Aplaudiments i banderes per a rebre als policies en València al tornar de Catalunya

SUP

Moment de l’arribada | SUP

Les Unitats d’Intervenció Policial de la Policia Nacional que han tornat este dimarts a València, després de ser rellevades de la seua labor en Catalunya davant les protestes de carrer per la sentència del Suprem del Procés, han sigut rebudes entre aplaudiments en la seua entrada al complex de Sapadors en la ciutat de València.

 

Segons es pot apreciar en un vídeo difós pel Sindicat Unificat de Policia, els furgons de las Unidades de Intervención Policial (UIP) han sigut rebuts per desenes de persones que esperaven, a pesar de la pluja, entre elles familiars, amics i companys del cos.

 

A més, molts dels assistents portaven grans banderes d’Espanya i han animat als policies

 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El PSOE exigix que Mazón rendisca comptes per la DANA malgrat l’arxiu del TSJ valencià

El PSOE ha advertit que, malgrat l'arxiu judicial, Carlos Mazón haurà de rendir comptes per la seua gestió de la DANA i que seran molt durs amb ell. El partit subratlla que la decisió només afecta a la seua responsabilitat penal i és recurrible.

La jutgessa de Catarroja ha prorrogat sis mesos la instrucció penal de la DANA

La magistrada ha ampliat altres sis mesos la instrucció a partir del 30 d'abril per la complexitat del cas, amb testimonis i peritatges encara pendents i a l'espera de missatges clau.

L’ús intensiu de xarxes socials augmenta els símptomes depressius abans dels 16

Un estudi de la UMH conclou que l'ús intensiu de xarxes socials s'associa amb més símptomes depressius en menors de 16. El risc clau és l'ús problemàtic, no les hores.

Set ciutats s’alien per a un turisme urbà més sostenible i equilibrat

València, Madrid, Barcelona, Màlaga, Sevilla, Saragossa i Sant Sebastià cooperaran en una nova Xarxa de Destinacions Turístiques Urbanes. L'objectiu és avançar cap a un model sostenible que concilie els interessos de visitants i veïns.

Víctimes de la dana celebren que el TSJCV ha rebutjat investigar a Mazón i la causa seguix a Catarroja

Les associacions aplaudixen la rapidesa i unanimitat de la fallada, que retorna la causa al Jutjat 3 de Catarroja. Reclamen la fi de l'aforament de Mazón.

Martínez-Almeida afirma que només hi ha un partit que pot guanyar eleccions

L'alcalde de Madrid ha interpretat el resultat a Castella i Lleó com a prova que el PP és l'única alternativa capaç d'aglutinar majories socials. Ha demanat recuperar la centralitat i la convivència.

Catalá apel·la al respecte a la Justícia després del rebuig del TSJCV a investigar a Mazón

L'alcaldessa María José Catalá ha reiterat la seua respecte als procediments judicials després que el TSJCV descartara investigar a Carlos Mazón per la gestió de la DANA. José Luis Martínez Almeida ha evitat valorar la decisió i ha demanat deixar treballar als tribunals.

Pérez Llorca subratlla que la unanimitat del TSJCV sobre Mazón deixa les coses molt clares

El president ha valorat la decisió del TSJCV de no investigar a Carlos Mazón per la gestió de la dana. Ha subratllat la unanimitat i la rapidesa de la fallada.