L’alcaldessa de Castelló apel·la a la «responsabilitat» després de la declaració del brot de coronavirus

 

L’alcaldessa de Castelló, Amparo Marco, ha apel·lat este dilluns a «la responsabilitat tant individual com col·lectiva dels ciutadans» després de conéixer que la Conselleria de Sanitat ha confirmat un brot de coronavirus en la ciutat amb 16 casos positius. Marco ha insistit que «el coronavirus no està controlat» i ha indicat a la població que «és necessari seguir amb totes les mesures sanitàries».

 

La direcció de Salut Pública de la Conselleria de Sanitat ha confirmat este dilluns un brot de coronavirus en Castelló de la Plana. Es tracta d’un grup format per diversos nuclis familiars amb un total de 16 casos positius, cap greu. Tots estan aïllats mentres continua el seguiment de contactes.

 

Sobre este tema, Marco, en declaracions remeses als mitjans, ha demanat «responsabilitat» perquè el virus només «estarà controlat i es podrà respirar més tranquil·lament quan tinguem una vacuna».

 

«En estos moments continua estant ací i és necessari seguir amb totes les mesures sanitàries de protecció i autoprotecció de la ciutadania que establixen la Conselleria de Sanitat i el sistema públic de salut. Anime a tots els ciutadans a continuar lluitant contra esta pandèmia», ha conclòs.

Últimes notícies

Llorca insta els sindicats educatius a tindre voluntat de diàleg per a pactar millores

Juanfran Pérez Llorca reclama als sindicats educatius més voluntat de diàleg davant el nou pla de la Generalitat i defensa mesures com la gratuïtat de 0 a 3 anys i la reducció de ràtios en pobles menuts. El curs arranca amb menys alumnat però amb rècord de professorat i 28 nous centres entre els que obrin ara i els previstos enguany.

Detingut a Vinaròs per enviar 60 quilos de marihuana en paquets postals

La Guàrdia Civil i Vigilància Duanera han intervingut a Vinaròs més de 60 quilos de marihuana enviats en paquets postals i han detingut un home per contraban i delicte contra la salut pública.

Detinguts quatre hòmens per una agressió sexual múltiple a València a la víctima del seu excompany

La Policia Nacional ha detingut a València quatre hòmens d’entre 44 i 53 anys per una presumpta agressió sexual en grup a l’exparella sentimental d’un d’ells, a qui també s’atribueix un delicte de maltractaments en l’àmbit de la violència de gènere.

Continua la recerca del jove que ha matat a colps el seu padrastre a València

La Policia Nacional continua buscant un jove de 22 anys que presumptament ha matat a colps el seu padrastre amb una mancuerna en un domicili del barri de Sant Isidre de València, després de fugar-se d’una unitat psiquiàtrica.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua en estat reservat mentre la Guàrdia Civil investiga

La Guàrdia Civil manté oberta la investigació per l’apunyalament d’una dona dilluns a Carcaixent. La víctima continua ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Sánchez responsabilitza les autonomies del PP dels mals resultats de PISA

Pedro Sánchez ha atribuït als governs autonòmics del PP, entre ells el de la Comunitat Valenciana, part dels mals resultats de l’informe PISA, mentre Alberto Núñez Feijóo l’ha acusat de desatendre la qualitat educativa.

La calor extrema deixa 37 graus de matinada en pobles d’Alacant

Diversos municipis de les comarques d’Alacant i València han patit temperatures entre 32 i 37 graus passada la mitjanit, segons Avamet.

Bombers i brigades forestals continuen refrigerant la zona de l’incendi de Polop

Set dotacions de bombers, quatre unitats forestals i un mitjà aeri continuen refrigerant este dimecres al matí la zona afectada per l’incendi de Polop de la Marina, que ha calcinat unes 36 hectàrees però es manté estabilitzat.