Arriba el XXV Concurs de Cartells Setmana Santa d’Oliva 2021

 

La regidora de Festes de l’Ajuntament d’Oliva, en la comarca de la Safor (València), Yolanda Navarro ha agraït l’esforç de la Junta Central de Germandats de Setmana Santa d’Oliva, que ha convocat el XXV Concurs de Cartells Setmana Santa, complint les mesures de seguretat sanitàries i, a demés, ha apostat per la continuïtat de la tradició i la cultura.

 

El termini d’admissió d’obres finalitza el 7 de gener de 2021, a les 14.00 hores. El jurat es reunirà el divendres, 8 de gener de 2021, a les 20.00 hores, al Casal de la Parròquia de Santa Maria, per a procedir a la valoració de les obres presentades i emetre el seu veredicte. El premi es notificarà, de manera personal, a les persones autores del cartell guanyador i finalista. 

 

Les obres premiades quedaran en exclusiva propietat de la Junta Central de Germandats, que podrà editar qualsevol d’elles en qualsevol publicació. Les bases del concurs ja són públiques i es poden visualitzar en este enllaç.

 

L’exposició de cartells s’obrirà al públic del 8 al 21 de febrer en el Museu Etnològic d’Oliva. La regidora de Festes ha assegurat que l’exposició comptarà amb les mesures de seguretat que marquen les autoritats sanitàries, i serà un espai segur.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana crea 1.535 empreses al gener, un 20,1% més

La Comunitat Valenciana va registrar 1.535 noves societats al gener, un 20,1% més que un any abans. A Espanya es van crear 11.623, el millor gener des de 2008.

Manuel Vicent complix 90 anys a Màlaga i celebra amb humor i cinema

Manuel Vicent ha complit 90 anys i ho ha celebrat en el Festival de Màlaga amb la presentació del documental 'Demà seré feliç'. Entre humor, memòria i amor pel cinema, l'escriptor va compartir reflexions sobre l'edat, la professió i la mirada aliena.

Pluges persistents al matí en el sud de València i nord d’Alacant, amb millora a la vesprada

La Comunitat Valenciana afronta un dimecres amb cels molt nuvolosos en el sud i pluges localment persistents en el sud de València i nord d'Alacant, que tendiran a remetre a la vesprada. Les màximes pujaran a l'interior i el vent del nord-est en el litoral amainarà.

Sequiol guanya la millor gaiata de la Magdalena 2026 i Fanal-Ravalet triomfa en Infantil

Sequiol ha guanyat la millor gaiata de la Magdalena 2026 i Fanal-Ravalet s'ha imposat en Infantil. Crèmor ha obtingut el millor llibret en una edició molt disputada.

Pérez Llorca anuncia ajudes per a consolidar les empreses valencianes als Estats Units

La Generalitat ha llançat una nova línia d'ajudes perquè pimes i grans companyies valencianes consoliden la seua presència als Estats Units, cobrint tràmits, fires, màrqueting, personal i consultoria. L'anunci s'ha realitzat en la Nit de les Finances, avantsala de Forinvest.

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.