L’alcaldessa de Castelló apel·la a la «responsabilitat» després de la declaració del brot de coronavirus

 

L’alcaldessa de Castelló, Amparo Marco, ha apel·lat este dilluns a «la responsabilitat tant individual com col·lectiva dels ciutadans» després de conéixer que la Conselleria de Sanitat ha confirmat un brot de coronavirus en la ciutat amb 16 casos positius. Marco ha insistit que «el coronavirus no està controlat» i ha indicat a la població que «és necessari seguir amb totes les mesures sanitàries».

 

La direcció de Salut Pública de la Conselleria de Sanitat ha confirmat este dilluns un brot de coronavirus en Castelló de la Plana. Es tracta d’un grup format per diversos nuclis familiars amb un total de 16 casos positius, cap greu. Tots estan aïllats mentres continua el seguiment de contactes.

 

Sobre este tema, Marco, en declaracions remeses als mitjans, ha demanat «responsabilitat» perquè el virus només «estarà controlat i es podrà respirar més tranquil·lament quan tinguem una vacuna».

 

«En estos moments continua estant ací i és necessari seguir amb totes les mesures sanitàries de protecció i autoprotecció de la ciutadania que establixen la Conselleria de Sanitat i el sistema públic de salut. Anime a tots els ciutadans a continuar lluitant contra esta pandèmia», ha conclòs.

Últimes notícies

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.

Educació proposa pujar 120 euros el salari als docents valencians en 2027

La Conselleria d'Educació planteja als sindicats una pujada salarial de 120 euros en el complement específic autonòmic per a 2027 i manté una proposta de ràtios similar a l'anterior, amb ajustos en infantil i en les substitucions en Primària.

Baleària culmina la presa de control dels actius d’Armes Trasmediterránea a Canàries

Baleària assumix el control de les rutes d'Armes Trasmediterránea a Canàries i connexions amb la Península, amb més de 50 vaixells, 4.500 empleats i un pla inversor de 45 milions.