Arriben a l’aeroport de València 7 immigrants més procedents de les Canàries

 

Un vol procedent de Lanzarote i amb destinació València que ha aterrat en l’aeroport de Manises cap a les 12.35 hores ha transportat este divendres a set immigrants més, han informat fonts policials. Esta arribada d’immigrants al territori valencià se suma a les més de 300 registrades en els últims dies, han indicat les mateixes fonts.

 

Consultats per EFE, responsables de la Prefectura Superior de Policia de la Comunitat Valenciana han assegurat desconéixer l’arribada de nous immigrants en la jornada d’este divendres i han remés qualsevol qüestió sobre este tema al Ministeri de l’Interior.

 

En eixe sentit, des de la Delegació del Govern s’han limitat a apuntar que es tracta de «vols privats», sobre els possibles ocupants dels que no s’ha fet cap consideració. Les mateixes fonts policials han informat del reforç dels controls policials tant en l’aeroport d’origen com en el de destinació per a evitar desplaçaments irregulars i controlar la legalitat dels documents d’identitat.

 

En el grup de setze immigrants que han sigut detinguts en València en els últims dies –dos d’ells, positius per coronavirus– es trobaven dos persones que es van identificar a la seua arribada a l’aeroport amb un passaport d’una altra persona, ha informat el Sindicat Unificat de Policia.

Últimes notícies

Nou repte per al Villarreal: nou jugadors tornen de cessió i es juguen la plaça

El Villarreal CF recupera nou jugadors cedits en Primera i Segona i el tècnic Iñigo Pérez haurà de decidir en la pretemporada qui continua i qui torna a eixir cedit.

Iván Ortolá aconseguix la seua primera victòria en Moto2 amb sanció de volta llarga a Brno

Iván Ortolá ha estrenat el seu palmarés en Moto2 al Gran Premi de la República Txeca, a Brno, malgrat complir una sanció de volta llarga. David Alonso ha sigut segon i el líder del Mundial, Manuel González, ha acabat cinqué després dun inici molt complicat.

Avis groc per calor intensa este dilluns en l’interior i el litoral nord de València

Aemet ha activat l’avís groc per altes temperatures este dilluns entre les 13 i les 21 hores en l’interior i el litoral nord de la província de València, on es podrien arribar als 36 graus.

Valencia Basket busca colp al Palau per acostar-se al títol de la Lliga Endesa

El Valencia Basket visita dilluns el Barça al Palau Blaugrana en el tercer partit de la final de la Lliga Endesa amb l’objectiu de mantindre el ritme del segon xoc, sumar el primer triomf fora de casa i quedar-se a una sola victòria del títol.

Una de cada cinc jugadores de videojocs patix missatges sexuals no desitjats

Una investigació del Centre Crímina de la UMH revela que quasi una de cada cinc dones que juga a videojocs en línia rep missatges sexuals no consentits, amb un fort impacte emocional i canvis en els seus hàbits de joc.

Una de cada cinc jugadores de videojocs patix missatges sexuals no desitjats

Quasi el 20 % de les dones que juguen a videojocs en línia rep missatges sexuals no consentits, amb un impacte emocional alt i conseqüències en els seus hàbits de joc.

La plantilla de Ford Almussafes es juga el seu futur laboral en plena recta final de l’ERTE Red

Ford Almussafes negocia ja el nou marc laboral i salarial que regirà a partir de 2027, mentre afronta els últims sis mesos de l’ERTE Red i prepara la planta per al nou Bronco.

Exhibició històrica del València Basket: doble rècord de valoració en la final de la Lliga Endesa

El València Basket ha signat dos rècords de valoració en només 48 hores en la final de la Lliga Endesa davant el Barcelona, amb un tope de 131 crèdits en el segon partit i una victòria contundent per 102-75.