L’Ajuntament de Sueca tanca després de confirmar-se un positiu de coronavirus en un treballador

 

L’Ajuntament de la localitat de Sueca, en la comarca de la Ribera (València), ha informat que les seues instal·lacions estaran tancades després de la confirmació d’un cas positiu de coronavirus en un treballador.

 

Davant d’esta situació, l’equip de Govern i els regidors delegats, després d’informar prèviament els partits d’oposició, han anunciat que es faran una sèrie de controls preventius per a la seguretat en el treball i entorn social d’este empleat. La persona afectada no fa funcions de servici públic, sinó en un departament intern, ha destacat el consistori en un missatge publicat en les seues xarxes oficials.

 

En este sentit, des de la corporació local destacquen que, com a mesura preventiva, l’Ajuntament i el servici integral tributari (Servit) estaran tancats «fins que es normalitze la situació i totes les instal·lacions seran desinfectades».

 

De la mateixa manera, ha enviat «un missatge de tranquil·litat als ciutadans» i ha insistit que s’està actuant de manera coordinada amb Salut Pública activant el protocol corresponent. També es recomana a la població continuar complint amb les mesures de protecció individual necessàries.

Últimes notícies

Avís groc per fortes pluges esta matinada a València, Alacant i sud de Castelló

Aemet ha activat per a esta matinada l’avís groc per pluges de fins a 20 litres per metre quadrat en una hora a València, Alacant i litoral sud de Castelló. Hui dimarts també hi ha avís groc al nord de Castelló per ruixats intensos i tempestes amb possible granís.

Pastor assegura que tots els candidats del PPCV per al 29N són bons i alaba la seua cantera

Fernando Pastor, síndic del PP en Les Corts, defensa que tots els possibles caps de llista del PPCV per al 29N són bons i critica el perfil del ministre Óscar Puente com a aposta del PSOE per Alacant.

Baldoví reclama una alternativa valenciana sense imposicions externes

Joan Baldoví defensa construir una alternativa política útil des de la Comunitat Valenciana, oberta i inclusiva, però sense imposicions des d'altres territoris. El síndic de Compromís apel·la a la discreció sobre els contactes i remetrà la decisió de candidatures als òrgans de la coalició.

Muñoz dona per feta la victòria del PSOE el 29-N i defensa que tornarà a governar

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, assegura que el PSOE guanyarà les generals del 29 de novembre i podrà tornar a governar, i acusa PP i Vox de tindre una agenda oculta de retallada de drets.

El Valencia Basket vol estrenar el Roig Arena amb el primer triomf en Lliga

El Valencia Basket rep dimecres el Meins Avenida en el primer partit de Lliga Femenina Endesa al nou Roig Arena, després de caure en el debut a Mallorca.

Bernabé defensa que el 29N es vota la ‘política útil’ i els drets socials

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, afirma que les eleccions generals del 29 de novembre són una crida a votar la ‘política útil’ i a triar entre ‘drets o negocis’ i ‘democràcia o crispació’, en referència a les crítiques de PP i Vox. Situa la vivenda i la revalorització de les pensions com a exemples d’eixa política que ‘escolta i fa que les coses passen’.

Bernabé defensa que la Policia Nacional garantix la seguretat davant l’acampada per la vivenda

La delegada del Govern, Pilar Bernabé, remarca que la Policia Nacional està per a garantir la seguretat davant l’acampada per la vivenda a la plaça de l’Ajuntament de València, i no per a ‘canviar realitats’, en plena preparació dels actes del 9 d’Octubre.

Les víctimes de la dana de València viuen amb por cada alerta taronja i reclamen avisos més precisos

Les associacions d’afectats per la dana de València de 2024 expliquen que cada nova alerta taronja reobri la por i la desconfiança. Reclamen que els avisos per pluja estiguen ben mesurats, siguen encertats i s’expliquen millor a la ciutadania.