L’Ajuntament de València suspén la Cavalcada de Reis

 

El regidor de Cultura Festiva, Carlos Galiana, ha anunciat que no hi haurà Cavalcada de Reis durant estes festes en València.

 

D’esta manera, Melcior, Gaspar i Baltasar arribaran a la ciutat però no es farà públic el recorregut que faran pels carrers per a evitar aglomeracions. Per este motiu, només seran rebuts per l’alcalde, Joan Ribó, acte que serà retransmés per a que tots els xiquets puguen vore als Reis. 

 

Encara està per concretar si podran assistir a l’esdeveniment personalitats com la fallera major infantil de València, la seua cort o altres persones rellevants. També s’ha anunciat que es posarà a disposició dels veïns de la ciutat un servici online per a poder vore el pessebre municipal, que no estarà obert al públic. 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rècord de cries i restauració d’aiguamolls impulsen el futur de la rosseta

L'espècie més amenaçada d'Europa mostra un horitzó 'esperançador' després de la recuperació d'aiguamolls mediterranis i el rècord recent de parelles i cries. El projecte LIFE ha restaurat 3.600 hectàrees i alliberat més de 3.700 exemplars, encara que el risc d'extinció persistix.

Bragarnik admet que l’Elx ‘camina perdut’ i demana no donar-ho per mort

Christian Bragarnik ha publicat un missatge en Instagram en el qual admet la mala ratxa de l'Elx i reclama unió. L'equip va entrar en descens després d'onze jornades sense guanyar en 2026 i busca reaccionar davant el Mallorca a casa.

Les obres del pont de la A-7 a Paterna podrien durar entre 6 i 12 mesos

Les reparacions del pont de la A-7 a Paterna, danyat per l'incendi d'un camió, podrien estendre's de sis mesos a un any. Es mantenen corts de carril i es preveuen retencions.

Dos anys de presó per agredir de forma continuada a la filla menor d’una amiga a Xixona

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home de 47 anys a dos anys de presó per agressió sexual continuada a la filla menor d'una amiga a Xixona. Va admetre els fets i haurà d'allunyar-se 10 anys, complir 5 de llibertat vigilada i indemnitzar a la víctima.

Detingut a Algemesí per violència masclista després d’agredir a una dona davant els seus dos fills menors

La Policia Local d'Algemesí ha detingut a un home de 34 anys per un presumpte delicte de violència masclista després d'agredir a una dona de 25 en presència dels seus dos fills menors. L'alerta al 112 i la col·laboració veïnal van facilitar la seua localització en la via pública malgrat la seua fugida.

Amparito, el WhatsApp amb IA per a gaudir les Falles en tots els idiomes europeus

Amparito és un assistent per WhatsApp que guia les Falles de València amb IA, en qualsevol idioma europeu. Informa d'actes, monuments i plans per a gaudir la festa.

La Comunitat Valenciana lidera l’ocupació turística al febrer amb una alça del 3,8% i 7.489 afiliats més

L'afiliació en activitats turístiques va augmentar en la Comunitat Valenciana un 3,8% al febrer, 7.489 treballadors més. El sector va avançar per damunt de la mitjana nacional.

Guillem Sorolla-Recaredo gana el premi La Ciència als Falles de la UPV amb ‘Eureka’

La comissió Guillem Sorolla-Recaredo ha sigut la guanyadora del premi La Ciència als Falles per la falla infantil 'Eureka'. Sainetero Arniches i J.J. Setciències-Port aconseguixen el segon i tercer premi.