17.3 C
València
Dimarts, 25 novembre, 2025

L’Ajuntament de Sueca tanca després de confirmar-se un positiu de coronavirus en un treballador

 

L’Ajuntament de la localitat de Sueca, en la comarca de la Ribera (València), ha informat que les seues instal·lacions estaran tancades després de la confirmació d’un cas positiu de coronavirus en un treballador.

 

Davant d’esta situació, l’equip de Govern i els regidors delegats, després d’informar prèviament els partits d’oposició, han anunciat que es faran una sèrie de controls preventius per a la seguretat en el treball i entorn social d’este empleat. La persona afectada no fa funcions de servici públic, sinó en un departament intern, ha destacat el consistori en un missatge publicat en les seues xarxes oficials.

 

En este sentit, des de la corporació local destacquen que, com a mesura preventiva, l’Ajuntament i el servici integral tributari (Servit) estaran tancats «fins que es normalitze la situació i totes les instal·lacions seran desinfectades».

 

De la mateixa manera, ha enviat «un missatge de tranquil·litat als ciutadans» i ha insistit que s’està actuant de manera coordinada amb Salut Pública activant el protocol corresponent. També es recomana a la població continuar complint amb les mesures de protecció individual necessàries.

Últimes notícies

Morant carrega contra PP i Vox i tatxa de ‘negligents i mentideres’ les seues coalicions

Diana Morant ha acusat PP i Vox de sostindre coalicions 'negligents i mentideres' i ha exigit retornar la veu al poble. Ha criticat la gestió de la DANA i ha assenyalat a Mompó i Camarero per falta d'explicacions i mentides.

PSOE i diversos grups del Congrés acusen a Mompó de contradiccions sobre la DANA

PSOE i diversos grups del Congrés han acusat a Vicente Mompó d'incórrer en contradiccions i llacunes sobre el seu paper durant la DANA del 29 d'octubre de 2024. Han qüestionat la seua memòria i la seua coherència, mentres PP i Vox han centrat el focus en el Govern central.

Investigador de la UPV rep a Brussel·les un dels Premis Jóvens Científics de l’Hidrogen 2025

Marco López Juárez, del CMT-Motors Tèrmics de la UPV, va ser un dels cinc menors de 35 reconeguts per Hydrogen Europe Research a Brussel·les. El seu treball millora l'eficiència, la durabilitat i les emissions de la propulsió amb piles de combustible, amb aplicació en mobilitat terrestre i aèria.

Mompó sosté que va faltar informació per a decidir durant la dana

Mompó ha afirmat davant la comissió del Congrés que el dia de la dana va faltar informació clau i que no es va articular una resposta nacional. Ha defés que el Govern havia d'haver liderat més l'emergència.

La Generalitat va pagar a proveïdors en 31,44 dies al setembre, per damunt de la mitjana

La Generalitat Valenciana va tancar setembre amb un període mitjà de pagament a proveïdors de 31,44 dies, per damunt de la mitjana autonòmica de 27,63 i del límit legal de 30 dies. L'Estat, els ajuntaments i la Seguretat Social van retallar els seus terminis.

Mompó es reafirma davant la comissió de la DANA: ‘Jo no he mentit mai’

El president de la Diputació de València ha defés davant la comissió de la DANA en el Congrés que no ha mentit ni incorregut en contradiccions. Ha negat dirigir l'emergència i ha lamentat el retard en l'enviament del Es-alert.

El CVC recolza l’autonomia i credibilitat de l’AVL davant els intents de desacreditar-la

El ple del CVC ha aprovat una declaració amb 13 vots a favor i un en contra en defensa de l'AVL, criticant retallades i apel·lant a revertir mesures.

Baldoví diu sentir la mateixa vergonya amb Camarero en el Congrés que amb Mazón

Baldoví ha dit que sent la mateixa vergonya en escoltar a Susana Camarero en la comissió de la DANA que la que va sentir amb Carlos Mazón. Li retrau falta de lideratge, coordinació i alertes durant l'emergència.