L’Ajuntament d’Oliva treballa en el projecte ‘Innova Parc’ per a millorar els parcs infantils

 

Des de la Regidoria de Planejament Urbanístic, Parcs i Jardins de l’Ajuntament d’Oliva, en la Safor (València), s’informa que este dilluns han començat els treballs per a la remodelació integral de la zona infantil ubicada en el passeig de Gregori Maians, en la zona del Sector 15 de la localitat.

 

Uns treballs que serviran per a renovar per complet la zona de jocs, el paviment de cautxú, a demés d’ampliar el seu espai, i també servirà per a deixar lliure la zona de pas del passeig, ja que el parc infantil es trasllada cap a la zona verda.

 

Les obres s’allargaran durant un període aproximat d’un mes, i formen part del projecte «Innova Parc» posat en marxa des d’esta delegació a principi d’any, amb les remodelacions d’altres zones infantils com les del parc de l’Estació o el parc del Conservatori.

 

Som conscients de la degradació que han sofert els parcs»

«Som conscients de la degradació que han sofert els parcs de la nostra localitat. Queda molta faena per davant, per això la idea és seguir amb la millora de les zones de jocs dels parcs», ha declarat la vicealcaldessa i regidora d’Hisenda, Ana Morell.

 

Els treballs continuaran durant els pròxims mesos per tal d’arribar a altres parcs d’Oliva, com ara als de l’avinguda de València, del carrer de la Muntanya, de Sant Vicent i als parcs de la platja. Miguel Monzonís, regidor de Parcs i Jardins, ha declarat que «la idea des de Parcs i Jardins és crear bons espais lúdics per als nostres menuts i que prime la seguretat als parcs, sempre dins de la normativa d’aplicació».

Últimes notícies

Una gran columna de fum alarma Villena per un incendi en una planta de reciclatge

Un incendi en una planta de reciclatge a la carretera de Caudete, a Villena, ha generat una gran columna de fum i ha mobilitzat nombrosos efectius de Bombers i mitjans de l’empresa.

Mor un jove ofegat mentre es banyava al riu Xúquer a Sumacàrcer

Un jove ha mort ofegat este dimecres al riu Xúquer, a l’àrea recreativa de l’Esgoletja de Sumacàrcer, malgrat l’ampli dispositiu de rescat mobilitzat.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor ha deixat este dimecres fins a 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis valencians, segons Avamet.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor que afecta la Comunitat Valenciana ha deixat este dimecres 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis de la Costera i voltants, segons Avamet.

El nou edifici d’hospitalització del Clínic obrirà en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics

El nou edifici d’hospitalització del Hospital Clínic de València ha assolit el 98 % d’execució, finalitzarà les obres en setembre i començarà a funcionar en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics.

Alboraia celebra el Dia de l’Orxata repartint més de mil litres i milers de gots

Alboraia ha celebrat la 57a edició del Dia de l'Orxata amb el repartiment gratuït de més de 1.000 litres d'orxata artesana, més de 3.000 gots i fartons, així com tallers, concursos i visites als camps de xufa.

Sanitaris de Villar del Arzobispo denuncien amenaces greus durant una guàrdia

Una infermera i altres professionals han patit una agressió verbal amb amenaces en el centre de salut de Villar del Arzobispo. SATSE reclama més seguretat, suport psicològic i jurídic i la implantació d’un botó del pànic.

El Suprem manté la regularització extraordinària de migrants i descarta portar-la a la UE

El Tribunal Suprem ha decidit no elevar al Tribunal de Justícia de la Unió Europea la regularització extraordinària de migrants ni suspendre cautelarment el reial decret que la desplega, impugnat per la Generalitat Valenciana i Aragó.