simulació amb maniquins i centres especialitzats. Les diferències entre models públic i privat marquen el ritme de l'aprenentatge.

Cap de setmana de pluges a València i Alacant i cota de neu en descens a Castelló

El primer cap de setmana de 2026 arriba amb ruixats localment forts en el sud de València i nord d'Alacant i amb la cota de neu en descens a l'interior nord de Castelló.

Octava jornada de busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

La busca dels tres espanyols desapareguts després del naufragi del KM Putri Sakinah va entrar en la seua octava jornada amb quatre sonares i una àrea més delimitada. La Policia manté oberta una investigació per a esclarir responsabilitats.

Presó provisional per al detingut per l’incendi de Crevillent en el qual va morir una jove

Un jutjat ha acordat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al sospitós de l'incendi d'un edifici a Crevillent. La causa està oberta per incendi, assassinat i lesions.

Mor Enric Mestre als 89 anys, referent de la ceràmica contemporània

L'Ajuntament d'Alboraia va anunciar la defunció del ceramista als 89 anys. La seua obra geomètrica va deixar empremta en espais públics del municipi i la seua última aparició va ser al novembre amb un premi a l'excel·lència.

Un incendi en un edifici de Paiporta deixa 11 ferits, cinc traslladats a l’hospital

Onze persones d'entre 3 i 79 anys han sigut ateses després d'un incendi en un edifici del carrer l'Horta. Cinc han sigut traslladades, quatre per fum i una per cremades.