19.1 C
València
Dijous, 19 febrer, 2026

L’Ajuntament d’Oliva treballa en el projecte ‘Innova Parc’ per a millorar els parcs infantils

 

Des de la Regidoria de Planejament Urbanístic, Parcs i Jardins de l’Ajuntament d’Oliva, en la Safor (València), s’informa que este dilluns han començat els treballs per a la remodelació integral de la zona infantil ubicada en el passeig de Gregori Maians, en la zona del Sector 15 de la localitat.

 

Uns treballs que serviran per a renovar per complet la zona de jocs, el paviment de cautxú, a demés d’ampliar el seu espai, i també servirà per a deixar lliure la zona de pas del passeig, ja que el parc infantil es trasllada cap a la zona verda.

 

Les obres s’allargaran durant un període aproximat d’un mes, i formen part del projecte «Innova Parc» posat en marxa des d’esta delegació a principi d’any, amb les remodelacions d’altres zones infantils com les del parc de l’Estació o el parc del Conservatori.

 

Som conscients de la degradació que han sofert els parcs»

«Som conscients de la degradació que han sofert els parcs de la nostra localitat. Queda molta faena per davant, per això la idea és seguir amb la millora de les zones de jocs dels parcs», ha declarat la vicealcaldessa i regidora d’Hisenda, Ana Morell.

 

Els treballs continuaran durant els pròxims mesos per tal d’arribar a altres parcs d’Oliva, com ara als de l’avinguda de València, del carrer de la Muntanya, de Sant Vicent i als parcs de la platja. Miguel Monzonís, regidor de Parcs i Jardins, ha declarat que «la idea des de Parcs i Jardins és crear bons espais lúdics per als nostres menuts i que prime la seguretat als parcs, sempre dins de la normativa d’aplicació».

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Sarabia confia a aconseguir la primera victòria fora en San Mamés

El tècnic de l'Elx va afirmar que l'equip està preparat per a assaltar San Mamés i va demanar equilibri, fortalesa mental i focus en el dia a dia.

Athletic i Elx es creuen en San Mamés amb ratxes oposades

L'Athletic arriba amb 7 de 9 punts i marge sobre el descens; l'Elx encadena set jornades sense guanyar i no ha vençut fora. Baixes i dubtes marquen el xoc.

Llevant identifica a l’aficionat que va llançar una botella a Cömert després del derbi

El Llevant ha identificat a l'aficionat que va llançar una botella que va impactar en Eray Cömert després del derbi davant el València. LaLiga ja va denunciar els incidents i el club decidirà mesures en les pròximes hores.

Treballadora de la guarderia d’Algemesí declara com investigada després del tancament per maltractament

Una empleada del centre, segona investigada en la causa, ha declarat en els jutjats d'Alzira. La guarderia va ser tancada després de la detenció de la directora.

Copete: L’equip està capacitat per a guanyar en La Ceràmica

José Copete, central del València, va assegurar que van pels tres punts en La Ceràmica malgrat la dificultat del rival. Torna després de sanció i subratlla la millora defensiva de l'equip.

Thierry i Danjuma completen l’entrenament amb el València i miren a la Ceràmica

Thierry Rendall i Arnaut Danjuma es van entrenar amb normalitat per primera vegada en la setmana després de les seues molèsties i després de perdre's el dol davant el Llevant. Diego López va seguir al marge per un esquinç del lligament lateral intern i es va unir a les baixes de Diakhaby, Julen Agirrezabala, Dimitri Foulquier i Rubo Iranzo.

Les Corts han acordat crear una comissió d’investigació sobre les VPP d’Alacant

El ple de Les Corts ha aprovat la creació d'una comissió per a investigar l'adjudicació de VPP en el residencial Els Naus d'Alacant. La iniciativa, plantejada per Vox i secundada pel PP, fixa 12 mesos per a conclusions.

De Guindos defén que l’acord amb Mercosur és positiu per a Europa i demana minimitzar el seu impacte

Luis de Guindos ha defés que el pacte UE-Mercosur és favorable per a Europa i ha reclamat reduir el seu efecte en l'agricultura. Ha subratllat que, en un context de proteccionisme a l'alça, els acords comercials són clau i que les salvaguardes limiten els perjuís.