Anuncios

L’Ajuntament de Godella millora les seues instal·lacions deportives municipals durant les últimes setmanes

 

L’Ajuntament de Godella, en la comarca de l’Horta Nord (València), a través de la Regidoria de Deports, ha fet millores en les seues instal·lacions deportives municipals durant estes setmanes en les que els usuaris no poden fer ús d’elles amb motiu de les restriccions imposades per a controlar l’avanç de la COVID-19. De la mateixa manera, s’han aprofitat també les vacacions nadalenques per a desenvolupar estes accions que permetran una millor experiència a l’usuari quan es tornen a obrir al públic.

 

L’àrea dirigida per Fernando Oliveros ha renovat la gespa de la pista de tennis i d’una de les pistes de pàdel, també ha fet una nova solera en la pista de frontennis i s’ha repintat tot el frontó.

Anuncios

 

Fernando Oliveros, regidor de Deports, ha expressat el seu desig de tornar prompte a les instal·lacions deportives perquè significarà que l’impacte de la COVID-19 s’ha reduït en Godella.

 

«Hem aprofitat estos dies de tancament obligat per la pandèmia per a millorar algunes de les nostres instal·lacions com la pista de tennis, pàdel i frontó. Esperem tornar prompte a disfrutar de tots estos recintes deportius municipals que han patit millores en les últimes setmanes», ha explicat Oliveros.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Govern assigna 1.300 milions a la Comunitat Valenciana per la dana de 2024 i reforça el finançament autonòmic

L'Executiu aprova 1.300 milions per a la Comunitat Valenciana i 394 milions per a Extremadura per emergències meteorològiques, dins d'un paquet de 12.307 milions per a 2026.

Una startup valenciana d’IA mèdica entra en l’exclusiu programa novaiorqués NYC AI Landing Pad

L'empresa valenciana Quibim, especialitzada en intel·ligència artificial aplicada a la imatge mèdica, ha sigut seleccionada com a única firma espanyola en el programa estratègic d'IA NYC AI International Landing Pad de Nova York.

València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el supera per una dècima

Les màximes es disparen en la Comunitat Valenciana, on València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el depassa amb 27,2, entre els valors més alts d'Espanya.

Educació demana als sindicats suspendre la vaga per a reprendre la negociació

La Conselleria d'Educació reclama als sindicats docents que paren la vaga indefinida i tornen a la taula de negociació, defenent que el diàleg és més eficaç sense pressió en els centres.

La Fiscalia recolza que s’investigue de manera indirecta a Mazón per la gestió de la dana

La Fiscalia Provincial de València recolza que el jutjat de Catarroja practique diligències que puguen aportar dades sobre l'actuació de Carlos Mazón en la gestió de la dana, malgrat la seua condició d'aforat.

Pérez Llorca respecta la vaga docent però s’alinea amb l’alumnat que es juga la EBAU

Pérez Llorca diu respectar la vaga indefinida del professorat, però subratlla que la seua prioritat són els quasi 32.000 alumnes de 2n de Batxillerat que es juguen la EBAU en poques setmanes.

El Festival de Cinema d’Alacant celebra els 40 anys de Matador amb una passada especial en 4K

El Festival Internacional de Cinema d'Alacant celebrarà el 40 aniversari de Matador amb una projecció especial en versió remasteritzada en 4K en el teatre Arniches.

El València Basket s’agarra al factor Roig Arena en un quint partit decisiu davant Panathinaikos

El València Basket es juga en el Roig Arena el passe a la seua primera Final Four de l'Eurolliga en un quint partit marcat pel clar domini històric dels equips locals, però amb el recent avís de les sorpreses de 2024.
Anuncios