Almàssera aprova per unanimitat un pla d’ajudes als autònoms i les microempreses

 

Després de mesos treballant amb l’Associació de Comerciants i Empresaris d’Almàssera, en l’Horta Nord (València), i amb el vot favorable de tots els grups municipals, la Corporació municipal ha acordat en el ple celebrat este dilluns 27 de juliol un Pla d’Ajudes amb la quantitat total de 150.000 euros.

 

D’esta ajuda es beneficiaran els autònoms d’Almàssera i les microempreses locals afectades pel tancament del seu negoci o per una disminució, fins a un 50%, dels seus ingressos habituals com a conseqüència del decret de l’Estat d’Alarma. D’esta manera disminuiran les dificultats que travessa actualment el comerç tradicional d’Almàssera.

 

En la defensa de les Bases Reguladores d’este Pla d’Ajudes, el regidor de Promoció Econòmica Sostenible, Joan-Carles Jover, ha ressaltat la necessitat d’estes ajudes dirigides al sector econòmic local en uns moments tan complicats com els actuals. També ha destacat l’esforç pressupostari que suposa i que es justifica per la importància estratègica que suposa el sector del comerç tradicional, a demés del teixit empresarial de les microempreses en el municipi. «La complicada situació sanitària que encara no ha acabat està derivant en una emergència socioeconòmica que l’equip de govern local està disposat a fer front amb la complicitat de tot el sector».

 

En el transcurs de la sessió plenària tots els grups polítics municipals han manifestat la seua satisfacció i acord en l’acció d’oferir este programa d’ajudes econòmiques als treballadors autònoms del municipi.

 

Per part seua, Ramon Puchades, alcalde de la localitat, ha agraït als tècnics municipals la gran faena feta i la bona predisposició dels representats polítics que permetrà injectar 150.000 euros en ajudes directes al teixit empresarial d’Almàssera.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca destaca en els seus 100 dies la recuperació de la normalitat en la Generalitat

El president ha reivindicat que estos primers 100 dies han retornat la normalitat i l'estabilitat, amb més de la mitat dels seus compromisos ja en marxa.

Oliu confirma que Banc Sabadell ha eixit enfortit després de l’OPA fallida del BBVA

Josep Oliu ha assegurat que Banc Sabadell ha eixit enfortit després de l'OPA fallida del BBVA i ha fixat com a repte seguir el ritme de la innovació i la IA. També ha defés que la independència preserva la competència per a les pimes i ha reclamat simplificació reguladora a Europa.

Avís groc este dimarts per pluges de fins a 20 l/m² en una hora en la Comunitat Valenciana

Aemet ha establit el nivell groc per precipitacions intenses. Alacant, Castelló i València activen l'avís amb diferents franges i acumulats.

La Generalitat oferix suport a Benidorm per a complir la sentència de la serra Gelada

La Generalitat Valenciana ha oferit suport i ajuda a l'Ajuntament de Benidorm per a complir la sentència que li imposa 350 milions per la serra Gelada. El Consell ha garantit col·laboració per a executar la fallada i ha desvinculat a l'actual govern local de l'origen del conflicte

Catalá critica que Renfe no habilite autobusos des d’Albal durant la mascletà

L'alcaldessa de València ha enlletgit a Renfe que no preveja autobusos llançadora des d'Albal durant les hores de la mascletà. La Delegació del Govern defén la mesura per seguretat i l'atribuïx a instruccions municipals.

La Fiscalia no veu indicis per a imputar a Mazón per la DANA i demana retornar la causa

La Fiscalia Superior valenciana sosté que, ara com ara, no hi ha base sòlida per a imputar a Carlos Mazón per la DANA i sol·licita que el cas torne al Jutjat 3 de Catarroja. El Ministeri Públic deixa oberta la possibilitat de revalorar-lo si la instrucció aporta nous elements.

El Consell insta el Govern a intervindre en totes les platges danyades i ampliar les obres després dels temporals

El Consell ha demanat al Govern ampliar l'abast de les obres d'emergència per a reparar els danys dels últims temporals i actuar en totes les platges afectades. La resolució estatal contempla 12 municipis a Castelló i València, amb terminis d'execució de fins a nou mesos.

Els brigadistes del Consorci de València obtenen el reconeixement de bombers forestals

El Consorci Provincial de Bombers de València ha firmat un marc laboral que regula de manera integral a bombers i brigades. L'acord reconeix als brigadistes com a bombers forestals i ordena jornada, torns, permisos, condicions econòmiques, formació i carrera professional