L’Ajuntament de Xàtiva obri el dimarts el termini per a demanar ajudes per als sectors afectats

 

Este dilluns han eixit publicades al Butlletí Oficial de la Província les bases de les ajudes d’emergència de l’Ajuntament de Xàtiva, en la comarca de la Costera (València), als sectors afectats pel tancament perimetral; hostaleria, oci i centres deportius. Estes ajudes es podran sol·licitar a partir de demà, dimarts 9 de febrer i fins al pròxim dilluns 8 de març. El tràmit es fa a través de la seu digital de l’Ajuntament i les bases es poden consultar en esta web.

 

El tràmit és telemàtic. No obstant això, i de conformitat amb l’art. 12 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, de Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, funcionaris de l’Ajuntament estaran a la disposició dels sol·licitants que acrediten no tenir mitjans electrònics habilitats per a, prèvia autorització, dur a terme la signatura electrònica de les sol·licituds.

 

Este paquet municipal d’ajudes d’emergència, per valor de 400.000 euros emmarcats en el Pla Reactivem Xàtiva, anirà destinat a aquells negocis que a conseqüència del tancament perimetral de Xàtiva del 7 a 20 de gener van haver de tancar els seus locals durant 15 dies.

 

En concret es destinaran 1.000 euros a cada un dels negocis que hagen hagut de tancar a conseqüència del decret del Consell de 5 de gener referent al tancament perimetral de Xàtiva, a demés del total del cost del lloguer del mes de gener de 2021 fins a un màxim de 1.000 euros, el que suposa un màxim d’ajuda de fins a 2.000 euros per negoci.

 

Suspensió taxa ocupació via pública

L’alcalde Roger Cerdà també ha anunciat en roda de premsa que se suspendrà el pagament de la taxa d’ocupació de la via pública de taules i cadires per als negocis de restauració per al present any 2021. En este sentit cal recordar que el passat any 2020 ja es va exonerar als bars i restaurants del pagament d’esta taxa, i que ja s’havia aprovat una bonificació del 50% per a este exercici.

Anuncios

Últimes notícies

CSIF exigix una rehabilitació urgent del CEIP Rosa Serrano de Paiporta per les humitats després de la dana

CSIF reclama a la Conselleria de Educacion i a l'Ajuntament de Paiporta una actuacion urgent i coordinada per a rehabilitar el CEIP Rosa Serrano, afectat per humitats i deterioració del forjat després de la dana d'octubre de 2024.

Les operacions immobiliàries cauen un 4,6% en la Comunitat Valenciana en l’inici de 2026

Les immobiliàries valencianes detecten una desacceleració del mercat de vivenda en la Comunitat, amb menys operacions i captacions, mentres el lloguer seguix molt tensionado i amb poca oferta.

Tres candidatures es disputen el Col·legi de Farmacèutics de València en les eleccions del diumenge

El Col·legi de Farmacèutics de València celebra este diumenge eleccions per a triar a la nova junta que succeirà a Jaime Giner, amb 5.155 col·legiats cridats a votar i tres candidatures en lliça.

Detingut a Alacant per fer-se passar per policia i parar cotxes per a tirar-se uns riures

Un home de 51 anys ha sigut detingut a Alacant acusat si es fes passar per policia per a detindre vehicles en la via pública amb l'excusa de tirar-se uns riures, utilitzant un cotxe amb rotatiu blau i peces amb emblemes policials.

La Policia incauta dos armes blanques en la perruqueria on va morir acoltellat un jove a València

La Policia Nacional investiga l'homicidi d'un jove de 25 anys acoltellat en una perruqueria de Russafa, on s'han confiscat dos armes blanques i seguix detingut un company com a principal sospitós.

La Comunitat Valenciana revalida el seu lideratge en banderes blaves amb 151 distintius

La Comunitat Valenciana torna a encapçalar el rànquing espanyol de banderes blaves amb 151 distintius, en un any en què Espanya reforça el seu primer lloc mundial en platges guardonades.

Detingut a València després d’atracar una farmàcia amb un ganivet i fugir a peu

La Policia Nacional deté a València a un home de 62 anys després d'atracar una farmàcia armat amb un ganivet i fugir a peu sense aconseguir emportar-se la recaptació.

Avís groc per tempestes amb graníssol i fort vent en el nord de Castelló

Aemet activa per a la vesprada del dimarts l'avís groc a l'interior i litoral nord de Castelló per tempestes amb graníssol de fins a dos centímetres i ratxes de vent molt forts.