L’Ajuntament d’Oliva treballa en el projecte ‘Innova Parc’ per a millorar els parcs infantils

 

Des de la Regidoria de Planejament Urbanístic, Parcs i Jardins de l’Ajuntament d’Oliva, en la Safor (València), s’informa que este dilluns han començat els treballs per a la remodelació integral de la zona infantil ubicada en el passeig de Gregori Maians, en la zona del Sector 15 de la localitat.

 

Uns treballs que serviran per a renovar per complet la zona de jocs, el paviment de cautxú, a demés d’ampliar el seu espai, i també servirà per a deixar lliure la zona de pas del passeig, ja que el parc infantil es trasllada cap a la zona verda.

 

Les obres s’allargaran durant un període aproximat d’un mes, i formen part del projecte «Innova Parc» posat en marxa des d’esta delegació a principi d’any, amb les remodelacions d’altres zones infantils com les del parc de l’Estació o el parc del Conservatori.

 

Som conscients de la degradació que han sofert els parcs»

«Som conscients de la degradació que han sofert els parcs de la nostra localitat. Queda molta faena per davant, per això la idea és seguir amb la millora de les zones de jocs dels parcs», ha declarat la vicealcaldessa i regidora d’Hisenda, Ana Morell.

 

Els treballs continuaran durant els pròxims mesos per tal d’arribar a altres parcs d’Oliva, com ara als de l’avinguda de València, del carrer de la Muntanya, de Sant Vicent i als parcs de la platja. Miguel Monzonís, regidor de Parcs i Jardins, ha declarat que «la idea des de Parcs i Jardins és crear bons espais lúdics per als nostres menuts i que prime la seguretat als parcs, sempre dins de la normativa d’aplicació».

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís reclama pactes per a evitar el col·lapse de València en les Falles

Compromís denuncia que les Falles de València han estat marcades pel col·lapse en mobilitat, neteja i convivència i exigix tres pactes per a reconduir l'organització de les festes, a més de recuperar la taxa turística.

Milers de taxis oferixen servicis gratuïts a València i Alacant contra la liberalització dels VTC

Milers de taxistes de València i Alacant han realitzat servicis gratuïts durant dos hores per a protestar contra la liberalització dels VTC i exigir mesures de xoc immediates.

L’Elx presenta la seua samarreta retro inspirada en els 90 per a la jornada vintage de LaLiga

L'Elx ha presentat una samarreta retro amb la franja verda més alta i estreta, inspirada en els anys 90, que s'estrenarà en la jornada temàtica retro de LaLiga.

Els valencians Grimaldo, Mosquera, Fornals, Soler i Ferran Torres lideren la llista d’Espanya

Luis de la Font convoca a cinc futbolistes valencians i estrena a Mosquera, Joan García, Barrenetxea i Víctor Muñoz per als amistosos de març davant Sèrbia i Egipte.

El govern de Barcala defén la seua gestió dels bons comercie a Alacant

L'equip de govern d'Alacant sosté que la gestió dels bons comercie es va ajustar als procediments i que tota la informació és pública, mentres l'oposició exigix més transparència i accés als expedients.

Quique Llopis apunta a medalla en el Mundial de Toruń i Eusebio Càceres busca consolidar el seu renaixement

Quique Llopis arriba al Mundial de Toruń amb opcions reals de medalla en 60 metres barres, mentres que Eusebio Càceres vol confirmar el seu renàixer esportiu en la longitud.

El València complix 107 anys entre la lluita per la permanència i el repte del Nou Mestalla

El València CF celebra el seu 107 aniversari lluny dels llocs europeus, centrat en assegurar la permanència i en l'avanç de les obres del Nou Mestalla amb vista a 2027.

Vila-real i Reial Societat es juguen un pas clau cap a Europa en La Ceràmica

Vila-real i Reial Societat s'enfronten en La Ceràmica amb objectius europeus distints però urgents: afermar la Champions o assegurar presència continental la pròxima temporada.