L’Ajuntament obri el termini per a presentar les fotos al concurs ‘Coneix Godella’

 

Ja està obert el termini perquè la ciutadania present les instantànies per al concurs fotogràfic ‘Coneix Godella’, convocat per la Regidoria de Cultura de l’Ajuntament de Godella, en la comarca de l’Horta Nord (València). Els interessats podran presentar els seus treballs fins a les 00.00 hores del pròxim 20 de novembre.

 

Tatiana Prades, regidora de Cultura, ha recordat la importància d’este certamen, ja que de les millors imàtgens es crea el calendari del pròxim any 2021: «Les fotografies de la gent transmeten el nostre patrimoni, en un format molt especial per a tots perquè ens acompanya al llarg de l’any».

 

Qualsevol persona pot presentar-se a ‘Coneix Godella’, ja que compta amb dos categories segons les edats. Pel que fa a la Categoria A, esta serà per a persones majors de 16 anys, mentres que en la Categoria B podran participar persones fins als 16 anys. En este enllaç pots consultar totes les bases.

 

Els interessats a participar en les diferents categories podran fer-ho presentant les fotografies de la següent forma:

  • A través de la seu electrònica i amb certificat digital
  • A través de la seu electrònica sense certificat digital i signant quan ho obtinguen
  • A través del correu electrònic i signar de forma presencial (signatura biomètrica) en l’Oficina d’Atenció al Ciutadà. No serà necessari sol·licitar cita.
  • A través del correu certificat

Últimes notícies

El Villarreal es juga una nova oportunitat a Màlaga per reaccionar

Íñigo Pérez admet el mal inici del Villarreal en LALIGA i la Champions i assenyala el duel de dijous a La Rosaleda com una oportunitat clau per començar a revertir la situació, sobretot en l’aspecte mental.

Màlaga i Vila-real busquen la primera victòria en un duel marcat per les urgències

Màlaga i Vila-real arriben al duel de La Rosaleda sense conéixer encara la victòria en LALIGA EA Sports i amb problemes defensius evidents als dos equips.

València tanca parcs i suspén activitats per l’alerta taronja per pluges

L’Ajuntament de València ha activat des de les 14.00 hores un dispositiu especial per l’alerta taronja per pluges, amb el tancament de parcs, jardins i cementeris i la suspensió d’activitats a l’aire lliure i en centres educatius.

La Comunitat Valenciana reclama mesures urgents per a frenar l’arròs importat de Myanmar

El conseller Miguel Barrachina ha anunciat que exigirà a Luis Planas l’activació de clàusules de salvaguarda davant les importacions massives d’arròs de Myanmar, que assegura que deixen els arrossars valencians sense collita i venen a la meitat de preu.

La Comissió de la dana al Senat citarà Hugo Morán i nous testimonis clau

La Comissió de la dana de València al Senat ha acordat noves compareixences per als dies 21 i 28, amb la citació d’Hugo Morán, responsables hidrològics i càrrecs vinculats a la gestió de la tragèdia del 29 d’octubre de 2024.

Una dona de 47 anys, en presó per apunyalar mortalment un home a Requena

La Guàrdia Civil ha detingut una dona de 47 anys per la mort a ganivetades d’un home de 51 anys a Requena. El jutjat ha acordat el seu ingrés en presó preventiva mentre continua la investigació.

Consum arriba al 50% del seu pla d’expansió amb una nova tenda a Viladecans

Consum ha arribat al 50% del seu pla d’expansió de 2026 amb la inauguració, este dijous, d’un nou supermercat a Viladecans, el novè obert enguany. La cooperativa valenciana preveu sumar encara nou establiments més abans que acabe l’any, amb noves tendes a la Comunitat Valenciana, Catalunya i Andalusia.

Acció Ecologista-Agró afirma que la majoria d’incendis forestals es podrien evitar

Acció Ecologista-Agró assegura que la major part dels incendis forestals d’este estiu a la Comunitat Valenciana són evitables i reclama a la Generalitat una estratègia potent contra les causes humanes.