AppValència, l’aplicació gratuïta que informa sobre l’estat de les platges valencianes

Imatge de l'aplicació AppValència

L’aplicació és totalment gratuïta | Ajuntament de València

 

L’app municipal AppValència oferix, des d’esta setmana, una nova secció per a informar a la ciutadania sobre l‘estat de les platges de València i els servicis disponibles en elles. El regidor d’Agenda Digital, Pere Fuset ha presentat hui esta aplicació, que pot descarregar-se gratuïtament per a dispositius Android i iOS.

 

L’aplicació incorpora un nou apartat en el que es podrà conéixer en temps real l’estat de les platges amb informació actualitzada sobre l’estat de la mar o la qualitat de l’aigua, l’accessibilitat a estes, la normativa sanitària pròpia de la lluita contra el Covid-19.

 

Coincidint amb el llançament d’esta nova secció, disponible tant en versió web com des de la mateixa app, des d’Agenda Digital i en coordinació amb el servici de Platges, també s’ha posat en funcionament una capa en el Geoportal en el que es geolocalitzen tots els servicis disponibles en les platges de la ciutat.

 

«L’app per a portar la ciutat en la butxaca»

D’eixa manera, la persona usuària trobarà la ubicació exacta d’elements com les postes sanitàries, les torres de vigilància, zones deportives, banys públics, punts accessibles i passarel·les Covid-19 entre altres.

 

Per a Pere Fuset, «este servici se suma a l’aposta ferma per la digitalització de València, millorant aspectes que afecten al dia a dia de visitants i ciutadania». El regidor d’Agenda Digital ha recordat que «en temps d’un consum massiu d’internet en dispositius mòbils volem reforçar l’AppValència com una ferramenta per a portar la ciutat en la butxaca».

 

Per part seua, el regidor de platges, Giuseppe Grezzi, ha apuntat que «l’ajuntament fa un treball de supervisió continuat per a que les platges de València puguen oferir sempre la seua millor versió. També és estupend que la ciutadania tinga a la seua disposició este instrument que ens ajudarà a preparar la nostra visita a les platges podent valorar pràcticament en temps real tant la bandera que lluïx en cada platja, com els servicis que podem disfrutar en ella, a demés de conéixer qualsevol alerta que puga produir-se, que esperem que en siguen poques».

Últimes notícies

Mor un treballador de l’Arenal Sound de Borriana durant l’última jornada del festival

Un treballador de l’Arenal Sound de Borriana ha mort este diumenge, últim dia del festival, després de ser traslladat a l’Hospital de la Plana, presumptament per causes naturals.

Entrenament sorpresa de Carlos Alcaraz a Alacant abans de tornar al circuit

Carlos Alcaraz ha reaparegut amb un entrenament sorpresa en el complex Arena de la Platja de Sant Joan d’Alacant per a preparar el seu retorn a la competició en el Masters 1.000 de Cincinnati, després de quasi quatre mesos lesionat al canell dret.

Gulácsi reforça la porteria del Villarreal amb un fitxatge de dos anys

El Villarreal ha incorporat el porter hongarés Péter Gulácsi, de 36 anys, procedent del Red Bull Leipzig, amb un contracte de dos temporades.

Les màximes baixen dels 40 graus i Alcoi registra 37,9 com a valor més alt

Les temperatures han baixat este dilluns dels 40 graus a la Comunitat Valenciana i el valor més alt s’ha registrat a Alcoi, amb 37,9 graus, segons Aemet. Les capitals de província han quedat per davall dels 33 graus.

Armoni Brooks arriba cedit al Valencia Basket per a la temporada 2026-27

El Valencia Basket ha incorporat l’escorta nord-americà Armoni Brooks cedit des del LDLC ASVEL Villeurbanne per a la temporada 2026-27, després de destacar a l’EuroLeague amb l’Armani Olimpia Milan. El jugador, de 28 anys i amb experiència a la NBA i a la G League, arriba com a especialista en el tir exterior.

Un cotxe es calfa en ple carrer de Novelda i els ocupants en ixen il·lesos

Un cotxe ha quedat calfat este dilluns en plena via urbana a Novelda, però els ocupants han pogut eixir-ne il·lesos. Bombers i Policia Local han intervingut per controlar el foc i evitar danys majors.

Les persones amb ELA en dependència extrema cobren fins a 9.850 € al mes sense llista d’espera

La Generalitat ha reconegut el grau màxim de dependència a 102 persones amb ELA fins a juliol de 2026, amb prestacions de fins a 9.850 euros mensuals i sense llistes d’espera per al Grado III+ a la Comunitat Valenciana.

El PP retreu al PSPV l’augment de 16.000 milions del deute valencià

La portaveu d'Economia del PP en Les Corts, Mari Carmen Contelles, acusa el PSPV d'haver augmentat en quasi 16.000 milions el deute de la Generalitat durant els governs del Botànic i li nega autoritat per a donar lliçons de gestió econòmica. També reclama una reforma estable del sistema de finançament acordada en el Consell de Política Fiscal i Financera.
FILMOTECA D'ESTIU