12.1 C
València
Dijous, 27 novembre, 2025

Sanitat registra 1.439 nous casos de coronavirus

 

Un total de 3.651.318 persones han rebut ja una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana. A més, en aquests moments, compten amb la pauta completa d’immunització (dues dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; la monodosi de Janssen i una dosi de qualsevol vacuna en les persones amb antecedents d’haver passat la COVID) 3.054.625 persones. Per províncies: 360.449 a Castelló, 1.091.277 a Alacant i 1.602.899 a València. 

 

D’altra banda, des de l’última actualització, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat 1.439 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens, que situen la xifra total de positius en 486.334 persones. Per províncies, 135 a Castelló (50.320 en total); 657 a Alacant (175.310 en total) i 647 a València (260.700 en total). El total de casos no assignats es manté en 4.

A més, s’han registrat 2.427 altes a pacients amb coronavirus. D’aquesta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 470.521 persones. 

Per províncies, les altes es distribueixen així: 48.862 a Castelló, 167.577 a Alacant i 254.024 a València. El total d’altes no assignades es manté en 58.

 

Els hospitals valencians tenen, actualment, 573 persones ingressades, 95 d’elles en l’UCI: 82 a la província de Castelló, 15 en UCI; 191 a la província d’Alacant, 28 d’elles en l’UCI; i 300 a la província de València, 52 d’elles 
en UCI. 

 

A més, s’han registrat 6 defuncions (cinc en els últims 7 dies i un altre de juliol de 2021), per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia se situa en 7.566: 818 a la província de Castelló, 2.876 en la d’Alacant i 3.872 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en aquests moments hi ha 19.702 casos actius, la qual cosa suposa un 3,96% del total de positius. 

 

Dels brots registrats, quatre tenen 10 o més casos associats i són d’origen social:
Senyera: 11 casos. Origen social
Benetússer: 10 casos. Origen social
L’Alfàs del Pi: 13 casos. Origen laboral

Últimes notícies

Les víctimes de la DANA esperen que Pérez Llorca explique per què es disculpa

La presidenta de l'Associació de Víctimes Mortals 29-O ha reclamat que el candidat del PP a la Generalitat detalle el motiu de les seues disculpes i assumisca responsabilitats. També ha censurat les al·lusions a immigració i l'acostament a Vox en el seu discurs d'investidura.

Álvaro Rodríguez repta al Getafe en el seu retorn al Coliseum

El davanter de l'Elx arriba amb dos gols en dos jornades i apunta a l'onze per a mesurar-se a un Getafe que encadena dos derrotes i perd a Abqar i Mario Martín. El dol es juga a les 21.00 en el Coliseum.

Pérez Llorca defén el retorn de menors no acompanyats i dades de delinqüència transparents

En la seua investidura, Pérez Llorca ha defés ordenar la immigració amb sentit comú i ha plantejat el retorn de menors no acompanyats als seus països d'origen. Ha reclamat dades transparents sobre delinqüència, controls d'edat i cooperació estatal i europea per a combatre màfies i reforçar la vigilància.

Pérez Llorca veu el Pacte Verd Europeu com la major amenaça per al camp i recolza Cofrentes

En la seua investidura en Les Corts, Juanfran Pérez Llorca ha denunciat que el Pacte Verd Europeu imposa costos i burocràcia i ha demanat igualtat enfront d'importacions de tercers països. També ha defés mantindre oberta la central de Cofrentes

Pérez Llorca apel·la a l’estabilitat en la seua investidura mentres Vox espera el seu discurs

El candidat del PP ha defés que la Comunitat Valenciana necessita 'moltíssima estabilitat' i ha evitat confirmar un pacte amb Vox, els vots del qual són decisius. El ple arranca a les 11 amb el seu discurs i Vox decidirà llavors el sentit del seu vot.

Jimbee Cartagena-Peníscola i Valdepeñas-Alzira en els octaus de la Copa del Rei

El sorteig d'octaus va aparellar a Jimbee amb Peníscola i a Valdepeñas amb Alzira. Els dos equips valencians jugaran fora i l'eliminatòria serà a partit únic el 9-10 de desembre.

Pérez Llorca ha oferit un Pacte d’estabilitat i ha afirmat que seguirà el canvi de 2023

Pérez Llorca ha oferit a les Corts un Pacte d'estabilitat i ha reafirmat que seguirà el canvi de 2023, amb picades d'ullet a Vox en immigració, Pacte Verd i infraestructures hidràuliques. Ha detallat mesures fiscals, educatives i sanitàries, i ha exigit reformar el finançament autonòmic.

Pérez Llorca assegura que, si és triat, demanarà perdó a les víctimes de la DANA

En el seu debat d'investidura, Pérez Llorca ha assegurat que, si és triat, les seues primeres paraules seran per a demanar perdó a les famílies de les 229 víctimes de la dana d'octubre. També ha avançat que exigirà disculpes i responsabilitats a altres administracions, assenyalant que el Govern d'Espanya no ha reconegut errors.