Arriba el XXV Concurs de Cartells Setmana Santa d’Oliva 2021

 

La regidora de Festes de l’Ajuntament d’Oliva, en la comarca de la Safor (València), Yolanda Navarro ha agraït l’esforç de la Junta Central de Germandats de Setmana Santa d’Oliva, que ha convocat el XXV Concurs de Cartells Setmana Santa, complint les mesures de seguretat sanitàries i, a demés, ha apostat per la continuïtat de la tradició i la cultura.

 

El termini d’admissió d’obres finalitza el 7 de gener de 2021, a les 14.00 hores. El jurat es reunirà el divendres, 8 de gener de 2021, a les 20.00 hores, al Casal de la Parròquia de Santa Maria, per a procedir a la valoració de les obres presentades i emetre el seu veredicte. El premi es notificarà, de manera personal, a les persones autores del cartell guanyador i finalista. 

 

Les obres premiades quedaran en exclusiva propietat de la Junta Central de Germandats, que podrà editar qualsevol d’elles en qualsevol publicació. Les bases del concurs ja són públiques i es poden visualitzar en este enllaç.

 

L’exposició de cartells s’obrirà al públic del 8 al 21 de febrer en el Museu Etnològic d’Oliva. La regidora de Festes ha assegurat que l’exposició comptarà amb les mesures de seguretat que marquen les autoritats sanitàries, i serà un espai segur.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Passen al jutge els quatre detinguts pel crim de l’empresari Jesús Tavira

Els quatre detinguts pel crim de l'empresari alacantí Jesús Tavira declaren davant el jutge després de trobar-se el cos en un pou de Bacarot amb nombroses ferides d'arma blanca.

Torna a presó després de fugir d’un control i ser detingut amb més d’un quilo de cocaïna a Benifaió

Un intern en règim obert del centre penitenciari de Picassent torna a presó després de ser detingut a Benifaió amb 1.165 grams de cocaïna i més de 3.000 euros en efectiu després de fugir d'un control policial.

Mor un vianant atropellat de matinada en l’A-7 al seu pas per Orihuela

Un vianant ha mort de matinada després de ser atropellat per un vehicle en l'A-7, a l'altura del quilòmetre 545 en el terme municipal d'Orihuela.

Temps inestable i ruixats en la Comunitat Valenciana en el primer gran pont de maig

La Comunitat Valenciana afronta el primer cap de setmana llarg de maig amb inestabilitat, ruixats, possibles tempestes, pols en suspensió i temperatures sense grans canvis.

La Comunitat Valenciana lidera la pujada del preu de la vivenda al costat de Cantàbria amb un 17,4% al febrer

El preu de la vivenda en la Comunitat Valenciana va repuntar un 17,4% al febrer, el segon major augment autonòmic, en un context de caiguda de compravendes i encariment general del metre quadrat a Espanya.

CaixaBank eleva el seu benefici trimestral a 1.572 milions, un 7% més per l’estirada comercial

CaixaBank tanca el primer trimestre amb un benefici net de 1.572 milions, un 7% més, impulsat per la major activitat comercial i els ingressos per servicis en un entorn d'incertesa geopolítica.

Hui és el millor dia per a triar on veure l’eclipsi total de Sol del 12 d’agost

Esta vesprada el Sol estarà quasi en la mateixa posició que durant l'eclipsi total del 12 d'agost, una oportunitat clau per a comprovar si el lloc triat oferix una visió buidada.

Els sindicats convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats d'ensenyança STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida del professorat valencià a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria de docents després d'una consulta interna.