L’Ajuntament obri el termini per a presentar les fotos al concurs ‘Coneix Godella’

 

Ja està obert el termini perquè la ciutadania present les instantànies per al concurs fotogràfic ‘Coneix Godella’, convocat per la Regidoria de Cultura de l’Ajuntament de Godella, en la comarca de l’Horta Nord (València). Els interessats podran presentar els seus treballs fins a les 00.00 hores del pròxim 20 de novembre.

 

Tatiana Prades, regidora de Cultura, ha recordat la importància d’este certamen, ja que de les millors imàtgens es crea el calendari del pròxim any 2021: «Les fotografies de la gent transmeten el nostre patrimoni, en un format molt especial per a tots perquè ens acompanya al llarg de l’any».

 

Qualsevol persona pot presentar-se a ‘Coneix Godella’, ja que compta amb dos categories segons les edats. Pel que fa a la Categoria A, esta serà per a persones majors de 16 anys, mentres que en la Categoria B podran participar persones fins als 16 anys. En este enllaç pots consultar totes les bases.

 

Els interessats a participar en les diferents categories podran fer-ho presentant les fotografies de la següent forma:

  • A través de la seu electrònica i amb certificat digital
  • A través de la seu electrònica sense certificat digital i signant quan ho obtinguen
  • A través del correu electrònic i signar de forma presencial (signatura biomètrica) en l’Oficina d’Atenció al Ciutadà. No serà necessari sol·licitar cita.
  • A través del correu certificat

Últimes notícies

Tercer dia d’incendi a la Vall d’Uixó amb 6.500 hectàrees calcinades i 80.000 persones afectades

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó enceta el tercer dia actiu amb 6.500 hectàrees calcinades, 16.000 persones evacuades i 64.000 confinades a tres municipis.

València activa el protocol per contaminació per pols sahariana i fum dels incendis

L'Ajuntament de València ha activat el protocol de contaminació tipus 1 per l'entrada de pols sahariana i fum dels incendis pròxims, i recomana limitar l'activitat física a l'aire lliure als col·lectius més vulnerables.

Morant reclama un pact d’Estat per frenar els grans incendis forestals

La ministra Diana Morant defensa a València un pacte d’Estat contra l’emergència climàtica arran dels grans incendis, entre ells el de la Vall d’Uixó, amb 6.500 hectàrees cremades i 16.000 persones evacuades.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 6.500 hectàrees però ja dona opcions d’estabilització

L’incendi declarat dissabte a la Vall d’Uixó ha cremat més de 6.500 hectàrees i té un perímetre de 48 quilòmetres, però la direcció de l’extinció veu factible estabilitzar-lo prompte. Les 16.000 persones desallotjades continuaran fora de casa, almenys, fins a la mitjanit de dilluns, i es manté el confinament de la Vall d’Uixó, Betxí i Onda.

Confinen Onda pel fum de l’incendi de la Vall d’Uixó

El Centre de Coordinació d’Emergències ha ordenat confinar Onda per l’afectació del fum de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que crema sense control i ja ha obligat a desallotjar més de 16.000 persones.

Pedro Sánchez visitarà dilluns la zona cremada per l’incendi de la Vall d’Uixó

Pedro Sánchez ha anunciat que viatjarà este dilluns a la Vall d’Uixó per vore sobre el terreny els danys de l’incendi, que ha cremat més de 4.300 hectàrees i ha forçat el desallotjament de més de 16.000 persones.

Evacuen Azuébar i Almedíjar per l’incendi descontrolat de la Vall d’Uixó

Emergències ha ordenat desallotjar Azuébar i Almedíjar, amb uns 600 habitants, per l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que continua sense control i ja ha obligat a evacuar més de 16.000 persones.

El València viatja a Regne Unit per a la segona concentració de pretemporada

El València CF viatjarà dilluns a Regne Unit per completar una segona concentració de pretemporada a St. George's Park, amb dos amistosos programats davant Derby County i Stoke City.