L’alcaldessa de Castelló apel·la a la «responsabilitat» després de la declaració del brot de coronavirus

 

L’alcaldessa de Castelló, Amparo Marco, ha apel·lat este dilluns a «la responsabilitat tant individual com col·lectiva dels ciutadans» després de conéixer que la Conselleria de Sanitat ha confirmat un brot de coronavirus en la ciutat amb 16 casos positius. Marco ha insistit que «el coronavirus no està controlat» i ha indicat a la població que «és necessari seguir amb totes les mesures sanitàries».

 

La direcció de Salut Pública de la Conselleria de Sanitat ha confirmat este dilluns un brot de coronavirus en Castelló de la Plana. Es tracta d’un grup format per diversos nuclis familiars amb un total de 16 casos positius, cap greu. Tots estan aïllats mentres continua el seguiment de contactes.

 

Sobre este tema, Marco, en declaracions remeses als mitjans, ha demanat «responsabilitat» perquè el virus només «estarà controlat i es podrà respirar més tranquil·lament quan tinguem una vacuna».

 

«En estos moments continua estant ací i és necessari seguir amb totes les mesures sanitàries de protecció i autoprotecció de la ciutadania que establixen la Conselleria de Sanitat i el sistema públic de salut. Anime a tots els ciutadans a continuar lluitant contra esta pandèmia», ha conclòs.

Últimes notícies

Els Gallos es classifiquen per a la final del SailGP i lluitaran pel volant de València

Els Gallos, equip espanyol del Rolex SailGP, s’han classificat per a la final del gran premi de València després de sumar dues victòries en tres regates classificatòries. L’equip ha tancat la jornada al capdavant del seu grup i este diumenge es jugarà el volant contra tres rivals més.

El Llevant necessita estar al cent per cent per a puntuar a Màlaga

Luís Castro alerta que el Llevant haurà d’estar al cent per cent este diumenge a La Rosaleda davant un Màlaga invicte a casa i remarca que no hi ha partits fàcils en una LALIGA molt competitiva.

Corberán aparca el mercat i demana centrar-se en donar-ho tot al valencianisme

Carlos Corberán rebutja valorar el mercat d’estiu del Valencia CF, qualifica la finestra de fitxatges com a passat i reclama centrar-se en el rendiment de l’actual plantilla i en donar-ho tot pel valencianisme.

El Barça busca la fuga en Mestalla davant un València en tensió

El Barcelona visita este diumenge Mestalla amb opcions d’augmentar l’avantatge sobre el Real Madrid, mentre el València arriba en mala dinàmica esportiva i amb protesta anunciada a la graderia.

Màlaga i Llevant arriben a La Rosaleda amb necessitats oposades

El Màlaga necessita guanyar per eixir de l’últim lloc davant un Llevant en ratxa positiva i reforçat per la golejada al Betis. El partit es juga diumenge a La Rosaleda, on els granotes mai han guanyat en Primera.

El Consell acusa Sánchez de traicionar cada dia la Comunitat Valenciana

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, retreu al PSPV-PSOE les seues crítiques i acusa Pedro Sánchez i els seus socis de traicionar cada dia la Comunitat Valenciana en matèria de finançament. El Consell reclama un sistema just i estable i qüestiona la proposta del Govern central i el fons de nivellació pendent.

El PSPV acusa Pérez Llorca de traïció per rebutjar més finançament per a la Comunitat

El PSPV-PSOE acusa Juanfran Pérez Llorca i el PP d’“enèsima traïció” per votar contra el nou model de finançament autonòmic, que preveu 3.669 milions d’euros anuals més per a la Comunitat Valenciana. Els socialistes reclamen que antepose els interessos valencians als seus càlculs polítics.

El PSOE acusa Feijóo de sacrificar la financiació autonòmica per confrontació política

Pilar Bernabé acusa Alberto Núñez Feijóo de preferir la confrontació i la crispació abans que millorar la finançació autonòmica, que hauria aportat 3.600 milions d'euros més a la Comunitat Valenciana.