L’Ajuntament de Sagunt inaugura una exposició de pintura inspirada en el Mediterrani

 

El Centre Cultural Mario Monreal de Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València), acull l’exposició de quadres ‘Ordre i caos’, del pintor valencià José Abril, en els que la mar és una constant inspiració per a este artista nascut en València i que viu en Puçol, en l’Horta Nord (València).

 

Del 4 al 27 de març, l’espectador podrà comprovar com els colors del Mediterrani acudixen a la seua trobada per a activar-se en una paleta cromàtica de blaus infinits, dinàmica i vitalista, que fa que cada obra siga única. Esta exposició recull una sèrie de pintures expansives de caràcter tridimensional que l’artista modula amb les seues pròpies mans com faria un escultor en recrear una figura imperfecta. D’esta manera, les seues superfícies es plantegen com a recorreguts volcànics, com a territoris devastats per un sisme que deixa a la vista les seues plaques tectòniques.

 

L’exposició estarà oberta de dilluns a dissabte, en horari de 09.00 a 21.00 hores. L’entrada és lliure, però l’aforament està limitat al 50% i complint totes les mesures de seguretat sanitària.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El MACA complix 15 anys amb més de 920.000 visitants i s’aferma com a referent cultural

El MACA celebra el seu 15 aniversari amb més de 920.000 visitants i rècord en 2025. El museu reforça el seu paper amb 66 exposicions, programes educatius i nous fons.

35 tapes com a reclam turístic en la Ruta de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 plats i tapes en restaurants d'Alacant i es prolongarà fins al 2 d'abril, amb propostes de mar i horta. La iniciativa busca atraure visitants en vespres de Setmana Santa i reinterpreta receptes tradicionals en clau actual.

Marián Cano ressalta el pes de la indústria de l’esport en l’economia de la Comunitat Valenciana

La consellera Marián Cano ha defés en Forinvest la indústria de l'esport com a sector estratègic en la Comunitat, amb prop del 2% del PIB i 4.700 empreses. Ha subratllat l'estirada del turisme esportiu i el retorn fiscal dels grans esdeveniments.

La infanta Elena presencia la seua primera mascletà després de ser rebuda a l’Ajuntament de València

La infanta Elena ha sigut rebuda a l'Ajuntament de València abans d'assistir a la seua primera mascletà, l'onzena de les Falles 2026, a càrrec de Pirotècnia Tomás. La visita ha coincidit amb la seua participació en Forinvest i ha inclòs reconeixements a les tradicions i a iniciatives socials després de la dana.

Troben mort a un home de 68 anys en un carrer d’Alacant sense signes de violència

Un vianant va alertar al 112 a les 9.17 després de localitzar a un home defallit en La Florida. No hi ha signes aparents de violència i l'autòpsia ho aclarirà.

Trenta-cinc tapes com a reclam en la Ruta gastronòmica de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 tapes i plats en restaurants d'Alacant fins al 2 d'abril, amb receptes tradicionals reinterpretades i producte local.

Intervingudes set reproduccions no autoritzades de Yturralde i Chillida

La Policia de la Generalitat ha intervingut set còpies no autoritzades d'obres de José María Yturralde i Eduardo Chillida a València; el venedor ha sigut investigat. Dos rèpliques ja s'havien venut i les peces queden custodiades en Fira València.

Pedro Martínez demana defensa sòlida per a tindre opcions davant el Reial Madrid

El tècnic del València Basket va subratllar que la defensa i el control del ritme seran determinants davant un rival de gran qualitat. Va negar qualsevol ànim de revenja i va assumir la baixa de Kameron Taylor excepte recuperació quasi total.