L’Ajuntament de Godella millora les seues instal·lacions deportives municipals durant les últimes setmanes

 

L’Ajuntament de Godella, en la comarca de l’Horta Nord (València), a través de la Regidoria de Deports, ha fet millores en les seues instal·lacions deportives municipals durant estes setmanes en les que els usuaris no poden fer ús d’elles amb motiu de les restriccions imposades per a controlar l’avanç de la COVID-19. De la mateixa manera, s’han aprofitat també les vacacions nadalenques per a desenvolupar estes accions que permetran una millor experiència a l’usuari quan es tornen a obrir al públic.

 

L’àrea dirigida per Fernando Oliveros ha renovat la gespa de la pista de tennis i d’una de les pistes de pàdel, també ha fet una nova solera en la pista de frontennis i s’ha repintat tot el frontó.

 

Fernando Oliveros, regidor de Deports, ha expressat el seu desig de tornar prompte a les instal·lacions deportives perquè significarà que l’impacte de la COVID-19 s’ha reduït en Godella.

 

«Hem aprofitat estos dies de tancament obligat per la pandèmia per a millorar algunes de les nostres instal·lacions com la pista de tennis, pàdel i frontó. Esperem tornar prompte a disfrutar de tots estos recintes deportius municipals que han patit millores en les últimes setmanes», ha explicat Oliveros.

Últimes notícies

Un estudi a Alacant revela que el tàlem dona forma als circuits visuals en el cervell en creixement

Una investigació de l'Institut de Neurociències CSIC-UMH mostra en ratolins que l'activitat pròpia del tàlem és decisiva per a organitzar els circuits visuals durant el desenvolupament.

El nou coet Miura 9 de PLD Space impulsarà Espanya a la vanguarda espacial

Pedro Sánchez ha visitat la fàbrica il·licitana de PLD Space i ha assegurat que el futur coet Miura 9 col·locarà Espanya a la vanguarda de la indústria espacial europea i mundial. L’empresa, amb més de 550 treballadors, ha aconseguit també un contracte clau de l’ESA per al projecte Miura 5.

Compromís i PSPV reclamen una alternativa per a les 800 persones del vell circuit de F1

Compromís i PSPV han demanat que es paralitze el PAI de l’antic circuit de Fórmula 1 de València fins que les 800 persones que hi viuen tinguen una alternativa social digna i amb garanties judicials.

Detinguts uns pares a València per emportar-se la seua bebé tutelada de l’hospital

La Policia Nacional ha detingut a València uns pares i l’avi de una bebé acabada de nàixer per emportar-se-la de l’hospital, malgrat que la menuda anava a quedar tutelada per la Conselleria de Serveis Socials.

València emprendrà accions legals pels responsables de l’incendi d’El Saler

L’Ajuntament de València acordarà este divendres iniciar accions judicials pels possibles responsables de l’incendi forestal d’El Saler i la seua alcaldessa reclama endurir les penes als piròmans a nivell estatal.

Les noves empreses en la Comunitat Valenciana creixen un 14,9 % al juliol i arriben a 1.549

La Comunitat Valenciana ha registrat al juliol 1.549 noves societats mercantils, un increment anual del 14,9 %, el tercer més alt d’Espanya, mentres les dissolucions han arribat a 139.

Els viatgers del transport urbà pugen un 3 % en la Comunitat Valenciana al juliol

El transport urbà per autobús i metro en la Comunitat Valenciana ha crescut un 3 % al juliol, fins als 16,9 milions de viatgers, segons l’INE. A Espanya, el transport públic també augmenta, tot i la caiguda del ferrocarril de llarga distància.

Detingut a Torrevella un fugititu reclamat per homicidi a Alemanya

La Guàrdia Civil ha detingut en una urbanització de Torrevella un home de 43 anys, de nacionalitat romanesa, reclamat a Alemanya per un possible homicidi i amb ordres judicials pendents a Espanya.