Dos alumnes del col·legi Rico Sapena de Castalla donen positiu per coronavirus

Este divendres, 11 de setembre, dos alumnes del col·legi Rico Sapena de Castalla, en la comarca de l’Alcoià (Alacant), han donat positiu per coronavirus. Este fet ha obligat a tancar les dos aules de Primària, a on els xiquets assistien. 

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, el contagi dels dos xiquets ha provocat que un total de 40 alumnes, els seus companys de classe, es facen les proves PCR per a concretar si han pogut contagiar-se o no. Mentrestant, els alumnes del centre escolar de Castalla han de guardar quarantena a les seues cases.

 

Tal com ha informat l’alcalde del municipi, Antonio Bernabeu, es tracta de dos germans que han donat positiu en les mostres de PCR. La germana major dels xiquets també està contagiada per Covid-19, no obstant això, la xiqueta no ha acudit al col·legi perquè es trobava malament.

Últimes notícies

L’IVF reforça els avals per a la primera vivenda després de guanyar 18,4 milions en 2025

L’entitat tanca l’exercici amb més solvència, eleva el patrimoni net fins als 453 milions i prepara noves línies de finançament per a 2026

El Valencia CF inicia la pretemporada dijous pendent dels primers fitxatges

El Valencia CF començarà dijous la pretemporada a Paterna amb revisions mèdiques i sis amistosos programats, mentres espera tancar diverses incorporacions.

Nit sufocant a Oliva amb temperatures mínimes de fins a 27,2 graus

Diversos municipis valencians han patit una nit tòrrida, amb mínimes per damunt dels 25 graus i un registre màxim de 27,2 a Oliva.

L’incendi d’una nau industrial a Aspe seguix actiu però evoluciona de manera favorable

L’incendi declarat dimarts en una nau industrial d’Aspe, dedicada a plats de dutxa, seguix actiu este dimecres de matí, però els bombers indiquen que evoluciona de manera favorable.

Juliol comença amb núvols en l’interior i oratge estable a la Comunitat Valenciana

L’inici de juliol arriba a la Comunitat Valenciana amb núvols d’evolució en zones de l’interior, lleuger descens tèrmic al nord de Castelló i pocs canvis en la resta del territori.

El Levante començarà LaLiga amb dos desplaçaments i Betis i Barça com a primers rivals a Orriols

El Levante iniciarà LaLiga EA Sports 26-27 fora de casa contra l’Espanyol, encadenarà dos partits a domicili i estrenarà el Ciutat davant Betis i Barça. El derbi amb el València arribarà en gener a Orriols i es tancarà la Lliga contra el Celta.

L’Elx començarà la Lliga al camp del Deportivo, on va celebrar l’ascens fa un any

L’Elx iniciarà la Lliga 2026-27 al camp del Deportivo de La Coruña, escenari del seu ascens, i la tancarà al Martínez Valero davant el Racing de Santander.

El Valencia arrancarà la Lliga contra el Betis a Mestalla i s’acomiadarà de l’estadi davant l’Elx

El Valencia començarà la Lliga 2026-2027 a Mestalla contra el Betis el 15 o 16 d’agost i jugarà l’últim partit oficial a l’actual estadi davant l’Elx en la penúltima jornada, abans de tancar la competició a El Sadar.