L’Ajuntament de Sueca tanca després de confirmar-se un positiu de coronavirus en un treballador

 

L’Ajuntament de la localitat de Sueca, en la comarca de la Ribera (València), ha informat que les seues instal·lacions estaran tancades després de la confirmació d’un cas positiu de coronavirus en un treballador.

 

Davant d’esta situació, l’equip de Govern i els regidors delegats, després d’informar prèviament els partits d’oposició, han anunciat que es faran una sèrie de controls preventius per a la seguretat en el treball i entorn social d’este empleat. La persona afectada no fa funcions de servici públic, sinó en un departament intern, ha destacat el consistori en un missatge publicat en les seues xarxes oficials.

 

En este sentit, des de la corporació local destacquen que, com a mesura preventiva, l’Ajuntament i el servici integral tributari (Servit) estaran tancats «fins que es normalitze la situació i totes les instal·lacions seran desinfectades».

 

De la mateixa manera, ha enviat «un missatge de tranquil·litat als ciutadans» i ha insistit que s’està actuant de manera coordinada amb Salut Pública activant el protocol corresponent. També es recomana a la població continuar complint amb les mesures de protecció individual necessàries.

Últimes notícies

Les platges de Guardamar i Torrevieja registren xicotets meteotsunamis este divendres

Les platges de Guardamar del Segura i Torrevieja han registrat este divendres al migdia xicotets meteotsunamis i no es descarta que es repetisquen al llarg de la vesprada. Les oscil·lacions han sigut suaus i, tot i que a Torrevieja oneja la bandera verda en quasi totes les platges, a Guardamar es mantenen les banderes roges per precaució.

El termòmetre es desploma fins a 12 graus en un dia i Vinaròs es queda en 31,8

Les temperatures màximes han baixat fins a 12 graus en punts de la Comunitat Valenciana, amb una màxima de 31,8 a Vinaròs com a valor més alt del dia.

Els veïns desallotjats per l’incendi d’El Saler poden tornar a casa esta vesprada

Unes 160 persones desallotjades de vivendes i càmpings d’El Saler poden tornar ja a casa després que l’incendi haja quedat estabilitzat, encara que continua sense estar controlat.

València viu el juliol i agost més càlids des que hi ha registres

Aemet ha confirmat que el període juliol-agost d’enguany serà el més càlid registrat a València almenys des de 1869, amb temperatures molt per damunt del normal des de mitjan maig.

Antifrau tanca la investigació sobre la plaça provincial de la parella de Pérez Llorca

L’Agència Valenciana Antifrau ha arxivat la investigació sobre l’accés de la parella de Juanfran Pérez Llorca a una plaça de secretaria de direcció en la Diputació de València, en constatar que es van complir els requisits legals. L’òrgan manté dubtes sobre la urgència de la cobertura però dona per tancat l’expedient perquè la treballadora no s’ha presentat a la provisió definitiva.

Els bombers donen per estabilitzat l’incendi intencionat de la Devesa de El Saler

L’incendi forestal declarat dijous a la Devesa de El Saler, confirmat com a intencionat, ha sigut donat per estabilitzat pels bombers municipals i Emergències de la Generalitat.

Arriba per mar l’equip clau del nou centre de protonteràpia de València

La Conselleria de Sanitat ha rebut per via marítima els primers components del sistema de protonteràpia connectat a l’Hospital La Fe, finançat per la Fundació Amancio Ortega, i preveu tractar el primer pacient abans que acabe 2027.

Així era la càmera blindada que guardava el Tresor de Villena abans del robatori

El Tresor de Villena estava custodiat al MUVI dins d'una càmera acorassada amb vidres de seguretat, xapes blindades i alarma de cinc anells quan ha sigut robat de matinada. El museu roman tancat sense data de reobertura mentres la Guàrdia Civil continua la investigació.