L’Ajuntament obri el termini per a presentar les fotos al concurs ‘Coneix Godella’

 

Ja està obert el termini perquè la ciutadania present les instantànies per al concurs fotogràfic ‘Coneix Godella’, convocat per la Regidoria de Cultura de l’Ajuntament de Godella, en la comarca de l’Horta Nord (València). Els interessats podran presentar els seus treballs fins a les 00.00 hores del pròxim 20 de novembre.

 

Tatiana Prades, regidora de Cultura, ha recordat la importància d’este certamen, ja que de les millors imàtgens es crea el calendari del pròxim any 2021: «Les fotografies de la gent transmeten el nostre patrimoni, en un format molt especial per a tots perquè ens acompanya al llarg de l’any».

 

Qualsevol persona pot presentar-se a ‘Coneix Godella’, ja que compta amb dos categories segons les edats. Pel que fa a la Categoria A, esta serà per a persones majors de 16 anys, mentres que en la Categoria B podran participar persones fins als 16 anys. En este enllaç pots consultar totes les bases.

 

Els interessats a participar en les diferents categories podran fer-ho presentant les fotografies de la següent forma:

  • A través de la seu electrònica i amb certificat digital
  • A través de la seu electrònica sense certificat digital i signant quan ho obtinguen
  • A través del correu electrònic i signar de forma presencial (signatura biomètrica) en l’Oficina d’Atenció al Ciutadà. No serà necessari sol·licitar cita.
  • A través del correu certificat

Últimes notícies

Bordalás seguirà al Getafe fins a 2028 després de renovar per dos temporades

José Bordalás ha renovat amb el Getafe per dos temporades i continuarà fins a juny de 2028, després de dues setmanes de negociacions.

Jorge Bellver oferix el seu càrrec al president de la Generalitat després de ser imputat pel cas Azud

El director general de Transparència, Jorge Bellver, ha posat el seu càrrec a disposició del president de la Generalitat després que l’Audiència Provincial de Valencia haja confirmat la seua imputació en el cas Azud. També ha demanat la suspensió temporal de la seua militància en el PP de la Comunitat Valenciana.

Diego López passa per quiròfan a Madrid pel trencament del lligament del genoll dret

L’extrem del Valencia Diego López ha sigut operat a Madrid del trencament del lligament creuat anterior del genoll dret i romandrà en observació abans de rebre l’alta hospitalària.

El president del Castelló promet que l’equip tornarà encara més fort després del colp de l’ascens

El president del CD Castellón, Haralabos Voulgaris, llança un missatge d’ànim després de quedar-se a les portes de l’ascens davant l’Almería i reivindica el creixement del club, la plantilla i l’entrenador Pablo Hernández.

Affengruber explica com fitxar per l’Elx l’ha obert la porta al Mundial

El central austríac de l’Elx David Affengruber assegura des de Califòrnia que la seua arribada al club fa dos anys ha sigut clau per disputar el Mundial amb Àustria.

Morant acusa Mazón de preocupar-se només per la imatge durant la DANA del 29-O

Diana Morant denuncia que al Govern de Carlos Mazón el 29 d octubre de 2024 només li preocupava la imatge. El PSPV-PSOE exigeix que Juanfran Pérez Llorca li retire l acta de diputat i cese els consellers que van gestionar la DANA.

El Villarreal aposta per la continuïtat en els banquets tècnics del futbol base

El Villarreal ha decidit mantindre una temporada més els mateixos entrenadors en el seu futbol base, amb David Albelda al Villarreal B, David Cifuentes al Villarreal C i Pepe Reina al Juvenil de Divisió d'Honor.

Baldoví acusa Mazón de prioritzar la imatge davant la gestió en la DANA del 29-O

Joan Baldoví acusa Carlos Mazón i el seu Consell de preocupar-se més per la imatge que per la gestió durant la DANA del 29 d octubre de 2024, en la qual van morir 230 persones.