Almàssera aprova per unanimitat un pla d’ajudes als autònoms i les microempreses

 

Després de mesos treballant amb l’Associació de Comerciants i Empresaris d’Almàssera, en l’Horta Nord (València), i amb el vot favorable de tots els grups municipals, la Corporació municipal ha acordat en el ple celebrat este dilluns 27 de juliol un Pla d’Ajudes amb la quantitat total de 150.000 euros.

 

D’esta ajuda es beneficiaran els autònoms d’Almàssera i les microempreses locals afectades pel tancament del seu negoci o per una disminució, fins a un 50%, dels seus ingressos habituals com a conseqüència del decret de l’Estat d’Alarma. D’esta manera disminuiran les dificultats que travessa actualment el comerç tradicional d’Almàssera.

 

En la defensa de les Bases Reguladores d’este Pla d’Ajudes, el regidor de Promoció Econòmica Sostenible, Joan-Carles Jover, ha ressaltat la necessitat d’estes ajudes dirigides al sector econòmic local en uns moments tan complicats com els actuals. També ha destacat l’esforç pressupostari que suposa i que es justifica per la importància estratègica que suposa el sector del comerç tradicional, a demés del teixit empresarial de les microempreses en el municipi. «La complicada situació sanitària que encara no ha acabat està derivant en una emergència socioeconòmica que l’equip de govern local està disposat a fer front amb la complicitat de tot el sector».

 

En el transcurs de la sessió plenària tots els grups polítics municipals han manifestat la seua satisfacció i acord en l’acció d’oferir este programa d’ajudes econòmiques als treballadors autònoms del municipi.

 

Per part seua, Ramon Puchades, alcalde de la localitat, ha agraït als tècnics municipals la gran faena feta i la bona predisposició dels representats polítics que permetrà injectar 150.000 euros en ajudes directes al teixit empresarial d’Almàssera.

Últimes notícies

Les màximes es recuperen en la Comunitat Valenciana i Llíria aconseguix 22,3 graus

Les temperatures màximes han repuntat este dilluns en la Comunitat Valenciana després d'un diumenge més fresc, amb pujades de fins a 7 graus i un màxim de 22,3 a Llíria.

Dos nous projectes empresarials opten a instal·lar-se en Parc Sagunt II

La Generalitat ha tancat el termini del concurs per a la compra de parcel·les en Parc Sagunt II amb dos noves propostes empresarials i obri ara la fase de valoració dels projectes presentats.

La Generalitat incorpora de manera immediata a 108 nous agricultors amb una ajuda de 4,4 milions

La Generalitat activa una ajuda directa de 4,4 milions d'euros que permet la incorporació immediata de 108 nous agricultors en la Comunitat Valenciana, amb majoria de dones i prioritat per a jóvens.

La Generalitat rep dos noves ofertes empresarials per a Parc Sagunt II després de tancar el termini del concurs

La Generalitat ha rebut dos noves propostes empresarials per a instal·lar-se en Parc Sagunt II i obri ara la fase de valoració dels projectes per a adjudicar i vendre les parcel·les industrials disponibles.

PP i Vox proposen a Román Ceballos per a presidir el Consell d’À Punt

PP i Vox registren en Les Corts la candidatura de Román Ceballos per a presidir el Consell d'Administració d'À Punt, mentres PSPV i Compromís renuncien a presentar alternatives i critiquen el procés.

125 associacions feministes firmen un escrit de repulsa contra Susana Camarero

Un total de 125 associacions i dones feministes firmen un escrit de repulsa contra Susana Camarero per les seues paraules en Les Corts, que consideren un atac al feminisme i a la igualtat.

Quinze panells informatius alerten del risc d’inundacions a la Ribera

El Consorci de la Ribera i la Fundació Limne han instal·lat 15 panells interpretatius en 13 municipis del projecte Canya a la Canya per a fomentar la cultura de risc i l'autoprotecció enfront d'inundacions.

La Generalitat llança crèdits bonificats de 100 milions per a empreses valencianes per la guerra de l’Iran

La Generalitat activarà una línia de crèdits bonificats de 100 milions i noves ajudes per a empreses, autònoms i sectors vulnerables davant l'impacte de la guerra de l'Iran en l'economia valenciana.