AppValència, l’aplicació gratuïta que informa sobre l’estat de les platges valencianes

Imatge de l'aplicació AppValència

L’aplicació és totalment gratuïta | Ajuntament de València

 

L’app municipal AppValència oferix, des d’esta setmana, una nova secció per a informar a la ciutadania sobre l‘estat de les platges de València i els servicis disponibles en elles. El regidor d’Agenda Digital, Pere Fuset ha presentat hui esta aplicació, que pot descarregar-se gratuïtament per a dispositius Android i iOS.

 

L’aplicació incorpora un nou apartat en el que es podrà conéixer en temps real l’estat de les platges amb informació actualitzada sobre l’estat de la mar o la qualitat de l’aigua, l’accessibilitat a estes, la normativa sanitària pròpia de la lluita contra el Covid-19.

 

Coincidint amb el llançament d’esta nova secció, disponible tant en versió web com des de la mateixa app, des d’Agenda Digital i en coordinació amb el servici de Platges, també s’ha posat en funcionament una capa en el Geoportal en el que es geolocalitzen tots els servicis disponibles en les platges de la ciutat.

 

«L’app per a portar la ciutat en la butxaca»

D’eixa manera, la persona usuària trobarà la ubicació exacta d’elements com les postes sanitàries, les torres de vigilància, zones deportives, banys públics, punts accessibles i passarel·les Covid-19 entre altres.

 

Per a Pere Fuset, «este servici se suma a l’aposta ferma per la digitalització de València, millorant aspectes que afecten al dia a dia de visitants i ciutadania». El regidor d’Agenda Digital ha recordat que «en temps d’un consum massiu d’internet en dispositius mòbils volem reforçar l’AppValència com una ferramenta per a portar la ciutat en la butxaca».

 

Per part seua, el regidor de platges, Giuseppe Grezzi, ha apuntat que «l’ajuntament fa un treball de supervisió continuat per a que les platges de València puguen oferir sempre la seua millor versió. També és estupend que la ciutadania tinga a la seua disposició este instrument que ens ajudarà a preparar la nostra visita a les platges podent valorar pràcticament en temps real tant la bandera que lluïx en cada platja, com els servicis que podem disfrutar en ella, a demés de conéixer qualsevol alerta que puga produir-se, que esperem que en siguen poques».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Les Corts tornen a suspendre el Dia de la Cambra del 25 d’abril per falta de consens

Les Corts Valencianes no celebraran per segon any consecutiu el seu dia institucional del 25 d'abril per la falta d'acord sobre com commemorar la data, decisió que ha deslligat crítiques de l'oposició.

Bernabé acusa a Catalá d’usar la regularització d’immigrants per a la confrontació política

Pilar Bernabé critica que María José Catalá use el procés de regularització d'immigrants per a l'enfrontament polític i defén l'ampli suport social i institucional a la iniciativa.

Reobert un carril de la A-3 després de més de 30 hores tallada pel xoc de dos camions a Conca

L'A-3 recupera parcialment la circulació en sentit Madrid a l'altura d'Honrubia, després de romandre més de trenta hores totalment tallada per la col·lisió de dos camions.

L’ampliació de l’Hospital Vega Baixa d’Orihuela estarà llesta abans de 2027

La Generalitat preveu culminar enguany l'ampliació de l'Hospital Vega Baixa d'Orihuela, amb dos nous edificis, més de 82 milions d'inversió i un fort augment de consultes i quiròfans.

Vox sosté que la prioritat nacional d’Extremadura ja està en el pacte amb Pérez Llorca

Vox defén que el concepte de prioritat nacional de l'acord a Extremadura ja s'aplica en el pacte d'investidura amb Juanfran Pérez Llorca, mentres PP, PSPV i Compromís discrepen sobre el seu abast.

El PSPV exigix l’expedient íntegre de la campanya institucional de Pérez Llorca

El PSPV-PSOE reclama a la Generalitat l'expedient complet de contractació de la campanya institucional que atribuïx al president Juanfran Pérez Llorca, a la qual acusa de ser propaganda personal pagada amb fons públics.

Pérez Llorca defén tancar ràpid els pactes i posa a la Comunitat Valenciana com a exemple

Juanfran Pérez Llorca sosté que retardar els acords de govern desatén als electors i reivindica la Comunitat Valenciana com a referència enfront del pacte a Extremadura.

Detinguda una persona pel robatori de maquinària agrícola en una finca d’Alcalà de Xivert

La Guàrdia Civil ha detingut a una persona per un robatori amb força en una finca d'Alcalà de Xivert, on es van sostraure maquinària i ferramentes agrícoles, i ha recuperat un motocultor venut a Benicarló.