15.5 C
València
Divendres, 2 gener, 2026

L’Ajuntament d’Oliva treballa en el projecte ‘Innova Parc’ per a millorar els parcs infantils

 

Des de la Regidoria de Planejament Urbanístic, Parcs i Jardins de l’Ajuntament d’Oliva, en la Safor (València), s’informa que este dilluns han començat els treballs per a la remodelació integral de la zona infantil ubicada en el passeig de Gregori Maians, en la zona del Sector 15 de la localitat.

 

Uns treballs que serviran per a renovar per complet la zona de jocs, el paviment de cautxú, a demés d’ampliar el seu espai, i també servirà per a deixar lliure la zona de pas del passeig, ja que el parc infantil es trasllada cap a la zona verda.

 

Les obres s’allargaran durant un període aproximat d’un mes, i formen part del projecte «Innova Parc» posat en marxa des d’esta delegació a principi d’any, amb les remodelacions d’altres zones infantils com les del parc de l’Estació o el parc del Conservatori.

 

Som conscients de la degradació que han sofert els parcs»

«Som conscients de la degradació que han sofert els parcs de la nostra localitat. Queda molta faena per davant, per això la idea és seguir amb la millora de les zones de jocs dels parcs», ha declarat la vicealcaldessa i regidora d’Hisenda, Ana Morell.

 

Els treballs continuaran durant els pròxims mesos per tal d’arribar a altres parcs d’Oliva, com ara als de l’avinguda de València, del carrer de la Muntanya, de Sant Vicent i als parcs de la platja. Miguel Monzonís, regidor de Parcs i Jardins, ha declarat que «la idea des de Parcs i Jardins és crear bons espais lúdics per als nostres menuts i que prime la seguretat als parcs, sempre dins de la normativa d’aplicació».

Últimes notícies

L’Elx protegix la seua fortalesa en el Martínez Valero davant un Vila-real necessitat de reacció

L'Elx, invicte a casa, rep a un Vila-real que encadena tres derrotes i busca redreçar el rumb. Els dos arriben amb baixes i dubtes rellevants.

L’Elx prioritza fitxar al gener un relleu per a Héctor Fort després de la seua lesió

L'Elx buscarà en el mercat d'hivern un lateral dret per a cobrir la baixa d'Héctor Fort, operat del muscle i amb una convalescència de dos a tres mesos. Eder Sarabia demana calma malgrat la urgència i confia en el compromís del grup.

À Punt tanca 2025 amb la major pujada entre generalistes: +15,4% i 3% de quota

À Punt ha tancat 2025 amb un increment del 15,4% i un 3% de quota, la major pujada entre les generalistes en la Comunitat Valenciana. La cadena es posiciona com a primera alternativa i supera a les temàtiques de la TDT.

Sant Joan ha organitzat una cavalcada de Reis amb caramels sense glútens per a xiquets celíacs

L'ajuntament ha organitzat per al 5 de gener una cavalcada de Reis amb caramels sense glútens per a xiquets amb celiaquia. Sanitat instal·larà dos punts de repartiment abans de la desfilada per a entregar llepolies aptes.

L’Agència Tributària apura la campanya de la renda: 1.342 milions retornats en la Comunitat i 13.094 a Espanya

Hisenda havia retornat 1.342 milions a 1,8 milions de contribuents en la Comunitat Valenciana i 13.094 milions a 15,61 milions en el conjunt d'Espanya fins al 30 de desembre.

Sarabia avisa: el Vila-real ens exigirà i mostrarà l’equip que som

Sarabia va assegurar que el Vila-real serà un rival exigent i que el dol servirà per a mostrar el nivell real de l'Elx. El tècnic va destacar l'ambient nadalenc i la fortalesa a casa.

La Generalitat garantix cobertura TETRA per a la xarxa d’emergències en el Roig Arena

La Generalitat dotarà al Roig Arena de cobertura TETRA indoor a través de Istec per a assegurar comunicacions crítiques de la xarxa COMDES durant grans esdeveniments.

Compromís denuncia que Mompó veta una exposició en el MuVIM per un ninot crític amb Mazón

Compromís ha acusat el president de la Diputació, Vicente Mompó, d'impedir en el MuVIM una exposició fallera per incloure un ninot satíric sobre Carlos Mazón. La mostra es va muntar i va ser desmuntada abans de reubicar-se en el Museu de l'Artista Faller.