L’Ajuntament de Sueca tanca després de confirmar-se un positiu de coronavirus en un treballador

 

L’Ajuntament de la localitat de Sueca, en la comarca de la Ribera (València), ha informat que les seues instal·lacions estaran tancades després de la confirmació d’un cas positiu de coronavirus en un treballador.

 

Davant d’esta situació, l’equip de Govern i els regidors delegats, després d’informar prèviament els partits d’oposició, han anunciat que es faran una sèrie de controls preventius per a la seguretat en el treball i entorn social d’este empleat. La persona afectada no fa funcions de servici públic, sinó en un departament intern, ha destacat el consistori en un missatge publicat en les seues xarxes oficials.

 

En este sentit, des de la corporació local destacquen que, com a mesura preventiva, l’Ajuntament i el servici integral tributari (Servit) estaran tancats «fins que es normalitze la situació i totes les instal·lacions seran desinfectades».

 

De la mateixa manera, ha enviat «un missatge de tranquil·litat als ciutadans» i ha insistit que s’està actuant de manera coordinada amb Salut Pública activant el protocol corresponent. També es recomana a la població continuar complint amb les mesures de protecció individual necessàries.

Últimes notícies

Pérez Llorca considera que la vaga de docents ja no té sentit en plena negociació

Juanfran Pérez Llorca afirma que la vaga del professorat valencià ha perdut sentit perquè la Generalitat manté la negociació oberta i mostra voluntat d'acord.

Pérez Llorca defén que els pròxims pressupostos faran justícia fiscal a la societat valenciana

Juanfran Pérez Llorca anuncia que els pròxims pressupostos de la Generalitat Valenciana inclouran una rebaixa fiscal i millores salarials per a docents, que, sosté, iniciaran una etapa de major justícia fiscal en la Comunitat.

Paco Roca denuncia el plagi d’un cartell seu i alerta de l’ús indegut de la IA

Paco Roca denuncia el plagi del cartell de la 60 Fira del Llibre de València en un anunci de la Fira del Llibre de San Martín de la Vega i advertix del risc d'usar IA vulnerant drets d'autor.

Educació i sindicats xoquen per les ràtios i la Conselleria prepara una nova proposta

La Conselleria d'Educació i els sindicats docents mantenen el seu desacord sobre la reducció de ràtios i l'administració es compromet a presentar una nova proposta mentres continua la vaga indefinida.

La regidora de Vox a València Cecilia Herrero serà jutjada per un delicte d’odi

L'Audiència de València manté el processament de la regidora de Vox Cecilia Herrero per un presumpte delicte d'odi per missatges reiterats contra migrants, col·lectiu LGTBI i persones amb discapacitat.

Educació precisa que la revisió salarial pactada amb ANPE i CSIF cobrirà els 200 euros fins a 2028

Educació aclarix en la taula sectorial que l'actualització conforme a l'IPC afectarà el total dels 200 euros de pujada del complement específic pactats amb ANPE i CSIF fins a 2028, i no sols a l'últim tram de 50 euros.

Dos nous crebalossos reforcen la reintroducció en la Tinença de Benifassà

Dos nous exemplars de crebalossos s'incorporen al projecte de reintroducció en la Tinença de Benifassà, que busca consolidar una població estable d'esta au en perill d'extinció.

Un bomber critica que en la dana no s’activara a tota la plantilla i solo es demanaren voluntaris

Un bomber de la Unitat de Xàtiva va declarar com a testimoni que, durant la dana en la qual van morir 230 persones, s'hauria d'haver activat a tota la plantilla i no sols haver demanat voluntaris.