L’Ajuntament de Xàtiva obri el dimarts el termini per a demanar ajudes per als sectors afectats

 

Este dilluns han eixit publicades al Butlletí Oficial de la Província les bases de les ajudes d’emergència de l’Ajuntament de Xàtiva, en la comarca de la Costera (València), als sectors afectats pel tancament perimetral; hostaleria, oci i centres deportius. Estes ajudes es podran sol·licitar a partir de demà, dimarts 9 de febrer i fins al pròxim dilluns 8 de març. El tràmit es fa a través de la seu digital de l’Ajuntament i les bases es poden consultar en esta web.

 

El tràmit és telemàtic. No obstant això, i de conformitat amb l’art. 12 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, de Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, funcionaris de l’Ajuntament estaran a la disposició dels sol·licitants que acrediten no tenir mitjans electrònics habilitats per a, prèvia autorització, dur a terme la signatura electrònica de les sol·licituds.

 

Este paquet municipal d’ajudes d’emergència, per valor de 400.000 euros emmarcats en el Pla Reactivem Xàtiva, anirà destinat a aquells negocis que a conseqüència del tancament perimetral de Xàtiva del 7 a 20 de gener van haver de tancar els seus locals durant 15 dies.

 

En concret es destinaran 1.000 euros a cada un dels negocis que hagen hagut de tancar a conseqüència del decret del Consell de 5 de gener referent al tancament perimetral de Xàtiva, a demés del total del cost del lloguer del mes de gener de 2021 fins a un màxim de 1.000 euros, el que suposa un màxim d’ajuda de fins a 2.000 euros per negoci.

 

Suspensió taxa ocupació via pública

L’alcalde Roger Cerdà també ha anunciat en roda de premsa que se suspendrà el pagament de la taxa d’ocupació de la via pública de taules i cadires per als negocis de restauració per al present any 2021. En este sentit cal recordar que el passat any 2020 ja es va exonerar als bars i restaurants del pagament d’esta taxa, i que ja s’havia aprovat una bonificació del 50% per a este exercici.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca anuncia ajudes per a consolidar les empreses valencianes als Estats Units

La Generalitat ha llançat una nova línia d'ajudes perquè pimes i grans companyies valencianes consoliden la seua presència als Estats Units, cobrint tràmits, fires, màrqueting, personal i consultoria. L'anunci s'ha realitzat en la Nit de les Finances, avantsala de Forinvest.

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.

Vicente Lafuente deixa la presidència de Femeval per a centrar-se en la CEV

Vicente Lafuente ha dimitit com a president de Femeval per a centrar-se en la CEV per la càrrega de treball. La federació activa una elecció parcial amb calendari i presidència en funcions.

Ferit un acompanyant per un tret dissuasiu durant una persecució a Alzira

Un acompanyant ha resultat ferit a la cama per un tret dissuasiu durant una persecució policial a Alzira. Els dos ocupants del cotxe han sigut detinguts.

El Museu de Belles Arts de València exhibix el seu art contemporani dels 40 als 70

El MuBAV reunix 48 obres de 32 artistes en Temps Moderns, un recorregut per la modernització artística entre els 40 i els 70. La mostra es visita fins al 31 de maig.

El MACA incorpora serigrafies de Soledad Sevilla i documents sobre Eusebio Sempere

L'Ajuntament d'Alacant ha acceptat per al MACA dos sèries de serigrafies de Soledad Sevilla i documentació sobre Eusebio Sempere, que reforcen la seua col·lecció i arxiu.