Almàssera aprova per unanimitat un pla d’ajudes als autònoms i les microempreses

 

Després de mesos treballant amb l’Associació de Comerciants i Empresaris d’Almàssera, en l’Horta Nord (València), i amb el vot favorable de tots els grups municipals, la Corporació municipal ha acordat en el ple celebrat este dilluns 27 de juliol un Pla d’Ajudes amb la quantitat total de 150.000 euros.

 

D’esta ajuda es beneficiaran els autònoms d’Almàssera i les microempreses locals afectades pel tancament del seu negoci o per una disminució, fins a un 50%, dels seus ingressos habituals com a conseqüència del decret de l’Estat d’Alarma. D’esta manera disminuiran les dificultats que travessa actualment el comerç tradicional d’Almàssera.

 

En la defensa de les Bases Reguladores d’este Pla d’Ajudes, el regidor de Promoció Econòmica Sostenible, Joan-Carles Jover, ha ressaltat la necessitat d’estes ajudes dirigides al sector econòmic local en uns moments tan complicats com els actuals. També ha destacat l’esforç pressupostari que suposa i que es justifica per la importància estratègica que suposa el sector del comerç tradicional, a demés del teixit empresarial de les microempreses en el municipi. «La complicada situació sanitària que encara no ha acabat està derivant en una emergència socioeconòmica que l’equip de govern local està disposat a fer front amb la complicitat de tot el sector».

 

En el transcurs de la sessió plenària tots els grups polítics municipals han manifestat la seua satisfacció i acord en l’acció d’oferir este programa d’ajudes econòmiques als treballadors autònoms del municipi.

 

Per part seua, Ramon Puchades, alcalde de la localitat, ha agraït als tècnics municipals la gran faena feta i la bona predisposició dels representats polítics que permetrà injectar 150.000 euros en ajudes directes al teixit empresarial d’Almàssera.

Últimes notícies

Els bombers continuen treballant en la cua de l’incendi de El Saler amb evolució favorable

Els bombers centren este dissabte al matí els treballs en la cua de l’incendi forestal de El Saler, estabilitzat des de dijous, amb una evolució qualificada com a molt favorable. Es manté un important desplegament de mitjans terrestres per assegurar el perímetre i evitar rebrots amb l’augment de temperatures i canvis de vent.

Més vigilància policial a la Devesa de El Saler després d’un incendi intencionat

La Policia Local de València ha reforçat la vigilància a la Devesa de El Saler després de l’incendi forestal declarat dijous, que les investigacions apunten que ha sigut provocat. L’Ajuntament també treballa per ampliar els canons SIDEINFO antiincendis instal·lats al parc natural.

Les tres capitals valencianes baixen de 20 º en la nit més fresca des de juny

València, Castelló i Alacant han registrat esta nit mínimes per davall de 20 graus, cosa que no passava des del 16 de juny, amb valors especialment baixos a l’interior.

L’Hospital Doctor Peset, centre de referència per a regenerar cartílag de genoll i turmell

L’Hospital Universitari Doctor Peset ha sigut designat per Sanitat com a unitat de referència per al trasplantament autòleg de condrocits, una tècnica puntera per a regenerar cartílag de genoll i turmell en pacients joves i actius.

Onze milions per a reforçar el control de la mosca de la fruita en la Comunitat

La Conselleria d'Agricultura ha destinat 11 milions este any al control de la mosca de la fruita mitjançant un pla integral que combina prevenció, vigilància i tractaments en més de 140.000 hectàrees.

Almassora accelera la neteja dels embornals davant possibles pluges intenses

L’Ajuntament d’Almassora ha activat un pla especial de revisió i neteja d’embornals i estacions de bombeig davant el risc de pluges intenses en les pròximes setmanes.

Queixa per la falta de cadires amfíbies en la platja accessible de Muchavista

El Síndic de Greuges ha obert una investigació per la manca d’una de les dos cadires amfíbies a la platja accessible de Muchavista, a El Campello, arran de la queixa d’una mare d’una jove amb discapacitat greu.

L’incendi de la Devesa-El Saler continua estabilitzat i sense rebrots importants

L’incendi forestal de la Devesa-El Saler, a València, continua estabilitzat este dissabte, amb el perímetre consolidat i sense rebrots importants durant la nit.