AppValència, l’aplicació gratuïta que informa sobre l’estat de les platges valencianes

Imatge de l'aplicació AppValència

L’aplicació és totalment gratuïta | Ajuntament de València

 

L’app municipal AppValència oferix, des d’esta setmana, una nova secció per a informar a la ciutadania sobre l‘estat de les platges de València i els servicis disponibles en elles. El regidor d’Agenda Digital, Pere Fuset ha presentat hui esta aplicació, que pot descarregar-se gratuïtament per a dispositius Android i iOS.

 

L’aplicació incorpora un nou apartat en el que es podrà conéixer en temps real l’estat de les platges amb informació actualitzada sobre l’estat de la mar o la qualitat de l’aigua, l’accessibilitat a estes, la normativa sanitària pròpia de la lluita contra el Covid-19.

 

Coincidint amb el llançament d’esta nova secció, disponible tant en versió web com des de la mateixa app, des d’Agenda Digital i en coordinació amb el servici de Platges, també s’ha posat en funcionament una capa en el Geoportal en el que es geolocalitzen tots els servicis disponibles en les platges de la ciutat.

 

«L’app per a portar la ciutat en la butxaca»

D’eixa manera, la persona usuària trobarà la ubicació exacta d’elements com les postes sanitàries, les torres de vigilància, zones deportives, banys públics, punts accessibles i passarel·les Covid-19 entre altres.

 

Per a Pere Fuset, «este servici se suma a l’aposta ferma per la digitalització de València, millorant aspectes que afecten al dia a dia de visitants i ciutadania». El regidor d’Agenda Digital ha recordat que «en temps d’un consum massiu d’internet en dispositius mòbils volem reforçar l’AppValència com una ferramenta per a portar la ciutat en la butxaca».

 

Per part seua, el regidor de platges, Giuseppe Grezzi, ha apuntat que «l’ajuntament fa un treball de supervisió continuat per a que les platges de València puguen oferir sempre la seua millor versió. També és estupend que la ciutadania tinga a la seua disposició este instrument que ens ajudarà a preparar la nostra visita a les platges podent valorar pràcticament en temps real tant la bandera que lluïx en cada platja, com els servicis que podem disfrutar en ella, a demés de conéixer qualsevol alerta que puga produir-se, que esperem que en siguen poques».

Últimes notícies

Centenars de metges es manifesten a València per a exigir més personal i millors condicions laborals

Centenars de metges recorren el centre de València en la tercera jornada de vaga per a denunciar la precarietat, exigir més personal i canvis en les guàrdies i l'organització assistencial.

Educació manté oberta la negociació amb els sindicats docents i reclama avanços sense imposicions

La Conselleria d'Educació assegura que manté la porta oberta a continuar negociant amb els sindicats del professorat i demana un gest que permeta avançar sense imposicions en el conflicte.

Spring Festival 2026 reforça la seua aposta per a consolidar Alacant com a destí musical

El Spring Festival presenta la seua edició 2026 amb vint artistes, la gira de comiat de Love of Lesbian i un fort impacte turístic i econòmic previst per a Alacant.

Ajornada al 28 de maig la lectura de conclusions del juí a Juliol d’Espanya per agressió sexual

L'Audiència Provincial d'Alacant retarda al 28 de maig la lectura de les conclusions finals en el juí al metge i expresident Juliol d'Espanya, acusat d'agressió sexual i tracte degradant a dos pacients.

El promotor de les VPO de la Platja de Sant Joan nega vincles amb Pérez-Hickman i els seus fills

L'administrador únic de Fraorgi nega qualsevol relació amb María Pérez-Hickman i els seus fills en el cas de les VPO de la Platja de Sant Joan i detalla davant la jutgessa com es va formar la cooperativa i es van adjudicar les vivendes.

Juan Luis Gandia assumix el rectorat de la Universitat de València reivindicant humanisme, ciència i compromís cívic

Juan Luis Gandia pren possessió com a rector de la Universitat de València i marca com a eixos del seu mandat l'humanisme, la ciència i la responsabilitat cívica, defenent una universitat pública al servici de la societat.

Renfe eleva a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València

Renfe incrementa de cinc a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València, la qual cosa suposa 1.700 places més a la setmana i una reorganització dels servicis de llarga distància.

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres combaten un incendi forestal a Benimantell

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres treballen des de primera hora de la vesprada per a controlar un incendi declarat en una zona forestal de Benimantell, a la Marina Baixa.