Arriben a l’aeroport de València 7 immigrants més procedents de les Canàries

 

Un vol procedent de Lanzarote i amb destinació València que ha aterrat en l’aeroport de Manises cap a les 12.35 hores ha transportat este divendres a set immigrants més, han informat fonts policials. Esta arribada d’immigrants al territori valencià se suma a les més de 300 registrades en els últims dies, han indicat les mateixes fonts.

 

Consultats per EFE, responsables de la Prefectura Superior de Policia de la Comunitat Valenciana han assegurat desconéixer l’arribada de nous immigrants en la jornada d’este divendres i han remés qualsevol qüestió sobre este tema al Ministeri de l’Interior.

 

En eixe sentit, des de la Delegació del Govern s’han limitat a apuntar que es tracta de «vols privats», sobre els possibles ocupants dels que no s’ha fet cap consideració. Les mateixes fonts policials han informat del reforç dels controls policials tant en l’aeroport d’origen com en el de destinació per a evitar desplaçaments irregulars i controlar la legalitat dels documents d’identitat.

 

En el grup de setze immigrants que han sigut detinguts en València en els últims dies –dos d’ells, positius per coronavirus– es trobaven dos persones que es van identificar a la seua arribada a l’aeroport amb un passaport d’una altra persona, ha informat el Sindicat Unificat de Policia.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El tècnic que va adjudicar una vivenda pública a la seua parella admet l’error davant la jutgessa

El funcionari que va tramitar les VPP de la promoció Els Naus a la Platja de Sant Joan va reconéixer davant un superior que va adjudicar una vivenda a la seua parella i va assumir tota la responsabilitat, en un cas que ha desfermat una forta tempesta política a Alacant.

La Comunitat Valenciana tanca 2025 amb la llista d’espera quirúrgica més baixa d’Espanya

La Comunitat Valenciana va acabar 2025 amb 51.600 persones en llista d'espera quirúrgica, la taxa més baixa del país i una demora mitjana de 88 dies, per davall de la mitjana nacional.

Awa Fam, número 3 del draft WNBA, viu la seua elecció com un somni complit

Awa Fam, pivot de 19 anys del València Basket, va ser triada número 3 del draft WNBA per Seattle Storm i assegura que només assumirà el reeixit quan estiga en la pista a Seattle.

El Open Internacional de Taekwondo reunix a La Nucia a 1.600 competidors de 60 països

La Nucia alberga del 17 al 19 d'abril el XXIII Open Internacional d'Espanya de Taekwondo G1-E1, amb 1.600 esportistes de 60 països i punts en joc per al rànquing olímpic.

Juan Luis Gandia assumix el Rectorat de la UV i apel·la a una universitat d’oportunitats i pensament crític

Juan Luis Gandia pren possessió com a nou rector de la Universitat de València amb un equip que supera la paritat i un projecte centrat en la igualtat d'oportunitats i el pensament crític.

El TSJCV demana prorrogar sis mesos el reforç del jutjat que investiga la dana de 2024

La Sala de Govern del TSJCV proposa al CGPJ estendre altres sis mesos el reforç judicial del jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la dana de 2024, amb l'objectiu de garantir una instrucció exclusiva i sense interrupcions.

Evita la presó després d’admetre que va agredir sexualment al seu fill per Nadal

Un home és condemnat a dos anys de presó per agredir sexualment al seu fill de 8 anys el dia de Nadal de 2022, però evita entrar en la presó en reconéixer-se els fets i aplicar-se l'eximent incompleta d'embriaguesa.

La Policia Local de Sagunt evita el robatori d’una furgoneta de repartiment carregada de paquets

La Policia Local de Sagunt va frustrar el robatori d'una furgoneta de repartiment amb desenes de paquets, va perseguir el vehicle sospitós i va identificar i va detindre al presumpte conductor implicat.