Arriba el XXV Concurs de Cartells Setmana Santa d’Oliva 2021

 

La regidora de Festes de l’Ajuntament d’Oliva, en la comarca de la Safor (València), Yolanda Navarro ha agraït l’esforç de la Junta Central de Germandats de Setmana Santa d’Oliva, que ha convocat el XXV Concurs de Cartells Setmana Santa, complint les mesures de seguretat sanitàries i, a demés, ha apostat per la continuïtat de la tradició i la cultura.

 

El termini d’admissió d’obres finalitza el 7 de gener de 2021, a les 14.00 hores. El jurat es reunirà el divendres, 8 de gener de 2021, a les 20.00 hores, al Casal de la Parròquia de Santa Maria, per a procedir a la valoració de les obres presentades i emetre el seu veredicte. El premi es notificarà, de manera personal, a les persones autores del cartell guanyador i finalista. 

 

Les obres premiades quedaran en exclusiva propietat de la Junta Central de Germandats, que podrà editar qualsevol d’elles en qualsevol publicació. Les bases del concurs ja són públiques i es poden visualitzar en este enllaç.

 

L’exposició de cartells s’obrirà al públic del 8 al 21 de febrer en el Museu Etnològic d’Oliva. La regidora de Festes ha assegurat que l’exposició comptarà amb les mesures de seguretat que marquen les autoritats sanitàries, i serà un espai segur.

Últimes notícies

Milers de persones omplin València per a defensar que Ceuta no està sola

Milers de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de València per a mostrar suport a Ceuta i exigir la dimissió de Pedro Sánchez, enmig de crits contra el Govern i pancartes contra la gestió de la crisi migratòria de juliol.

Les víctimes de la DANA veuen l’escrit de Mazón com una prova que ha de ser investigat

Associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre consideren que l’escrit remés per Carlos Mazón al jutjat reforça la necessitat que siga investigat pel retard en l’avís Es-Alert, que veuen clau en les 232 morts.

Carlos Romero transmet calma al Villarreal i confia que els triomfs arribaran prompte

Carlos Romero ha assegurat en la presentació dels fitxatges del Villarreal que l’equip està tranquil i confiat, malgrat no haver guanyat encara en Lliga, i afronta amb il·lusió el retorn a La Cerámica i el repte de la Champions.

La parella detinguda per la desaparició del seu bebé serà traslladada al jutjat d’Amposta

La parella arrestada este dimecres a València per la presumpta desaparició del seu bebé a Tarragona serà traslladada en els pròxims dies al jutjat d’Amposta, que porta una causa secreta oberta pel cas.

Les màximes pugen fins als 36,5 graus a Utiel en un dia de calor intensa

Les temperatures màximes han pujat cinc graus este dimecres a la Comunitat Valenciana i han arribat als 36,5 graus a Utiel, amb diversos municipis d’interior per damunt dels 36 graus.

La Fiscalia rebutja que Bernabé entregue els missatges de la DANA del 29-O

La Fiscalia ha demanat desestimar la petició de Salomé Pradas perquè la delegada del Govern, Pilar Bernabé, entregue totes les seues comunicacions sobre l’emergència per la DANA del 29 d’octubre, en considerar-la innecessària i merament prospectiva.

València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona

L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.

Ajuntaments socialistes se concentren per a donar suport al poble de Ceuta

Diversos ajuntaments socialistes, especialment de la Comunitat Valenciana, s'han concentrat este dimecres per a mostrar el seu suport a Ceuta i reclamar més col·laboració institucional i recursos per a la ciutat autònoma.