Arriba el XXV Concurs de Cartells Setmana Santa d’Oliva 2021

 

La regidora de Festes de l’Ajuntament d’Oliva, en la comarca de la Safor (València), Yolanda Navarro ha agraït l’esforç de la Junta Central de Germandats de Setmana Santa d’Oliva, que ha convocat el XXV Concurs de Cartells Setmana Santa, complint les mesures de seguretat sanitàries i, a demés, ha apostat per la continuïtat de la tradició i la cultura.

 

El termini d’admissió d’obres finalitza el 7 de gener de 2021, a les 14.00 hores. El jurat es reunirà el divendres, 8 de gener de 2021, a les 20.00 hores, al Casal de la Parròquia de Santa Maria, per a procedir a la valoració de les obres presentades i emetre el seu veredicte. El premi es notificarà, de manera personal, a les persones autores del cartell guanyador i finalista. 

 

Les obres premiades quedaran en exclusiva propietat de la Junta Central de Germandats, que podrà editar qualsevol d’elles en qualsevol publicació. Les bases del concurs ja són públiques i es poden visualitzar en este enllaç.

 

L’exposició de cartells s’obrirà al públic del 8 al 21 de febrer en el Museu Etnològic d’Oliva. La regidora de Festes ha assegurat que l’exposició comptarà amb les mesures de seguretat que marquen les autoritats sanitàries, i serà un espai segur.

Últimes notícies

El Sevilla remunta un 2-0 inicial i arranca un valuós empat a Vila-real

El Vila-real es va avançar 2-0 amb punts de Gerard Moreno i Georges Mikautadze, però el Sevilla va reaccionar abans del descans i va rescatar un empat amb els gols d'Os i Kike Salas.

Sis mesos de presó per apropiar-se d’un cotxe encarregat per a la seua recollida i revendre’l

L'Audiència d'Alacant condemna a sis mesos de presó a un home que es va quedar amb un cotxe que havia d'arreplegar per a la seua propietària i el va registrar a nom d'una afí que ho va vendre a un tercer.

Educació eleva al 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga docent en la Comunitat

La Conselleria d'Educació situa en el 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga indefinida del professorat no universitari, mentres sindicats mantenen la pressió i acudixen a una nova taula de negociació.

Roca Rei, Morante i Manzanares encapçalen la fira de Fogueres d’Alacant 2026

La fira de Fogueres d'Alacant 2026 programa deu festejos taurins entre el 19 i el 27 de juny, amb Roca Rey, Morante de la Pobla i José María Manzanares com a grans reclams.

Importaco activa el seu pla de continuïtat després de l’incendi en la seua planta d’ametles a Castelló

Importaco manté actiu el seu pla de continuïtat després de l'incendi en la seua planta de processament d'ametles a la Vall d'Alba i garantix el subministrament als seus clients mentres treballa en la recuperació productiva.

Marciano Gómez resta importància a la denúncia del PSPV davant la Fiscalia per la circular sobre migrants

Marciano Gómez defén que la circular vigent de Sanitat facilita la regularització de migrants i minimitza la denúncia del PSPV davant la Fiscalia, que considera possible amb qualsevol document.

La Generalitat impulsa materials d’emergència accessibles per a persones amb discapacitat

La Generalitat ha presentat nous materials d'informació preventiva i d'autoprotecció davant inundacions i nevades adaptats a persones amb discapacitat, majors i col·lectius vulnerables.

Educació amplia l’oferta d’FP amb 19 nous cicles per al curs 2026-2027

La Conselleria d'Educació autoritza 70 cicles formatius i, després de desactivar 51, incrementa l'oferta de Formació Professional en 19 nous cicles adaptats al teixit productiu valencià.