L’Ajuntament de València no descarta tancar els cementeris si creix el número de casos

 

El Cementeri General de València, el tercer més gran d’Espanya, amb una superfície de 400.000 metres quadrats, ha pres mesures excepcionals per a evitar aglomeracions durant el pròxim cap de setmana i l’Ajuntament no descarta el tancament si es dispara el número de contagis.

 

Seguint les recomanacions de la Conselleria de Sanitat s’ha limitat l’aforament de visitants, s’ha dividit el camp sant en diferents zones, totes amb entrades i eixides diferents, s’està controlant l’accés amb infrarojos i hi ha personal a les portes d’accés per a informar els visitants per a on poden accedir.

 

El regidor de Cementeris de l’Ajuntament de València, Alejandro Ramón, recomana que les visites durant els pròxims dies es facen de manera escalonada i, en declaracions a EFE, no descarta el tancament dels cementeris si la situació sanitària es complica en els pròxims dies pel número de contagis: «Ho venim advertint des de fa setmanes, si s’extralimita la cosa pel número de contactes, hauríem de tancar el dissabte o el diumenge».

 

L’afluència de públic al cementeri era elevada este matí de dimecres en València i molts valencians han explicat a EFE que han avançat la visita per a evitar aglomeracions, però confessen que no han volgut faltar a la tradició de portar flors als seus difunts.

Últimes notícies

S’alça parcialment el confinament per l’incendi de la Vall d’Uixó en quatre barris

La Generalitat mantindrà fins a les 23.59 hores les evacuacions i confinaments per l’incendi de la Vall d’Uixó, però permet tornar a casa als veïns de quatre barris concrets.

Ferit un xiquet en caure un carret de golf des d’un pont a Rojales

Un xiquet ha resultat ferit en eixir-se de la via un carret de golf i caure d’un pont d’uns tres metres d’alçària en un camp de Rojales (Alacant). El menor ha patit diversos colps i ha sigut atés per personal sanitari al lloc.

La Vilavella queda buida després del desallotjament pel greu incendi de la Vall d’Uixó

La Vilavella, municipi de quasi 3.000 habitants a l'interior de Castelló, ha sigut desallotjada pel gran incendi forestal de la Vall d'Uixó i espera l'autorització per a tornar a les vivendes.

Onda alça totes les restriccions d’aigua després de l’incendi forestal

L’Ajuntament d’Onda ha informat que ja ha deixat sense efecte totes les restriccions d’ús d’aigua de la xarxa imposades pel recent incendi forestal, després de la nova valoració del Departament de Salut Pública de Castellón.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa ja 8.500 hectàrees i arriba als 72 km de perímetre

L’incendi forestal iniciat dissabte a la Vall d’Uixó ha cremat unes 8.500 hectàrees i té ja 72 quilòmetres de perímetre. S’ha alçat el confinament en quatre barris i este dimarts es decidirà si s’estén la mesura a la resta de zones afectades.

Apunyala l’home que va defensar la seua ex parella en un carrer d’Alacant

Un home de 54 anys ha sigut detingut a Alacant acusat d’intentar matar amb un ganivet l’home que havia defensat la seua ex parella hores abans.

Els afectats pels incendis de La Vall d’Uixó no hauran d’anar als jutjats si tenen dificultats

El TSJ de la Comunitat Valenciana ha acordat eximir fins al 29 de juliol les persones afectades per evacuacions i restriccions de mobilitat per l’incendi de La Vall d'Uixó de l’obligació d’acudir als jutjats si tenen dificultats per desplaçar-se.

El Valencia Basket incorpora Wildens Leveque i el cedix a l’Hestia Menorca

El Valencia Basket ha fitxat el pívot Wildens Leveque per tres temporades i l’ha cedit per a la pròxima campanya a l’Hestia Menorca de Primera FEB.
FILMOTECA D'ESTIU