L’Ajuntament de Godella millora les seues instal·lacions deportives municipals durant les últimes setmanes

 

L’Ajuntament de Godella, en la comarca de l’Horta Nord (València), a través de la Regidoria de Deports, ha fet millores en les seues instal·lacions deportives municipals durant estes setmanes en les que els usuaris no poden fer ús d’elles amb motiu de les restriccions imposades per a controlar l’avanç de la COVID-19. De la mateixa manera, s’han aprofitat també les vacacions nadalenques per a desenvolupar estes accions que permetran una millor experiència a l’usuari quan es tornen a obrir al públic.

 

L’àrea dirigida per Fernando Oliveros ha renovat la gespa de la pista de tennis i d’una de les pistes de pàdel, també ha fet una nova solera en la pista de frontennis i s’ha repintat tot el frontó.

 

Fernando Oliveros, regidor de Deports, ha expressat el seu desig de tornar prompte a les instal·lacions deportives perquè significarà que l’impacte de la COVID-19 s’ha reduït en Godella.

 

«Hem aprofitat estos dies de tancament obligat per la pandèmia per a millorar algunes de les nostres instal·lacions com la pista de tennis, pàdel i frontó. Esperem tornar prompte a disfrutar de tots estos recintes deportius municipals que han patit millores en les últimes setmanes», ha explicat Oliveros.

Últimes notícies

Temperatures molt altes hui en l’interior i el prelitoral de València i el sud d’Alacant

Hui dimarts l’oratge a la Comunitat Valenciana serà estable, amb cel poc nuvolós o ras i pols en suspensió, però amb temperatures molt altes sobretot en l’interior i prelitoral de València i el sud d’Alacant.

Greus cogides als banderillers Fernando Sánchez i Andrés Revuelta a la Fira de Fogueres d’Alacant

Els banderillers de la quadrilla de Tomás Rufo, Fernando Sánchez i Andrés Revuelta, han sigut cogits pel sisé bou de la quarta de abonament de la Fira de Fogueres d’Alacant, durant el terç de banderilles.

Sis orelles i porta gran a Alacant per a Borja Jiménez, De Miranda i Tomás Rufo

Borja Jiménez, David de Miranda i Tomás Rufo han eixit a muscles a la quarta de la Feria de Hogueras d'Alacant amb sis orelles en una corrida de Victoriano del Río noble però desraçada i amb diversos sustos per als toreros de plata.

Caràcter i talent donen avantatge al València Basket en la final de la Liga Endesa

El València Basket ha guanyat el tercer partit de la final de la Liga Endesa al Palau Blaugrana (80-88) i s’ha posat 2-1 davant el Barça, en una victòria que Pedro Martínez atribuïx al caràcter i al talent del vestidor.

El Valencia Basket colpeja el Barça al Palau i acarona el títol de la Lliga Endesa

El Valencia Basket, liderat per un brillant Jean Montero amb 29 punts, ha derrotat el Barça per 80-88 al tercer partit de la final de la Lliga Endesa al Palau Blaugrana i es posa 2-1 en l’eliminatòria, a una sola victòria del títol.

Diverses persones, també menors, ateses després d’un greu incendi en una vivenda d’Aldaia

Un incendi declarat de matinada en un dúplex d’un edifici d’Aldaia ha obligat a rescatar diversos veïns, alguns menors, que han hagut de ser atesos pels servicis sanitaris.

L’exdirector d’Emergències de la Generalitat es desmarca de la gestió de la dana mortal

Alberto Javier Martín Moratilla assegura al Congrés que el dia de la dana amb 230 morts no tenia competències operatives i defensa que va fer tot el que va poder amb els mitjans disponibles.

Castelló obri una nova ruta xàrter amb l’arribada de turistes d’Eslovàquia

L’aeroport de Castelló ha estrenat una operativa xàrter que connecta amb Bratislava durant quinze setmanes i que pot portar fins a 2.700 turistes eslovacs, mentre prepara una altra programació per a rebre 11.000 visitants austríacs entre 2027 i 2028.