AppValència, l’aplicació gratuïta que informa sobre l’estat de les platges valencianes

Imatge de l'aplicació AppValència

L’aplicació és totalment gratuïta | Ajuntament de València

 

L’app municipal AppValència oferix, des d’esta setmana, una nova secció per a informar a la ciutadania sobre l‘estat de les platges de València i els servicis disponibles en elles. El regidor d’Agenda Digital, Pere Fuset ha presentat hui esta aplicació, que pot descarregar-se gratuïtament per a dispositius Android i iOS.

 

L’aplicació incorpora un nou apartat en el que es podrà conéixer en temps real l’estat de les platges amb informació actualitzada sobre l’estat de la mar o la qualitat de l’aigua, l’accessibilitat a estes, la normativa sanitària pròpia de la lluita contra el Covid-19.

 

Coincidint amb el llançament d’esta nova secció, disponible tant en versió web com des de la mateixa app, des d’Agenda Digital i en coordinació amb el servici de Platges, també s’ha posat en funcionament una capa en el Geoportal en el que es geolocalitzen tots els servicis disponibles en les platges de la ciutat.

 

«L’app per a portar la ciutat en la butxaca»

D’eixa manera, la persona usuària trobarà la ubicació exacta d’elements com les postes sanitàries, les torres de vigilància, zones deportives, banys públics, punts accessibles i passarel·les Covid-19 entre altres.

 

Per a Pere Fuset, «este servici se suma a l’aposta ferma per la digitalització de València, millorant aspectes que afecten al dia a dia de visitants i ciutadania». El regidor d’Agenda Digital ha recordat que «en temps d’un consum massiu d’internet en dispositius mòbils volem reforçar l’AppValència com una ferramenta per a portar la ciutat en la butxaca».

 

Per part seua, el regidor de platges, Giuseppe Grezzi, ha apuntat que «l’ajuntament fa un treball de supervisió continuat per a que les platges de València puguen oferir sempre la seua millor versió. També és estupend que la ciutadania tinga a la seua disposició este instrument que ens ajudarà a preparar la nostra visita a les platges podent valorar pràcticament en temps real tant la bandera que lluïx en cada platja, com els servicis que podem disfrutar en ella, a demés de conéixer qualsevol alerta que puga produir-se, que esperem que en siguen poques».

Últimes notícies

Mónica Oltra trenca el seu silenci i anuncia que es presenta a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra posa fi a quasi quatre anys de silenci polític i anuncia que serà candidata a l'Alcaldia de València per Iniciativa-Compromís després del seu processament judicial encara pendent de juí.

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la política per a optar a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia el seu retorn a la primera línia política i confirma que es presentarà a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys quasi en silenci i amb un juí oral pendent.

Papi Robles recolza el retorn de Mónica Oltra i confia a recuperar l’alcaldia de València en 2027

La portaveu de Compromís a l'Ajuntament de València, Papi Robles, celebra el retorn de Mónica Oltra a la primera línia política i la veu com la millor opció per a recuperar l'alcaldia en 2027.

Diana Morant insistix en el rebuig a la guerra i acusa el PP d’alinear-se amb Trump i Netanyahu

Diana Morant defén el rebuig a la guerra i el respecte al dret internacional, vincula el conflicte a l'Iran amb un greu cost humà i critica al PP per la seua postura exterior i la seua gestió de les crisis.

Ruga i Wilhelm dominen la Pujada Vertical al Gran Hotel Bali en la seua vintena edició

Fábio Ruga revalida triomf i Annemarie Wilhelm s'estrena com a campiona de la Pujada Vertical al Gran Hotel Bali, en una edició amb 550 participants i domini estranger en l'elit.

Rovira reclama a Arcadi España un fons d’anivellament transitori per a la Comunitat Valenciana

Rovira exigix al nou ministre d'Hisenda, Arcadi España, un fons d'anivellament transitori i major sensibilitat amb l'infrafinançament de la Comunitat Valenciana.

Cristhian Mosquera entra en la història del futbol alacantí amb el seu debut amb Espanya

El central de l'Arsenal Cristhian Mosquera s'estrena amb la selecció espanyola absoluta davant Sèrbia i es convertix en el quinzé futbolista nascut a la província d'Alacant que vist la samarreta nacional.

El Vila-real s’acosta a la seua tercera temporada amb més de vint triomfs en Lliga

El Vila-real afronta el tram final de la temporada amb 18 triomfs després de 29 jornades i té a tir superar les vint victòries en Lliga per tercera vegada en la seua història.