Anuncios

L’Ajuntament de Xàtiva obri el dimarts el termini per a demanar ajudes per als sectors afectats

 

Este dilluns han eixit publicades al Butlletí Oficial de la Província les bases de les ajudes d’emergència de l’Ajuntament de Xàtiva, en la comarca de la Costera (València), als sectors afectats pel tancament perimetral; hostaleria, oci i centres deportius. Estes ajudes es podran sol·licitar a partir de demà, dimarts 9 de febrer i fins al pròxim dilluns 8 de març. El tràmit es fa a través de la seu digital de l’Ajuntament i les bases es poden consultar en esta web.

 

El tràmit és telemàtic. No obstant això, i de conformitat amb l’art. 12 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, de Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, funcionaris de l’Ajuntament estaran a la disposició dels sol·licitants que acrediten no tenir mitjans electrònics habilitats per a, prèvia autorització, dur a terme la signatura electrònica de les sol·licituds.

 

Este paquet municipal d’ajudes d’emergència, per valor de 400.000 euros emmarcats en el Pla Reactivem Xàtiva, anirà destinat a aquells negocis que a conseqüència del tancament perimetral de Xàtiva del 7 a 20 de gener van haver de tancar els seus locals durant 15 dies.

 

En concret es destinaran 1.000 euros a cada un dels negocis que hagen hagut de tancar a conseqüència del decret del Consell de 5 de gener referent al tancament perimetral de Xàtiva, a demés del total del cost del lloguer del mes de gener de 2021 fins a un màxim de 1.000 euros, el que suposa un màxim d’ajuda de fins a 2.000 euros per negoci.

 

Suspensió taxa ocupació via pública

L’alcalde Roger Cerdà també ha anunciat en roda de premsa que se suspendrà el pagament de la taxa d’ocupació de la via pública de taules i cadires per als negocis de restauració per al present any 2021. En este sentit cal recordar que el passat any 2020 ja es va exonerar als bars i restaurants del pagament d’esta taxa, i que ja s’havia aprovat una bonificació del 50% per a este exercici.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’AIReF preveu que la Comunitat Valenciana incomplisca la regla de gasto en 2025 i 2026

L'AIReF calcula que el gasto computable de la Comunitat Valenciana superarà els límits nacionals en 2025 i 2026 i avisa d'un dèficit del 1,9% del PIB en 2026.

El Govern ordena retirar l’escut feixista croat del panteó de Luburić a Carcaixent

El Govern inclou el panteó de Vjekoslav Luburić a Carcaixent en el catàleg de símbols contraris a la Memòria Democràtica i ordena retirar l'escut Ustaša i afegir panells explicatius sobre els seus crims.

Dansa València porta la dansa contemporània a L’Albufera i estrena una versió de Les filles de Bernarda Alba

Dansa València trau la creació contemporània al parc natural de L'Albufera amb peces site-specific i estrena una lectura actual de Les filles de Bernarda Alba, a més de noves propostes en La Mutant i el TEM.

La jutgessa que investiga la DANA de València cita com a testimoni a l’excap d’informatius d’À Punt

La magistrada que investiga la gestió de la DANA a València del 29 d'octubre de 2024 crida a declarar com a testimoni al llavors cap d'informatius d'À Punt i incorpora nous vídeos a la causa.

Les víctimes de la dana demanen a Bolaños més mitjans judicials i revisar els aforaments

Tres associacions de víctimes de la dana reclamen a Félix Bolaños més recursos per al jutjat de Catarroja, una justícia sense interferències polítiques i revisar l'ús dels aforaments.

El Consell retorna al seu lloc al tècnic que va visar les VPP d’Alacant però li canvia les funcions

El tècnic que va tramitar les vivendes públiques investigades a la Platja de Sant Joan torna al seu lloc per dret administratiu, però amb funcions distintes a les que van motivar la seua suspensió.

El Consell declara la Romeria de la Santa Faç Bé d’Interés Cultural immaterial

El Consell ha aprovat el decret que reconeix la Romeria de la Santa Faç d'Alacant com a Bé d'Interés Cultural immaterial, destacant el seu valor històric, religiós i festiu.

El Consell recorrerà la regularització d’immigrants en alertar de tensió en els servicis públics

El Consell anuncia que recorrerà la regularització d'immigrants impulsada pel Govern en considerar que generarà un efecte anomenada, una pressió afegida sobre la sanitat, l'educació i la vivenda, i que no arriba amb finançament extra.