L’Ajuntament de Godella millora les seues instal·lacions deportives municipals durant les últimes setmanes

 

L’Ajuntament de Godella, en la comarca de l’Horta Nord (València), a través de la Regidoria de Deports, ha fet millores en les seues instal·lacions deportives municipals durant estes setmanes en les que els usuaris no poden fer ús d’elles amb motiu de les restriccions imposades per a controlar l’avanç de la COVID-19. De la mateixa manera, s’han aprofitat també les vacacions nadalenques per a desenvolupar estes accions que permetran una millor experiència a l’usuari quan es tornen a obrir al públic.

 

L’àrea dirigida per Fernando Oliveros ha renovat la gespa de la pista de tennis i d’una de les pistes de pàdel, també ha fet una nova solera en la pista de frontennis i s’ha repintat tot el frontó.

 

Fernando Oliveros, regidor de Deports, ha expressat el seu desig de tornar prompte a les instal·lacions deportives perquè significarà que l’impacte de la COVID-19 s’ha reduït en Godella.

 

«Hem aprofitat estos dies de tancament obligat per la pandèmia per a millorar algunes de les nostres instal·lacions com la pista de tennis, pàdel i frontó. Esperem tornar prompte a disfrutar de tots estos recintes deportius municipals que han patit millores en les últimes setmanes», ha explicat Oliveros.

Últimes notícies

Alerta taronja per pluges fortes a l’interior de Castelló i València este dissabte

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat per a dissabte l’alerta taronja per pluges i tronades a l’interior nord de Castelló i per pluges a l’interior nord de València, a més de diverses alertes grogues per pluja, tronades i temperatures altes al litoral.

Foios estrena un gran mural en homenatge a Ferran Torres al poliesportiu municipal

Foios ha estrenat un mural gegant al poliesportiu municipal dedicat a Ferran Torres, autor del gol que va donar a Espanya el seu segon Mundial. L’Ajuntament també ha iniciat els tràmits per nomenar-lo Fill Predilecte.

El PSPV acusa el Consell de encarir de nou la vivenda protegida i fer-la inassolible

El PSPV-PSOE ha acusat el Consell del PP d’haver encarit de nou el mòdul de vivenda protegida a la Comunitat Valenciana fins als 2.568 euros per metre quadrat, fet que, segons el partit, la fa cada vegada més inassolible per a famílies, jóvens i classes mitjanes. Els socialistes critiquen també l’oportunitat de la publicació en ple període vacacional i reclamen al president Juanfran Pérez Llorca que revertisca l’augment i revise la seua política d’habitatge.

Així funcionarà la nova política d’entrades del Levante al Ciutat de València

El Levante ha estrenat una política d’entrades amb preus dinàmics i avantatges per als aficionats amb Carnet Simpatizante, així com descomptes per als abonats. El club també incentiva que els socis alliberen el seient quan no puguen acudir.

Polònia serà el país convidat al València Design Fest 2026 amb una gran mostra artesanal

València Design Fest tornarà del 10 de setembre al 15 d’octubre de 2026 amb Polònia com a país convidat i una extensa programació centrada en l’artesania contemporània, el disseny i l’intercanvi professional.

Els zoològics ibèrics detecten canvis en el comportament animal durant l’eclipsi solar

Diversos parcs zoològics d’Espanya i Portugal han registrat canvis en la conducta d’elefants, monos, aus i cérvols durant l’eclipsi solar, amb reagrupaments, fugides i vocalitzacions inusuals. Els centres han participat en un projecte coordinat per a estudiar la resposta dels animals a la baixada de llum.

147 atencions oftalmològiques en la Comunitat Valenciana després de l’eclipsi solar

Els centres de salut i hospitals de la Comunitat Valenciana han atés 147 persones per molèsties oculars relacionades amb l’eclipsi solar, cap d’elles amb necessitat d’ingrés.

Quaranta atesos durant la Nit de l’Albà d’Elx, amb dues ferides greus

La Nit de l'Albà d'Elx ha deixat 40 persones ateses, majoritàriament per lesions lleus, encara que dues menors han patit danys més greus per cremades i impacte de canyes.