L’alcaldessa de Castelló apel·la a la «responsabilitat» després de la declaració del brot de coronavirus

 

L’alcaldessa de Castelló, Amparo Marco, ha apel·lat este dilluns a «la responsabilitat tant individual com col·lectiva dels ciutadans» després de conéixer que la Conselleria de Sanitat ha confirmat un brot de coronavirus en la ciutat amb 16 casos positius. Marco ha insistit que «el coronavirus no està controlat» i ha indicat a la població que «és necessari seguir amb totes les mesures sanitàries».

 

La direcció de Salut Pública de la Conselleria de Sanitat ha confirmat este dilluns un brot de coronavirus en Castelló de la Plana. Es tracta d’un grup format per diversos nuclis familiars amb un total de 16 casos positius, cap greu. Tots estan aïllats mentres continua el seguiment de contactes.

 

Sobre este tema, Marco, en declaracions remeses als mitjans, ha demanat «responsabilitat» perquè el virus només «estarà controlat i es podrà respirar més tranquil·lament quan tinguem una vacuna».

 

«En estos moments continua estant ací i és necessari seguir amb totes les mesures sanitàries de protecció i autoprotecció de la ciutadania que establixen la Conselleria de Sanitat i el sistema públic de salut. Anime a tots els ciutadans a continuar lluitant contra esta pandèmia», ha conclòs.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Martina guia al Melilla a la final després d’un 2-3 maratonià davant La Llacuna

El CV Melilla va véncer 2-3 a Cisneros La Llacuna després de quasi tres hores, amb 25 punts de Federico Martina, i jugarà la final de la Copa del Rei davant Manacor.

Manacor tomba al campió Guaguas amb un 2-3 i es fica en la final de la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va eliminar al CV Guaguas, vigent campió i líder de la Superliga, amb un 2-3 a la Fonteta després de 2h45m i un desempat 13-15.

Els júnior de Reial Madrid i València seguixen a Abu Dhabi després de la cancel·lació del Next Generation

Eurolliga va cancel·lar de manera definitiva el Next Generation per la situació a Abu Dhabi. Els júnior de Reial Madrid i València seguixen allí a l'espera de reobrir l'espai aeri.

Alacant impulsa la reforestació de Mont Orgegia amb mil voluntaris i un milió de llavors

Mil voluntaris plantaran 500 arbres, 500 arbustos i més d'un milió de llavors el 21 de març en Mont Orgegia per a accelerar la restauració del bosc mediterrani. El pla inclou reg per degoteig, torns de participació i inscripció prèvia en alicanterenace.es.

L’Ajuntament de València lamenta la decisió de l’AVL sobre el topònim i parla d’oportunitat perduda

El consistori ha lamentat el rebuig de l'AVL al canvi proposat per a la titlla i ha criticat que l'informe no s'haja fet públic. Vox ha mostrat la seua repulsa.

La Diputació d’Alacant celebra el Dia d’Andalusia i ret homenatge a les víctimes de Adamuz

La Diputació d'Alacant ha commemorat el Dia d'Andalusia davant prop d'un miler d'assistents, amb homenatge a les víctimes de Adamuz i el reconeixement a Leonor Jiménez.

Cano destaca el paper estratègic de la gastronomia com a motor turístic en la Comunitat Valenciana

A Benissa, la consellera Marián Cano ha defés la gastronomia com a clau per a desestacionalitzar i generar economia local, amb suport al producte i talent de proximitat. La jornada 'Essència' ha reunit xefs, productors i públic entorn de proposades culinàries i culturals.

La Fe fa possible la maternitat d’una dona amb deficiència de CPT2 greu

L'Hospital La Fe coordina el naixement de la primera filla d'una dona amb deficiència de CPT2 en forma greu. És el segon cas registrat a Espanya amb afectació severa i demostra que, amb control estricte, l'embaràs és viable.