L’Ajuntament de Sagunt inaugura una exposició de pintura inspirada en el Mediterrani

 

El Centre Cultural Mario Monreal de Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València), acull l’exposició de quadres ‘Ordre i caos’, del pintor valencià José Abril, en els que la mar és una constant inspiració per a este artista nascut en València i que viu en Puçol, en l’Horta Nord (València).

 

Del 4 al 27 de març, l’espectador podrà comprovar com els colors del Mediterrani acudixen a la seua trobada per a activar-se en una paleta cromàtica de blaus infinits, dinàmica i vitalista, que fa que cada obra siga única. Esta exposició recull una sèrie de pintures expansives de caràcter tridimensional que l’artista modula amb les seues pròpies mans com faria un escultor en recrear una figura imperfecta. D’esta manera, les seues superfícies es plantegen com a recorreguts volcànics, com a territoris devastats per un sisme que deixa a la vista les seues plaques tectòniques.

 

L’exposició estarà oberta de dilluns a dissabte, en horari de 09.00 a 21.00 hores. L’entrada és lliure, però l’aforament està limitat al 50% i complint totes les mesures de seguretat sanitària.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Jarillo-Herrero demana ambició i risc perquè Espanya atraga als millors científics

El físic del MIT reclama un sistema més meritocràtic, amb salaris competitius i carreres estables, per a captar talent global i fer ciència de primer nivell.

València Basket busca vols per al retorn a Espanya del seu júnior des d’Abu Dhabi

El València Basket intenta assegurar un vol perquè el seu equip júnior torne des d'Abu Dhabi després del tancament de l'espai aeri per la tensió regional. El club coordina amb Exteriors, ambaixades i aerolínies i evita rutes per carretera per la saturació de fronteres

EVAP llança EXPERTA, la xarxa que connecta i dona visibilitat a dones en tecnologia

EVAP ha llançat EXPERTA, una plataforma per a identificar i promoure professionals femenines d'innovació i tecnologia. El directori connectarà talent amb esdeveniments, mitjans i institucions per a augmentar la seua presència en panells i espais de decisió.

3i4 publica tres poemaris inèdits de Vicent Andrés Estellés

Edicions 3i4 ha inclòs 'Homenatges', 'Homenatge a Ronsard' i 'Pinacoteca' en el Volum 13 de l'Obra Completa revisada. El pla passa a 14 toms amb un últim dedicat a la prosa memorialística.

L’IVF reedita en 2026 la línia per al sector agroalimentari i amplia els terminis fins a 10 anys

El programa compta amb 2,2 milions per a subvencionar interessos i facilitar finançament en condicions avantatjoses

Chiva ha completat la rehabilitació del barri de Bechinos i reforça la seua protecció enfront de riuades

Chiva ha culminat la revitalització del barri de Bechinos, el nucli més antic del municipi, amb obres per a resistir futures riuades sense perdre el seu caràcter. El projecte, finançat amb fons estatals després de la DANA de 2024, inclou millores de drenatge, repavimentació i reforços estructurals.

Naixen els primers pollets d’òbila comuna del programa de Bioparc València

Bioparc València ha acollit les primeres eclosions d'òbila comuna dins del seu programa de conservació. La cria se supervisa per cambres per a evitar empremta humana i preparar la reintroducció en zones periurbanes.

Desarticulen un punt de venda de droga al costat d’una escola infantil a Cullera (València)

La Guàrdia Civil ha detingut a un home i una dona i ha desmantellat un punt de venda de droga situat a escassos metres d'una escola infantil de Cullera. En el registre es van confiscar diverses substàncies i material de dosificació.