Almàssera aprova per unanimitat un pla d’ajudes als autònoms i les microempreses

 

Després de mesos treballant amb l’Associació de Comerciants i Empresaris d’Almàssera, en l’Horta Nord (València), i amb el vot favorable de tots els grups municipals, la Corporació municipal ha acordat en el ple celebrat este dilluns 27 de juliol un Pla d’Ajudes amb la quantitat total de 150.000 euros.

 

D’esta ajuda es beneficiaran els autònoms d’Almàssera i les microempreses locals afectades pel tancament del seu negoci o per una disminució, fins a un 50%, dels seus ingressos habituals com a conseqüència del decret de l’Estat d’Alarma. D’esta manera disminuiran les dificultats que travessa actualment el comerç tradicional d’Almàssera.

 

En la defensa de les Bases Reguladores d’este Pla d’Ajudes, el regidor de Promoció Econòmica Sostenible, Joan-Carles Jover, ha ressaltat la necessitat d’estes ajudes dirigides al sector econòmic local en uns moments tan complicats com els actuals. També ha destacat l’esforç pressupostari que suposa i que es justifica per la importància estratègica que suposa el sector del comerç tradicional, a demés del teixit empresarial de les microempreses en el municipi. «La complicada situació sanitària que encara no ha acabat està derivant en una emergència socioeconòmica que l’equip de govern local està disposat a fer front amb la complicitat de tot el sector».

 

En el transcurs de la sessió plenària tots els grups polítics municipals han manifestat la seua satisfacció i acord en l’acció d’oferir este programa d’ajudes econòmiques als treballadors autònoms del municipi.

 

Per part seua, Ramon Puchades, alcalde de la localitat, ha agraït als tècnics municipals la gran faena feta i la bona predisposició dels representats polítics que permetrà injectar 150.000 euros en ajudes directes al teixit empresarial d’Almàssera.

Últimes notícies

Recuperen el cadàver d’un home en una zona rocosa al costat del castell de Sagunt

Bombers i el grup de rescat aeri GERA han recuperat el cadàver d'un home en una zona rocosa i de difícil accés prop del castell de Sagunt, després de l'avís d'una persona que el va albirar des de la distància.

El CSN recolza més de 100 inspeccions nuclears i radiològiques de la Generalitat per a 2026

El Consell de Seguretat Nuclear valguda la planificació de la Generalitat per a 2026, amb més d'un centenar d'inspeccions en instal·lacions radioactives, sanitàries i de transport de material radioactiu.

Pugen les temperatures i s’imposa el temps estable en quasi tota Espanya

Un anticicló sobre Europa manté el temps estable en la major part d'Espanya, amb cels buidats i un ascens generalitzat de les temperatures, notable en el sud-oest i el sud de Galícia.

Troben un dofí mular mort i molt descompost a la platja de Almardá a Sagunt

Un dofí mular, l'espècie de dofí més comú al Mediterrani, apareix mort en avançat estat de descomposició a la platja de Almardá de Sagunt després de l'avís d'un vianant.

Educació fixa fins demà el termini perquè els sindicats docents firmen l’acord

Educació dona de termini fins a este dimecres a les 17.00 hores perquè els sindicats docents accepten l'última oferta, que manté la pujada salarial de 200 euros fins a 2028 i retira canvis sobre valencià i substitucions.

El Gómez Ulla prepara visites segures per als 13 aïllats per hantavirus després de donar de nou negatiu

L'Hospital Gómez Ulla organitza visites escalonades i controlades per als 13 contactes de hantavirus, que han tornat a donar negatiu, mentres l'únic cas positiu evoluciona de manera favorable.

Aagesen veu fonamental que l’ex alt càrrec investigat per l’àudio de Aemet rendisca comptes

Sara Aagesen considera fonamental que el exsubsecretario de Justícia valencià rendisca comptes per la filtració de l'àudio manipulat de Aemet durant la dana de 2024 a València.

Diana Morant reivindica el seu doble paper de ministra i candidata a la Generalitat Valenciana

Diana Morant defén que el seu càrrec de ministra reforça, i no resta, la seua candidatura a la Generalitat Valenciana i reivindica que la seua prioritat és presidir el govern autonòmic.