L’Ajuntament d’Oliva treballa en el projecte ‘Innova Parc’ per a millorar els parcs infantils

 

Des de la Regidoria de Planejament Urbanístic, Parcs i Jardins de l’Ajuntament d’Oliva, en la Safor (València), s’informa que este dilluns han començat els treballs per a la remodelació integral de la zona infantil ubicada en el passeig de Gregori Maians, en la zona del Sector 15 de la localitat.

 

Uns treballs que serviran per a renovar per complet la zona de jocs, el paviment de cautxú, a demés d’ampliar el seu espai, i també servirà per a deixar lliure la zona de pas del passeig, ja que el parc infantil es trasllada cap a la zona verda.

 

Les obres s’allargaran durant un període aproximat d’un mes, i formen part del projecte «Innova Parc» posat en marxa des d’esta delegació a principi d’any, amb les remodelacions d’altres zones infantils com les del parc de l’Estació o el parc del Conservatori.

 

Som conscients de la degradació que han sofert els parcs»

«Som conscients de la degradació que han sofert els parcs de la nostra localitat. Queda molta faena per davant, per això la idea és seguir amb la millora de les zones de jocs dels parcs», ha declarat la vicealcaldessa i regidora d’Hisenda, Ana Morell.

 

Els treballs continuaran durant els pròxims mesos per tal d’arribar a altres parcs d’Oliva, com ara als de l’avinguda de València, del carrer de la Muntanya, de Sant Vicent i als parcs de la platja. Miguel Monzonís, regidor de Parcs i Jardins, ha declarat que «la idea des de Parcs i Jardins és crear bons espais lúdics per als nostres menuts i que prime la seguretat als parcs, sempre dins de la normativa d’aplicació».

Últimes notícies

Cinc mil aficionats omplin el Roig Arena en una festa històrica del Valencia Basket amb regust de comiat

El Valencia Basket ha celebrat el segon títol de la Lliga Endesa al Roig Arena davant de cinc mil aficionats en un acte ple d’eufòria, missatges de gratitud i un clar aire de comiat per possibles eixides com la de Jean Montero.

Pedro Martínez demana fe en el projecte del València Basket malgrat els canvis en la plantilla

L’entrenador del València Basket, Pedro Martínez, ha advertit que este estiu eixiran jugadors, però ha defensat davant l’afició que l’essencial és mantindre una filosofia de club clara i creure en el projecte després d’una temporada amb 91 partits.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket emocionat pel títol de Lliga

Jean Montero ha insinuat la seua eixida del Valencia Basket durant la celebració del títol de la Lliga Endesa i ha assegurat que el club i l’afició sempre estaran en el seu cor.

Cinc mil seguidors omplin el Roig Arena en una festa del títol amb comiat al fons

El Valencia Basket ha celebrat el títol de la Lliga Endesa amb cinc mil aficionats al Roig Arena en un acte festiu marcat per missatges d’agraïment i un clar aire de comiat, sobretot per les paraules del dominicà Jean Montero.

L’emoció desbordada de Josep Puerto en alçar el títol de l’ACB amb el València Basket

El capità del València Basket, Josep Puerto, ha explicat com ha viscut el moment d’alçar el títol de l’ACB, una experiència que definix com una barreja d’emoció, orgull i eufòria i que encara li costa assimilar després de conquistar la final davant el Barça.

Canvi d’alcaldia a Callosa de Segura: el PP recupera el govern amb una moció de censura

El PP ha tornat a l’alcaldia de Callosa de Segura gràcies a una moció de censura acordada amb Vox, UCIN i el regidor no adscrit José Antonio Illán, que posa fi a 21 mesos de govern del PSPV-PSOE i Esquerra Unida-Unidas Podemos.

Un xicotet poble d’Alacant demana ajuda per a rescatar 116 gossos hacinats en una casa

Confrides, un poble de l’interior d’Alacant amb només 300 veïns, ha demanat ajuda urgent a la Diputació i a la Generalitat per a reubicar 116 gossos que viuen hacinats en una vivenda de 70 metres quadrats.

La direcció de David Gimilio al MuVIM obri una nova etapa en la Cultura de la Diputació de València

El nomenament de David Gimilio com a director del MuVIM completa l’organigrama cultural de la Diputació de València i impulsa una futura exposició permanent amb la col·lecció artística provincial i mostres temporals d’art contemporani.